Wat zijn jullie al vroeg op!
Ik ben voor mijn doen ook heel vroeg opgestaan... 06.45u... Ik ben niet van het naar bed gaan en al zeker niet van het opstaan.. hihi
@Marielle, Wat sneu voor Maud, beter dat je zelf wat hebt dan die hummeltjes. Is er wel goed mee te leven met lactoseintolerantie of mag ze heel veel niet hebben? Lijkt me moeilijk (maar vanzelfsprekend) om daar altijd rekening mee te moeten houden.
@Jorina, zoals ik verteld was ik op mijn 19e zwanger en 20 toen ik Sharon kreeg. Ik had daarvoor heeeel veeeeeel vriendinnnen, maar dat was snel over toen ik eenmaal zwanger was en bezig met huisje en partner.
Die periode heb ik heel veel verdriet gehad, omdat mijn 'vriendinnen' verder gingen met hun (soms nog puber) leven en ik werd moeder.
Eigenlijk is dit wel begrijpelijk achteraf, maar op dat moment voelde ik mij enorm in de steek gelaten.
Ik heb er wel van geleerd, ik heb nu een handjevol echte vrienden (ook familie) waar ik echt van op aan kan en de rest zijn eigenlijk allemaal bekenden of kennissen, zoals je het noemen wil.
Ik heb later wel nog contact gehad met een aantal van die meiden en ook dingen uitgesproken. Begrip van beide kanten, want sommigen waren nu ook moeder. Met twee van hen heb ik het contact ook weer licht opgepakt, en het is best gezellig met de kids een bakkie doen. Je hebt in ieder geval veel om bij te praten! Dus gewoon lekker doen!
@Mies83, ik heb gisteren weer een ovu test gedaan, ik had twee streepjes(...!). Toch fijn om te weten dat er een eisprong is, we hebben dan ook (na enige moeite vanwege de hitte) goed geklust.
Ik heb ook (schijnbaar) tijdens de ovulatie meer afscheiding dan normaal. Toen ik de pil slikte viel dat niet op. Ik heb ook 2 a 3 dagen last van steken en krampen (zal het sprongetje wel zijn hahaha).
Bloeding heb ik niet gehad. Toch maar eens navragen bij de huisarts? Waarschijnlijk kan het geen kwaad.
@Saghiet, blij dat ik niet de enige ben... Ik schilderde ook vaak, maar dat schiet er ook bij in. Inderdaad, opleiding... ho maar. Ik werk op een assurantiekantoor en ben eigenlijk in het vak gerold zoals ze het zeggen. Ik zit nu ca. 8 jaar in dit vaak, waarvan 5 op dit kantoor. Mijn baas en ik zijn maar met 2 en ik kom tijd te kort. Ik ben begonnen met 32 u p/wk (eigenlijk een full-time baan), toen ik zwanger werd heb ik gezegd: of eruit of 20u p/wk.
Mijn baas wilde me niet kwijt, maar nu zit ik er eigenlijk mee -> ik krijg mn werk gewoon niet af!
Het liefst startte ik een eigen zaak (iets totaal anders, maar wat???), maar dat kan ik nu even vergeten (vind ik ook maar een beetje erg hoor)...
Ik sport nu ook niet, terwijl ik dit altijd heb gedaan; handbal en paardrijden. Paardrijden wil ik weer oppakken, mijn buurmeisje van 12, welke ik paardengek heb gemaakt vanaf haar 6e wil een verzorgpaard. Ze gaat nu 1 x p/wk naar een stal waar ze alleen mag uitmesten en het paard binnen zetten.
Nu heb ik wat anders gevonden, maar dit schijnt een pittig paard te zijn. De bedoeling is dat ik eerst rijd en dat daarna mijn buurmeisje ff rijdt. Nu vind ik dat wel leuk, maar de eigenaresse gaat in sep 3 mnd naar het buitenland, wat inhoud dat het paard dan ook gereden moet worden.
Stel dat ik dan zwanger ben? Er is eigenlijk geen regel voor, vanaf wanneer je niet meer mag rijden. Nu blijf ik toch wel goed in het zadel zitten en ben er zelden afgevlogen, maar stel dit gebeurt wel en ik val op mn buik? Dat risico wil ik ook weer niet lopen...
Wat nou als ik zwanger ben, dan gaat dat een beetje moeilijk worden...
Vragen, vragen, vragen spoken door mn hoofd...
Soooooooo, ik kan beter een boek gaan schrijven, wat een ellelange tekst weer.....
Ik zal het wat korter houden.... maar als ik eenmaal aan t typen ben kom ik niet zo snel meer stop.... :oops: