Hey Meiden,
Even over dat V-tech hupsaplups ding (haha), ik weet niet over welke het precies gaat, maar vanaf morgen is er bij de kruidvat van V-tech "baby's eerste laptop" in de aanbieding, van 29.99 voor 14.99, dus dat scheelt wel wat.
De Link:
http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... 0000024298@Emy, het is nu reclame bij BNT, het is erg spannend maar soms ook wel een beetje langdradig hoor. Enne,...ik zal niks zeggen hoor. Ik denk trouwens dat Tessa mss nog wel wat jong hiervoor, gezien haar reacties en gedrag. Ik herken wel wat van haar in mij toen ik zo jong was (sjee, gewoon al bijna 10 jaar geleden joh).
@Ellen, ik denk mss dat het ook een beetje jaloezie is hoor. Want ruim 30 kg afvallen is gewoon echt SUPER KNAP. Hier ook nog wel wat kilootjes te gaan hoor (geen 30 hoor, maar de welbekende zwangerschapskilo's :oops: ), ik doe het je niet na. Ik heb ook een keer zo'n afspraak gehad met een vroegere vriendin, ze was mijn beste vriendin vroeger, maar na we elkaar een jaartje of 10 niet meer gezien hadden, hadden we elkaar gewoon bijna niks meer te vertellen. Zo stom eigenlijk. Ze was bij mij in de buurt komen wonen, en we hebben gewoon wat vaker afgesproken en nu is het gewoon weer heel gezellig om zo af en toe af te spreken.
Groetjes Mayke