Saghiet schreef:@Eekerke, o sorry vriend=man zag ik.
hahahaha, zo noem ik m, maar hij heeft me nog niet gevraagd......
Mamma_van_S.....31...........1 dochter....................S..............3 maanden
Michelle..............26...........1 zoonje.....................Jurjan.........7,5 maand
Saghiet...............26..........1 dochter....................Mara..........9 maanden
Marielle...............31..........1 dochter....................Maud..........19 maanden
Cindy..................26..........1 dochter...................Shirley.........2 jaar
Peet....................26..........1 dochter...................Esmee ............2 1/2 jaar
jorina..................26...........1 zoon......................thomas........3 jaar
mamavandamian...32...........1 zoon......................Damian.........3 1/2 jaar
Duitsedog............34...........1 dochter..................Inge.............4 1/2 jaar
Renee.................29...........2 dochters........Sharon & Nieke....... 8 3/4 & 2 3/4
Ik heb trouwens hyves (met veel foto's van de kids!). Hoe werkt dat dan zo'n publieke hyves?
Dan is het tijd voor CYBERTAAAAAAAAAAAAAAAAAARRT!!!!!!!!!!! Welke soort wil je? Doe maar wat, vind alles wel lekker.... hihi
We hebben het gisteren ook aan mijn moeder, broer en schoonzus (mijn vriendinnetje) verteld; zij wisten ook van alle plannen af... Ze waren heel lief en ook heel blij!
Wij hebben best een grote familie, de zus van mijn moeder woont in Amerika. Twee maanden geleden hebben we te horen gekregen dat ze kanker heeft. En niet zo maar ergens, nee, in de darmen, longen en twee hersentumoren...
Heel veel verdriet... Ze wilde nog graag naar 'huis' komen en we hebben te horen gekregen dat ze as. dinsdag komt voor 12 dagen. Ik ben heeeeeeel blij om haar te zien, maar weet ook dat dit de laatste keer zal zijn, want het gaat niet goed met haar.... 😢
Ik wil de rest van de familie pas later vertellen dat ik zwanger ben (eerst mn kindjes), maar aan haar wil ik het goede nieuws wel al vertellen, in ieder geval iets leuks...
Wat is dit toch fijn dat je alles van je af kunt schrijven..!
Bedankt 😉