Zoooooooooo was me dat ff een opgave, allemaal bijlezen!! Maar ik ben er!!
@Marielle.. Die moet ik onthouden, mochten hier de waterpokken uitbreken... Wist niet dat dat hielp!! Kijk zo leer je nog es wat.. Wij gebruiken sowieso al zemelen, omdat ons meisje dus last heeft van eczeem. Wat grappig dat dat het ook goed tegen waterpokken werkt! Ja wij moeten nog even flink kletsen voordat we officiëel 'babbelaar' zijn, hahaha. Over dat woord, dat vind ik nou ook een raar woord!! Klussen.. dan denk ik aan plankjes ophangen. Grappig, dat jij dat ook vindt, terwijl het als ik zo op meerdere forums lees een vrij algemeen geaccepteerd woord is voor seks met als doel, babymaking.
(tussendoor, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr, mijn meisje was NET in slaap, 5 minuten heeft het geduurd, en nu huilt ze alweer. Oh man, ik zit er doorheen hoor. Ik ben niet zo voor het 'laten huilen', maar soms moet ze toch echt even mekkeren om in slaap te komen. Maar daar word ik zelf zóó moe van, dat geluid de héle dag aan je hoofd. Zeker als je zelf niet lekker in orde bent)
@Duitsedog.. jij had dus ook een ziek kleintje?? Fijn dat het nu weer over is.. Je maakt je toch zorgen hè... Nou, met zoveel geklus moet het toch een keer bingo zijn!! Jullie doen igg behoorlijk je best zie ik wel! Is 36 voor jou een rotleeftijd ja? Omdat je dan 'richting 40' gaat ofzo? Oh leuk.. een keer weer echt met z'n tweetjes.. weer een keer ECHT tijd aan elkaar besteden. Das toch anders dan met kinderen om je heen. Logogediste, dat lijkt me best interessant!! Oeeh. dat van die ovutest weet ik niet.. Maar snap dat als je al met verminderde vruchtbaarheid van je man te kampen hebt dat je huiverig bent voor jezelf!! Dat het dan wel een stukje moeilijker wordt. Kan me trouwens voorstellen dat je dat 'grapje' van je man echt even niet op prijs kon stellen. Ik was er nog hoor! Maar had dus dit weekend ff geen tijd om te schrijven, vanwege mijn zus die hier was. Zo leuk!
@MvD.. Waar ga je heen op vakantie?? Fijn dat je de 21e terecht kan. Goh wat apart van je been.. had het nog een aanwijsbare oorzaak, dat dat gebeurde? Oh trouwens, zag dat je de vraag over waar je heen ging op vakantie al verderop had beantwoord.. Leuk!! Fijn dat je zo'n goeie band hebt ook met je stiefmoeder. Is zij al lang jouw stiefmoeder? Ik heb trouwens altijd gewerkt in de thuiszorg, als gezinsverzorgende oorspronkelijk. Maar met de bezuinigingen van de overheid zijn toen bijna alle indicaties voor gezinsverzorging eruit gegaan. En ondanks dat gewone huishoudelijke verzorging ook prima en dankbaar werk is, begon het me op gegeven moment tegen te staan dat ik de hele dag alleen maar aan het schoonmaken was. Daarbij had ik nog enkele vervelende ervaringen met cliënten tijdens mijn zwangerschap en heb besloten om iig tot het 2e kindje er is thuisblijfmmama te zijn, en daarna wil ik een opleiding tot kraamverzorgster of verpleegster (ben er nog niet helemaal uit) gaan volgen. Ooit heb ik ook een blauwe maandag voor de klas gestaan, en ondanks dat ik het wel leuk vond en er ook wel goed in was, was dat om verschillende redenen niet mijn ding. Ach wat sneu voor je zusje.. hoe is ze eronder? Mijn miskraam kwam heel snel op, veel bloedverlies, veel krampen, en eindigde als een ongesteldheid eigenlijk. Het is wel alsof ik al 'wist' dat het niet goed zat, alsof ik het gevoeld had. Lichamelijk ofzo. Beetje moeilijk uit te leggenm. Hopelijk hoeft je zusje niet heel lang te wachten tot het zover is, nu ze al weet dat het niet goed zit. Zodat ze kan beginnen met verwerken. Heel veel sterkte.. voor haar en iedereen om haar heen.
@Jorina, ik ben 26 geworden in april. Wij zijn dus ongeveer van dezelfde leeftijd. De meeste mensen vinden het heel jong voor een kindje, maar ik ervaar het als prettig dat ik niet heb gewacht tot flink in de 30!! (Niks tegen mensen die er wel voor kiezen verder in de 30 pas voor kinderen te gaan hoor, maar het lijkt mensen meer te verbazen dat je begin 20 al een kindje hebt, dan achter in de 30 je eerste) Verscheidene mensen hebben zelfs als eerste aan mij gevraagd, oh, was 't een ongelukje?? Naast dat ik dat echt een ROTWOORD vind voor kindjes die ongepland waren, vind ik het ook een respectloze vraag. Hoor jij dat ook vaak? Dat je er vroeg bij bent? Ik verbaas me daar altijd zo over. Zó jong is 26 toch OOK weer niet??? Zag dat Cin een 11peet11 ook 26 zijn, zo uitzonderlijke leeftijd dus ook weer niet.. aangezien hier dus al 3 meiden zijn die ookal een kindje hebben van mijn leeftijd.
Fijn dat je aan de klusserij mag!! Dat je groenlicht hebt! WOW een hele week!! Dat zou ik ook lang vinden.. Mis je hem niet enorm zeg? Wel fijn dat je klustijd hebt! Wie weet, is het in 1 keer weer raak. Dat zou geweldig zijn natuurlijk.
@Antonioendanielle, ik ben er soms veel mee bezig, soms helemaal niet. Wij hebben een kleintje dat nogal veeleisend is. Dat maakt het soms moeilijk om er veel mee bezig te zijn, en brengt me soms zelfs aan de twijfel. Als ik weer eens uitgeput ben na een dag alleen maar aandacht vragen van de kleine, dan zie ik het niet zitten dat er nog een kleine is. Maar dat zijn echt maar momenten, 99% van de tijd vind ik het geweldig. En ja, die uitputting verkleurt alles. Als ik ook maar een half uurtje kan dutten, dan voel ik me meestal al heel anders. Wij hebben tegen mekaar gezegd dat we het TE belangrijk vinden om de kleintjes niet te ver uit mekaar te hebben, voor de henzelf en ook voor ons. Ja dat ken ik, toch ff willen tesetn! Maar ik spreek mezelf echt STRENG toe altijd, want het heeft geen zin voor de NOD, en het is niet gratis zo'n test!
@Cin, dus als we een vraagje over medicijnen hebben moeten we bij jou wezen!! Al wat meer duidelijkheid over eventueel wel of geen ongi? Thnx voor het lijstje!!!
Nou, nu ben ik weer helemaal bij dacht ik!! Mag ik wel hopen gezien de lengte van deze lap tekst.. Nu ga ik maar weer eens naar mijn meisje die weer, of eigen nog steeds huilt. Arm kind. Ik ben wel 8 keer naar boven gelopen. jullie hebben gewoon een nieuw deeltje gemaakt terwijl ik haar in slaap probeer te krijgen, ZO huilen. zielig he?
Tot snel!
Liefs