@ jorike balen meid hoop echt dat je de volgende ronde meer geluk hebt!!!
@ kim hopelijk is het niks en blijft het hierbij duim voor je!!
Liefs
love my girlOud lidBerichten: 254Lid sinds: 1 januari 2005
Trix schreef:@karin , dankjewel we zullen het spoedig merken hoop ik.
Ikkemikketje, hopen dat t een voorbode is, want die steken kunnen op een zwangerschap duiden, ik ga voor je duimen....
amy-baby schreef:@trix; ikkemikketje is al zwanger 😉 .
@ikkemikketje; zal wel gewoon innesteling zijn, als je verder geen last hebt. Ik bedoel geen ongi gevoel, maar echte krampen dan zit het goed. mocht je je toch zorgen maken ff contact met de vK opnemen. Je hebt als snel de echo of neit? dat is wel prettig.
Groetjes Amy
meisje 26 schreef:hallo!
amy; dus jij had ook op je 21ste dag van de cyclus slijmverlies voor je zwangerschap?
ik durf het haast niet te hopen... moet nog wachten tot maandag en (sorry voor de onsmakelijke details, iedereen met een zwakke maag moet nu effe wegkijken)
ik kan serieus niet slapen van de misselijkheid en de diarree die ik nu heb....
zo snel na een evt. innesteling kun je toch nog niet zoooo misselijk zijn dat je er niet van kunt slapen en op de wc zitten met een emmer niet wetend of het er van boven of van onder uitkomt.... aaaahhh :oops:
als ik nou wist dat het van een zwangerschap kwam had ik er vrede mee gehad, maar dit zal wel weer een griepje zijn..
meisje 26 schreef:hallo!
amy; dus jij had ook op je 21ste dag van de cyclus slijmverlies voor je zwangerschap?
ik durf het haast niet te hopen... moet nog wachten tot maandag en (sorry voor de onsmakelijke details, iedereen met een zwakke maag moet nu effe wegkijken)
ik kan serieus niet slapen van de misselijkheid en de diarree die ik nu heb....
zo snel na een evt. innesteling kun je toch nog niet zoooo misselijk zijn dat je er niet van kunt slapen en op de wc zitten met een emmer niet wetend of het er van boven of van onder uitkomt.... aaaahhh :oops:
als ik nou wist dat het van een zwangerschap kwam had ik er vrede mee gehad, maar dit zal wel weer een griepje zijn..
ikkemikketje schreef:Trix schreef:@karin , dankjewel we zullen het spoedig merken hoop ik.
Ikkemikketje, hopen dat t een voorbode is, want die steken kunnen op een zwangerschap duiden, ik ga voor je duimen....
Zoals je bij mijn banner kunt zien ben ik bijna 6 weken zwanger
Trix schreef:Ik heb t nu al een aantal dagen erg koud en ben echt niet warm te krijgen brrrrrrr, en heb een abbonement op de wc, constant plassen en niet zo'n beetje ook. Ik wou dat ik de hele dag in m'n bedje kon liggen zo moe :o. mmmmmm zou het dan toch echt........
Hopen dat t snel 2 februari is :roll:
amy-baby schreef:@trix; misschien een kortere cyclus?? of weet je precies wanneer je ei is geweest? spannend hoor.....ga voor je duimen
Trix schreef:amy-baby schreef:@trix; misschien een kortere cyclus?? of weet je precies wanneer je ei is geweest? spannend hoor.....ga voor je duimen
Mijn ei is vorige week dinsdag geweest.
dilara schreef:hoi dames
wat leuk dat ik hier dames tegen kom die voor de tweede kind gaan, ik heb een dochter van 17 maanden en wil graag ook een tweede alleen me man vindt dat geen goed idee omdat onze dochter erg druk is en hij is bang dat we de klust kwijt raken als we er nog 1 krijgen, maar ik ben wel gestopt met de pil en ben paar maanden bezig om zwanger te worden. ik vraag me alleen af hoelang het duurd voordat je weer zwanger wordt van de tweede.
groetjessssssss
amy-baby schreef:@dilara; ook ik begrijp het niet helemaal :oops: . En tja hoe lang het duurt, dat verschilt per persoon, helaas krijg je daar geen antwoord op.... 😉
@vickypreg; ja dat kan wel hoor, ik was ook een week voor NOD, dat ik echt dacht dat het weleens raak kon zijn. Maar....ik probeer geen valse hoop te wekken, nog even afwachten meid. Ik hoop het voor je! en ja de tijd gaat echt snel, ben wel blij als het volgende week maandag is, dan weer een echo. Blijft altijd spannend he die 12 weken.
