Nieuwe mooie wagen voor meneer!
stoer hè!
ezzieOud lidBerichten: 590Lid sinds: 1 januari 2005
amy-baby schreef:@mili; welkom. Ik heb er geen ervaring mee, maar begint het alweer te kriebelen dan? Ik persoonlijk zou misschien wachten tot 9 maanden (dus nog 3) mocht je dan zwanger zijn, dan heeft je lichaam tenmiste even rust gehad, maar......er zijn er ook genoeg die deze mening niet met mij delen hoor, dus is echt mijn mening. Hoe lang heeft jullie eerste wondertje geduurd dan? want dat kan de zaak best veranderen natuurlijk... Ik zou gewoon vertrouwen op je gevoel....Wij zijn pas ruim 2 maanden bezig hoor, dus nog super kort, maar heb nu al zoiets, waren we maar in de zomer begonnen toen lisa net 1 was (zijn 2 maanden erna begonnen).
groetjes Amy
mamma_van_s schreef:Mili, mijn dochter is nu 6,5 maand en ik ben bijna 10 weken zwanger 😊 .
Meiden het wordt bijna een bekend riedeltje maar ook ik ga hier niet meer heel aktief meedoen, ik kan het niet meer bijhouden nu er een invasie van nieuwe meiden is gekomen die elkaar allemaal al kent, en de hele oude garde verdwijnt. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en plezier met zwanger worden :mrgreen: .
En Amy, als ik er aan denk zal ik het laten weten als hij of zij geboren is!
mamma_van_s schreef:Door wie, door mij?
Nou fijn dat ik je kon "helpen" met je beslissing 😉 .
Het was trouwens bewust.