jannieOud lidBerichten: 1.174Lid sinds: 23 maart 2008
Owww, dan heb je waarschijnlijk wel gelijk, amy-baby. Dan kan de volgende ronde het beste maar zo snel mogelijk beginnen! Pffff, lastig, dat wachten!!
jannie schreef:@amy-baby: wat jammer! maar het kan nog, je hebt nog een paar dagen!
@TJM: Hoe gaat het met Koen? Konden jullie alweer een beetje bijslapen? En voelt hij zich alweer wat beter door de AB?
marij schreef:hoi hoi
ik weer aan de beter hand..nog een beetje aan het hoesten en pijn in me keel..maar koorts is weg.
heb het wel te doen met het kleine spul...femke loopt nu zo te schommelen gisteren had ze voor dat ze naar
bed ging 38 grade midde in de nacht was ze wakker dus ik even kijken had ze 35,3 vanmorgen 37.7 en nu weer 38 grade...
geef haar paracetemol ook voor de verkoudheid voor het slapen en zout spray.
maar ze is wel vrolijk en speelt lekker.heb niet het idee dat ze ziek is..hebben jullie hier ook ervaring mee.
snap er niks van.??
liefs marije
marij schreef:hoi trix daarom haal ik hem ook niet..mijn huisarts zij zo van ja dan moet je maar even stoppen en hem gewoon bij mij komen halen...nou ik heb hem even verteld dat ik zelf wel bepaal wat ik doen..of niet dan...
nee hoor wij hier gewoon bezich met ons 2de kindje
Mickey schreef:Trix en Marije, zaten jullie dan in de risicogroep dat je hem wilde halen?
jorike schreef:Dames, wat is het hier stil!! Zijn jullie allemaal sinterklaasinkopen aan het doen?
Hier ongesteld...ongelovelijk! Veel last van kwamp en sjaggo! Ik denk maar zo: met een beetje geluk is het voorlopig de laatste keer, hahahaha!
Nou, fijne werkweek volgende week!
karin26 schreef:Nou Dames, ben ff minder hier.
Vannacht barste de griep weer los. Vanmorgen zelfs koorts van 39,8. Heb de ha gebeld en ik heb helaas alle verschijnselen van de mex griep.
Als het woensdag niet beter gaat dan komt de ha naar mij toe....