@mawiemo; nou meid harstikke fijn dat je de doorverwijzing hebt, maar hopelijk inderdaad niet nodig....we hopen het voor je....Wanneer is je NOD?
groetjes amy
amy-baby schreef:Iikkemikketje; meid ik wilde ook graag kwaaltjes, maar toen ik dat zei een weekje later, enorm misselijk. Maar nog steeds met vlagen hoor. Ene dag voel ik me goed, andere dag weer niet. Wat leuk dat we tegelijk de echo hebben...hihi....Ik ben nog steeds enorm bang dat het neit goed zit, helemaal omdat we het allemaal al verteld hebben, en zijn me verlof op me werk al aan het regelen.. 😮 . maargoed ik moet van mijn mannetje heel positief blijven dus dat probeer ik dan ook. Ik ben alweer ruim 8 weken....nog 1,5 week wachten..... 😉
Groetjes amy
karin26 schreef:Ja idd, ik wil nooit maar dan ook nooit meer zo'n bevalling als ik bij Janneke heb gehad.
Ik mag in principe kiezen of bij de gyn of bij de vk. Maar onze vk heeft toen ook steken laten vallen. Ik moet zowiezo bij de gyn want ik weeg boven de 100 :oops:
Maar daarvoor moet ik dus een doorverwijzing hebben op grond van medische redenen anders krijg ik eigen bijdrage. Is nog niet erg, want ik wil dus geen enkel risico lopen.
karin26 schreef:Ik was 42 weken zwanger toen 's nachts om 2 uur mijn vliezen braken. Om 8 uur moest ik me melden in het zkh. Daar kreeg ik om 10:30 een infuus om de weeen op te wekken. Ik kwam gelijk in een weeën storm terecht die duurde tot 23:30 's avonds. Toen kreeg ik een ruggenprik die verkeerd gezet werd. Links was ik verdoofd maar rechts niet. Dit duurde anderhalf uur. Daarna nog een keer geprikt en die zat goed. Ondertussen al 24 uur gebroken vliezen. De vk deed niet veel, ze toucheerde mij dus 's nachts en ik had 1,5 cm ontsluiting. Om half zeven werd ik wakker (ze hadden mij 's nachts om de 2 uur wakker gemaakt om de zuurstofgehalte van Janneke te meten) en ik vond dat ik behoorlijk van onder stonk. Zo erg dat ik er gewoon helemaal misselijk van werd. Mijn man zei toen: Het lijkt wel op een koe met baarmoeder ontsteking (wij hebben een melkveebedrijf en koeien lijken qua zwangerschap erg op mensen :mrgreen: ) Maar de vk zei dat er niets aan de hand was.
Om 11 uur nog maar 2 cm ontsluiting. ruim 34 uur gebroken vliezen. Om 12:10 kwam er een vervangend gyn de kamer op stormen om te vertellen dat er direct ingegrepen moest worden. Het bleek dat ik dus idd een baarmoeder ontsteking had en heb Janneke daarmee geïnfecteerd waardoor zij behandeld werd voor hersenvlies ontsteking. Ik heb zowiezo op het randje van de dood gezeten.
Normaal heb je een waarde van onder de 50 in je bloed zitten. Ik had 844 waarde (van de wittebloedlichaampjes) Bij 900 kan je comateus worden of zelfs overlijden. Ze durfde mij ook niet onder algehele narcose te opereren omdat ze bang waren dat ik er niet meer uit zou komen,.
Pfff heel verhaal hahahahahahahah
amy-baby schreef:ja karin ik kende je verhaal natuurlijk al, en het blijft verschrikkelijk. Dat er nog zulke fouten gemaakt kunnen worden. Ik begrijp heel goed dat je het gewoon goed geregeld wil hebben, dat heb ik ook hoor. wijhebben wel een ziektekostenverzekering dat ik poliklinisch mag bevallen in het ziekenhuis, maar ik wil gewoon nu al weten waar ik aan toe ben. Gelukkig deden ze daar totaal niet moeilijk over, ben je wel een stuk geruster.
@ikkemikketje; 6 uur persweeen? hoezo zolang? ik heb een uur persweeen tegen moeten houden, maar dat vond ik haast niet te doen. Was dan ook het enige echt vervelende aan de bevalling bij mij. Ik heb er 12 uurtjes over gedaan., had al wel 24 uur gebroken vliezen, maar dat hebben ze goed in de gaten gehouden bij mij.
Hier gisteravond naar geweest, buikpijn en diarree...Kon vannacht soms niet slapen, van de pijn in de buik, nu nog steeds enorme pijn, maar ik denk dat het mijn spastische darm is.
groetjes Amy
priscilla01 schreef:JOEHOE!!!!!
ja hoor ben wel degelijk ZWANGER!!
digitale gaf meteen een zwanger aan..
ik kon weer eens niet wachten,dacht laat ik het er toch op wagen..
en ja hoor duidelijker kan niet he..
toch maar effe langs de dokter geweest,ivm de eerdere miskramen,en de test laten zien,ja hoor,hij zei zwanger,extra test van de dokter gaf ook zwanger aan..
die kon 6 dagen voor nod dag..
ben zo blij,maar tegelijk ook wel weer erg bang dat het niet goed gaat,nu onder extra controle en komende week bloedprikken voor de hcg waardes,of ze goed stijgen..
