@Mariëlle.. haha ja dat gevoel had ik laatst toen ik een lang weekend geen tijd had om hier te komen, wooow wat had ik toen veel bij te lezen! Wel gezellig hoor, zo'n clubbie wat lekker loopt. Maud vind ik zo'n mooie naam trouwens.. 19 maanden, maar dik 9 maanden ouder dan de mijne maar op deze leeftijd is het een wereld van verschil hè. Ik vind het naarmate ze ouder worden steeds leuker worden. Heb jij dat ook? Ook wel zwaar op dit moment, want ik heb de hele dag stress want de kleine trekt zich overal aan op, en besluit dat ze dan maar gelijk ook met losse handen moet kunnen staan, en dan valt ze dus voortdurend. En hard ook!! Man, ik schrik me elke keer weer een paar maanden van mijn leven af! Zeg me asjeblieft dat dat minder wordt!!
@Eekerke, welkom!! Gezellig dat je komt meekletsen! Gezellig, bijna jarig! Had je jezelf al op de NOD lijst gezet? Secces met teruglezen, het is een hele lap.
@11peet11.. lekkerrrr, ik ben jaloers! Wij gaan niet dit jaar. Gaan jullie nog weg? Ik heb dat ook met ramen lappen, hahaha. Als ik het doe, doe ik het goed, en dan gelijk alles. Van binnen, buiten, boven, beneden, kozijnen, deuren, enz. Ik doe het dus ook niet heel vaak. Maar ben altijd dik tevreden als ik het gedaan heb. Toevallig gisteren. Maar zag met de zonsondergang dat de hele ruit wazig was dus heb 'm niet goed schoon gekregen. Grrr. Zit nog allemaal troep op van de schilders die hier de kozijnen gedaan hebben. Bah. Kan ik me dan weer aan ergeren. Hahaha, ik ben dus ook zo'n preciese dat het dan ook gelijk allemaal moet, hahaha.
@MvS, nee dat ontspannen, dat had van mij in die hele cursus niet gehoeven, daar had ik echt geen *piep* aan. Jij bent dus zelfs ervaren op dat gebied, en je had er nog niks aan. Ik voelde me ook vies ja, lekker om even te kunnen douchen. Ik was trouwens 's nachts ook alleen met de kleine, mijn vriend mocht ook niet blijven. Maar wij konden wel uitgebreid en fatsoenlijk aangekondigd afscheid nemen. Wel zo prettig!! Raar hoor, zo chaotisch als ze dat bij jou geregeld hebben. Wat zielig, dat ze schrikt! Wel fijn dat het beter gaat. Hier nog steeds niet echt, en de benauwdheid maakt het hier juist niet beter. Voel me echt een dweil. Maar heb dan ook rustig geaccepteerd dat het huishouden wel even kan wachten. Mama is moe. Hahaha.
Meiden, is het misschien een leuk ideetje om ook een lijstje erin te gooien met persoonlijke details zeg maar? Zodat je het even makkelijk terug kan kijken als het nodig is? Ik raak namelijk telkens kwijt wie nou bij welke kindjes hoor enzo. Hahaha.
Bijvoorbeeld
(forum)Naam.....Leeftijd....Hoeveel zoons/dochters......Naam(en)....leeftijd(en)
Saghiet............26..........1 dochter.......................Mara..........9 maanden
Lijkt jullie dat wat?
Als je je niet fijn voelt bij bepaalde persoonlijke info (zoals naam van je kindje, kan ik me voorstellen) laat je dat gewoon lekker leeg.
Liefs!