love my girl schreef:ikkemikketje schreef:[quote="love my girl":2pjf7041]Dank je wel meid!ik vind het nog wel vreemd hoor moet er even aan wennen maar vind het echt super 😃
En tja dat streepje is wel heel goed zichtbaar maar is al donkerder nu 😉 maar vind het gewoon leuk om van de week toch nog keertje te testen om te kijken of dat het streepje dan nog donkerder is!ik heb nu natuurlijk ook echt op de nod getest dus is wel logisch dat het streepje iets lichter is!
Liefs
Echt super leuk...gaan we toch nog een beetje gelijk op! Hoe voel je je verder?
Voel me wel ok nu laatste dagen wel avonden en ochtende misselijk en veel last van mijn buik en ik moet ook veel plassen tja en dan nog een paar dingen maar dat echt maar af en toe maar ik wilde mezelf voorhouden dat mijn lichaam me weer voor de gek hield maar toch had ik wel een beetje het gevoel dat het wel eens ''raak'' kon zijn en dat bleek dus juist!wilde eigenlijk wachten met testen toch een beetje bang voor een teleurstelling maar mijn vriend zei steeds je bent zwanger dus toch maar een testje gedaan 😉
En hoe voel jij je nu???Gelukkig gaat het nu met je meisje beter!Esmee was vorige week ook flink ziek echt zielig is dat dan hé!
Liefs[/quote:2pjf7041]
Ja is echt sneu als ze ziek zijn.ben ook heel blij dat ze wat beter is vandaag.Het erge is dat het bij die kleintjes van het één op ander moment er is hé!
Hier alles rustig, deze week even afwachten op de papieren van de vk en dan kan ik een afspraak maken voor de echo over 2 weken. Het is gewoon afwachten.
Ben wel blij voor je hoor haha, vind het echt leuk dat we nu samen zwanger zijn 😃