GEFELICITEERD, ik hoop dat ik je volgende week volg.
Wat goed, dat je nu lekker in de gaten gehouden wordt.
Meid ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan, en lopen we straks isschien wel gelijk.
kan me geluk niet op..
heb gewoon een soort zenuwachtig gevoel in mijn maag..
meiden succes allemaal.....
liefs pris
priscilla01 schreef:JOEHOE!!!!!
ja hoor ben wel degelijk ZWANGER!!
digitale gaf meteen een zwanger aan..
ik kon weer eens niet wachten,dacht laat ik het er toch op wagen..
en ja hoor duidelijker kan niet he..
toch maar effe langs de dokter geweest,ivm de eerdere miskramen,en de test laten zien,ja hoor,hij zei zwanger,extra test van de dokter gaf ook zwanger aan..
die kon 6 dagen voor nod dag..
ben zo blij,maar tegelijk ook wel weer erg bang dat het niet goed gaat,nu onder extra controle en komende week bloedprikken voor de hcg waardes,of ze goed stijgen..
kan me geluk niet op..
heb gewoon een soort zenuwachtig gevoel in mijn maag..
meiden succes allemaal.....
liefs pris
amy-baby schreef:@ikkemikketje; dat moet een VK toch doorhebben, vreemd hoor....Ik kreeg weeenopwekkers, omdat mijn dochter ngo niet ingedaald was, had al wel allang 10 cm, maar ze moest nog zakken, dus heb ik een uur lang tegen moeten houden, maar dat vond ik echt verschrikkelijk, dat hoop ik niet nog een keer mee te maken. Hopelijk komt ons tweede kindje gewoon op tijd, tenminste max 3 weken van te voren....zou wel heel geweldig zijn. ohja meot wel zeggen dat ik me nu meer druk maak al over de bevalling dan bij mijn dochter....brrr...nogniet aan denken 😉
Groetjes amy
priscilla01 schreef:@trix,
die kun je gewoon bij de drogist halen,ze hebben daar ook andere dingen die je cyclus weer in balans brengen,ik heb het meer gehoord hoor,en trouwens ook mijn zus is hierdoor zwanger geraakt,na een lange tijd proberen,haar cyclus was ook een zooitje,alleen maar aan het rommelen,en dan zette het steeds niet door enz,zei ook teunisbloemolie gaan slikken en jawel hoor,ze is nu 6 weken zwanger..
hoor het van meerdere dat het goed helpt bij het zwanger worden..
volgens de arst kan dit heel goed kloppen,omdat dit ook een hele goeie invloed heeft op het cervixslijm,en op de hormonen die je eierstokken afgeven ..
ik had de pure teunisbloemolie...ook kun je eens vragen voor tarwekiemolie..
Ik heb t gevonden en we gaan t gewoon proberen, ik ga nergens van uit. als het zo is zijn wij het levende bewijs dat t werkt. Oja ik heb de pure genomen 😉
ik volede me meteen een stuk beter,en ik merkte dat alles weer een beetje normaal werd..
probeer het anders is..bij mij hielp ht,en trouwens bij mijn zus na lange tijd proberen ook gelukt,zou het toeval zijn?
ik weet het niet...
gr pris
jannie schreef:hee amy,
tja, ik hoor ook heel verschillende dingen op het forum zwanger worden na miskraam. ik vroeg het de gyn na de curettage, en die zei dat het beter is een cyclus af te wachten.
maar tot zover zijn advies, want we hebben toch gesekst gister, zonder condoom. :oops:
kans is klein natuurlijk, maar konden het niet laten - het leek zo duidelijk mijn ei te zijn. en denk dat ik toch nog niet zwanger word als mijn lichaam er niet aan toe is.
lief dat je vraagt hoe het is; het gaat wel, het wisselt erg. maar ik merk wel dat het langzamerhand steeds iets beter gaat. ik denk er nog wel veel aan, maar ben echt niet meer de hele tijd verdrietig. wel had ik me voorgenomen om bijv. niet door te tellen, maar dat lukt niet: ik wéét gewoon dat ik anders op ruim 14 weken zou zitten.
ik hoop wel dat ik niet te lang hoef te wachten tot ik weer zwanger ben, want dat helpt volgens mij toch het beste. het lijkt me bijv. heel verdrietig als ik op m'n uitgerekende datum nog niet weer zwanger zou zijn. dat duurt nog wel een poos, maar toch.
gaat het goed met jou? veel last van buikpijn?