Vickypreg schreef:Jeetje DD dat is ook niet gemakkelijk dat je zo'n last hebt nu al. En de rust nemen is moeilijk he als je ook nog werkt, hoeveel uren werk je? Ik weet er alles van, eerste zwangerschap kreeg ik vanaf 18 weken al bekkenklachten en dat werd alleen maar erger. Lastig om dan goed rust te nemen en zeker op je werk, ze vinden je toch gauw een aansteller. Ik ben tot mijn verlof nog braaf op komen dagen op het werk, stond overgepland maar MOEST aanwezig zijn 24 uur per week. En na mijn verlof kon ik oprotten. Kan er nog pissed over worden :twisted: Ik heb overigens ook niks meer gedaan op het eind, zat alleen mar op de bank (werkte op kdv) en las boekjes e.d. maar het was echt idioot dat ik niet thuis mocht blijven voor in elk geval de helft van de uren. Dit moest van de arbo dienst daar.
Karin wanneer heb je het gesprek?
Amy wat vervelend dat je je zo'n zorgen maakt. Kan de vk je niet gerust stellen? Ook jij goed je rust nemen hoor, ook al is het nog vroeg in je zwangerschap!
Kim, hopelijk wordt je rugpijn niet erger. Sta je veel in je werk?
Ik hoop echt zo dat ik jullie mag volgen maar heb er totaal geen vertrouwen meer in, misschien raar maar het duurt zo lang voor mijn gevoel. Weet dat het onzin is hoor, maar het lijkt al zo lang geleden dat we zijn begonnen 😞
Heb tussen nu en 7 dagen ergens mijn NOD, heb echt geen idee ook. Ben af en toe ff beetje misselijk maar verder geen klachten dus verwacht niks.
Jorike hoest met jou dan???
Ik sta constant op mijn werk.Daarbij moet ik ook veel tillen, duwen, bukken, knielen, Lopen etc. Ik hoop ook dat het niet erger word, maar als het wel zo is denk ik toch wel mooi aan mijzelf en het kindje!
Vraagje trouwens aan iedereen... Hoe staat het met jullie buiken?
Ik ben nu zo'n 11 weken en heb nu al een buik alsof ik 5 maanden zwanger ben!Vind dit echt verschrikkelijk.
Begrijp me niet verkeerd hoor...ik hou van een mooie buik om trots mee te pronken, maar vind dit een beetje overdreven. Moet nog 6 maanden...minimaal!!!