amy-babyOud lidBerichten: 4.314Lid sinds: 27 oktober 2007
@jannie; welkom. Ik hoop voor jou dat je cyclus snel op gang komt en dat je ongi doorkomt.
MamaShar schreef:Gefeliciteerd met je zwangerschap..hoe ver ben je inmiddels?
Begrijpelijk dat je er nu minder tijd voor hebt, hoe oud is je zoontje?
quote]
Aron is 16 maanden, ik ben 11 weken zwanger.
Vickypreg schreef:@Amy, je kan helaas niet anders dan afwachten maar blijf hoop houden!
@Karin, pff het zou goed kunnen een miskraam maar je weet het nooit zeker. Leuk is het in elk geval niet. Wil je niet gewoon doorgaan met klussen? Dan heb je toch gewoon een kans en als het deze ronde weer niet raak is weet je ook je cyclus weer.
@Bumblebee, jeetje wat heftig zeg. Kan me voorstellen dat dat heel angstig moet zijn, je hebt toch niet een onbezorgde zwangerschap lijkt me.
@Vlademira, meid wat heb je allemaal moeten meemaken zeg. Wat verschrikkelijk dat je je kindje verloren hebt. Was er een medische oorzaak? Hopelijk mag je gauw weer zwanger worden en het kindje gezond en wel ter wereld brengen.
amy-baby schreef:oh grappig mijn dochter is ook 16 maanden...
amy-baby schreef:
@bumblebee; vind je dat vreemd dat iemand zijn kindje naar het KDV brengt als je zelf thuis bent. Ik doe het namelijk ook weleens. Wanneer ik een dagje vrij wil zijn, om ff wat dingen te doen/regelen of poetsen omdat dat echt nodig is......dan gaat mijn dochter ook naar de oppas. Zij merkt hier toch niets van. Haal haar altijd wel wat eerder op hoor. vind het soms wel goed dat je ook wat tijd voor jezelf neemt. Oh mijn dochter gaat 3 dagen naar een gastouder.
Groetjes amy