jannie schreef:Lief van jullie, meiden!
Ben blij dat ik (vermoedelijk) weer een NOD heb: 19 februari!
Gaat het goed met jullie? Niet zo heel veel zwangerschapskwaaltjes, of wel?
Hier heel weinig haha!!Weet niet of de rest veel klachten heeft?
jannie schreef:Lief van jullie, meiden!
Ben blij dat ik (vermoedelijk) weer een NOD heb: 19 februari!
Gaat het goed met jullie? Niet zo heel veel zwangerschapskwaaltjes, of wel?
ikkemikketje schreef:Hoi Lieve Dames,
Hier geweldig mooi nieuws....Ik heb het mooie Hartje Van mijn kindje zien kloppen!
Ik ben ongelooflijk gelukkig en ongelooflijk verbaasd. Het is zo'n raar gevoel voor mij...
Ik ken dit totaal niet! Na eerst twee jaar stress en ellende mag het deze keer waarschijnlijk stressloos en zonder veel moeite verlopen.
Vickypreg schreef:Amy en Kim wat een geweldig nieuws!! Heerlijk, geniet er lekker van! Kim krijg jij over een tijdje ook nog een echo? Of pas weer met 20 weken?
Karin hoop het ook voor je, maar dat zal vast wel toch?!
jorike schreef:Nou dames, hier weer niks vannacht 😞
Ik denk dat het voor mij/ons verstandiger is om maar even wat afstand te nemen van het hele zwangergebeuren (hoe jammer ik dat ook vind) en ons eerst maar eens te concentreren op zijn gezondheids / geestelijke toestand.
Hij geeft zelf aan dat het niet aan mij ligt of aan de wens voor een 2e kindje. Hij frustreerd zich nu over het feit dat we gewoon geen seks kunnen hebben terwijl hij wel wil...
Vikcy en andere dames: ik blijf wel meelezen hoor!!! Zal alleen wat minder vaak reageren...
jorike schreef:Nou dames, hier weer niks vannacht 😞
Ik denk dat het voor mij/ons verstandiger is om maar even wat afstand te nemen van het hele zwangergebeuren (hoe jammer ik dat ook vind) en ons eerst maar eens te concentreren op zijn gezondheids / geestelijke toestand.
Hij geeft zelf aan dat het niet aan mij ligt of aan de wens voor een 2e kindje. Hij frustreerd zich nu over het feit dat we gewoon geen seks kunnen hebben terwijl hij wel wil...
Vikcy en andere dames: ik blijf wel meelezen hoor!!! Zal alleen wat minder vaak reageren...
Vickypreg schreef:Hier nog geen ongi....maar wel koppijn. Hopelijk zegt dat niet dat ik het nog ga worden want dat heb ik dan meestal....
Morgen ga ik testen!! DUIM DUIM DUIM!!
meisje 26 schreef:hallo mensen....
HIER EEN POSITIEVE TEST VANMIDDAG!!!!!!!!!
:lol:
karin26 schreef:@Meisje 26 gefelciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Vicky, en al getest?????????????????????/ Hou ons niet langer in spanning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amy-baby schreef:@ikkemikketje; ohhh schaam me diep....maar volgens mij zitten we samen op het forum clubje op hyves? klopt dat? ik zit de fotos te bekijken van Dana in de sneeuw, maar is dat jouw dochter? haha... :oops: of wist jij dat wel??
Elena.S schreef:Vicky, we hebben donderdag voor het laatst geklust. Het weekend kwam er niet veel van, geen tijd, zin enzo. Maar ik dacht echt (volgens de berekeningen van mijn regelmatige cyclus) dat ik voor het weekend al mijn eisprong gehad zou hebben. Daar ben ik eigenlijk vanuit gegaan. Als dit weekend de eisprong is geweest dan wordt het niks meer deze maand vrees ik :(