Hoihoi iedereen!
@Jorina
Zo dat is echt HEEL regelmatig ja, als je zelfs weet dat je op een bepaalde dag vroeg je bed uit moet omdat je anders vlekken krijgt! Ik kan er nmooit van op aan welke dag het komt, en voor mijn zwangerschap kon ik er nog vanuit gaan dat het dan als het kwam, 's ochtends kwam, zodra ik opstond. Maar nu, neu hoor, de hele dag door kan het komen. Vervelend is dat. Zit je lekker bij een concert, woppa. Grrrrrrrrrr.
Goh das ook raar idd, dat jouw schoonvader het idee lijkt te hebben dat hij erover gaat wat jouw zoontje later gaat worden. Ja dat zijn van die kleine bemoeienissen wat je dan echt dwars kan gaat zitten als het te vaak gebeurt he?
@MvS.. Nee jammergenoeg allesbehalve. Ik had het graag anders gezien. Ik heb in het verleden 2 relaties gehad voor mijn vriend, en had bij allebei een leuke band met mijn schoonouders. Jammergenoeg was de jongen zelf dan weer net niet wat ik zocht, en dat vond ik toch wel een tikkie belangrijker, hahaha. Maar wat ik ermee wilde zeggen... Ja ik mis het wel. Ik vond het toen altijd heel leuk om met mijn schoonmoeder te kletsen, en kon daar ook gewoon uren zijn zonder dat mijn toemalige vriend er was, gewoon omdat het gezellig was. God wat had ik graag nu zo'n banmd met mijn schoonmoeder gehad, nu ik kinderen krijg. Het is toch het indrukwekkendste wat je ooit meemaakt. Maar er is gewoon geen beginnen aan met haar. Ik weet niet hoe ik een gesprek met haar moet voeren. Welk onderwerp ik ook aansnij, het komt uit op dat zij het beter weet, groter/beter/sneller/heftiger/indrukwekkender/belangrijker enz. heeft meegemaakt. Daarnaast ging ze altijd al de grenzen over als ze hier was. Keek ongevraagd mappen met financiën in.. Besloot wanneer ze hier in de tuin bezig ging, welke planten eruit gingen, welke erin. Toen wij opnieuw gingen inrichten toen ik zwanger was heeft mijn vriend nog een hele dobber gehad aan haar 'goedkeuring' verkrijgen. Heel vreemd allemaal. Maar om wederom een lang verhaal kort te maken, ik had me daar al bij neergelegd. Heb echt alles geprobeerd om een leuke band met haar op te bouwen. Zat er niet in, jammer en een beetje verdrietig, maar meer ook niet. Maarja, toen kwam de kleine. En in de paar keer dat ze de kleine gezien heeft heeft ze ons ZO tegen de haren ingestreken. Oppakken terwijl ik specifiek zeg laten liggen, wakker maken terwijl ik zeg laten slapen (dan ook nog met een rotsmoes komen WAAROM ze haar toch wakker heeft gemaakt, en later gewoon domweg ontkennen dat ze de kleine tegen onze wensen in op gepakt heeft), op het moment dat wij even heel druk zijn met de kleine stormt ze het huis uit, want wij hadden geen tijd voor haar en ze voelde zich niet welkom, nou enz. enz. enz. Dat is toen op een gesprek uitgelopen waarin wij echt heel rustig hebben proberen uit te leggen wat ons dwarszat en dat wij haar zeker een leuke band met haar kleinkind gunden maar dat het zo niet ging. Daarin heeft ze zich zo vreemd defensief opgesteld, dat is niet eens na te vertellen.. En uiteindelijk toen wij dus niet toegaven, en bleven volhouden dat ze toch echt wel te ver gegaan is, stormde ze het huis uit. ??? Nou... sindsdien horen we niks meer van 'r. Mijn vriends zus heeft nog wel 1 keer gebeld om hem de huis vol te schelden dat hij z'n moeder kapot aan 't maken was, en ze zei zoveel dingen die zo absurd niet waar waren dat ons vermoeden alleen maar bevestigd werd over zijn moeder. Ze verdraait echt alles. Maar goed, momenteel heb ik er dus niks meer mee te maken, en ons dochtertje ook niet, alleen (zoals je ziet) als ik soms weer (vooral tijdens mijn PMS 😉 ) eraan denk, dan kan ik echt weer pissig worden.
Nouja, het was leuk geweest als het gelijk raak was... Maar dit is ook prima! Nog een paar keer oefenen helemaal geen probleem als het toch weer fijn was! 😉 Jammer dat je je jurk niet aankan! Nee is het echt niet het weer voor hè? Jeetje ja, het is ook wel altijd het 1 of het ander hier in Nederland. Die hitte trok ik ook niet meer, maar nu kom ik niet eens het huis uit omdat eht de hele dag regent! Das ook weer zo wat.
@Linda, welkom! Spannend hoor! Weet je je NOD al? Misschien leuk om op het lijstje te zetten! Welkom bij de club!
Liefs!