Zowww...weer heel wat afgekletst hier.
En gezellig, weer nieuwe meiden erbij. Welkom. En wat voor 'n verhalen! Sterke in ieder geval en succes voor een 2e kindje.
Het NOD-lijstje...
Mickey --> NOD 25 november
Karin26--> NOD 26 november
MmaShar--> NOD 27november
Jannie --> NOD 29 november (??)
Jorike--> NOD 30 november
Vickypreg--> NOD
Ik heb je weer onderaangezet Vickeypreg, weet zo alleen de datum niet.
@Trix en Marieke, zetten jullie jullie NODs er ook bij.
@Amy wanneer was jou NOD eigenlijk.
Vickypreg schreef:Degene die die testen maakt is nu rijk 😉 jammer van die neg testen dames, maar alles kan nog...
Grappig Vickeypreg, mijn werk is het maken van testen. NIet specifiek zwangerschapstesten, maar allerlei testen ook bv HIV of stolligsfactoren en andere vruchtbaarheids hormonen. Wij ontwikkelen de testen voor een klant, als wij de test klaar hebben kan de klant hem verkomen. En idd die worden er rijk van. Als je je realiseert dat de productiekosten van een test een paar eurocent zijn, en wat wij ervoor betalen.......!!!!!
Wat een mooi meisje hebben jullie Marieke!!!
Hier dus eigenlijk allemaal de kleintjes laten enten. Wij doen het (voorlopig nog even niet). Waarom......omdat het immuunsysteem dan zo wordt geprikkeld om te reageren op het vaccin, dat de kans groter is dat andere "ziekteverwekkers" over het hoofd worden gezien door het lichaam en dat het kind dan daar ziek van wordt. Daarnaast mogelijke bijwerkingen, vooral ook op lange termijn. En het termijn effect van het vaccin, er een behoorlijke kans dat het virus gaat muteren (of al aan het muteren is) dan zal het vaccin niet meer beschermen. Maar goed, dit zijn onze redenen, ik heb erg lang getwijfeld en twijfel nog steeds enorm, maar daarom zeg ik ook, voorlopig.
Groetjes Mickey