wieke schreef:Hoe heten die pilletje dan nnln ? Ben ik wel benieuwd naar...
het heet emesafene geloof ik
wieke schreef:Hoe heten die pilletje dan nnln ? Ben ik wel benieuwd naar...
Janbre schreef:Wat een hoop weer geschreven zeg! Het lijkt wel of het elke dag meer wordt 😃
Hier gaat ie nog steeds super goed. Heb alleen last van m'n darmen, en verder eigenlijk niks. Als ik te druk ben op m'n werk dan krijg ik steken in m'n buik en dan denk ik o,ja even rustig aan doen. Verder begint eindelijk de pijn in m'n borsten een beetje af te nemen.
Vanavond hebben we het onze beste vrienden verteld, en die stonden helemaal versteld. Ze hadden niks vermoed, en ook helemaal niet het idee dat we kinderen wilde. Gisteren mijn ouders het verteld, dat was wel mooi, het is de eerste voor ze dus super spannend.
En afgelopen maandag mijn schoonouders als eerste verteld, maar dat had ik al geschreven geloof ik.
lisaahh schreef:nnln schreef:lisaahh schreef:ok dank jullie wel dames, ga ik daar even kijken...
heb gehoord dat die testen van predictor niet altijd goed werken, een vriendin van mij heeft ook een keer die test gedaan en gaf negatief aan terwijl andere testen positief aangaven...nu is ze 10 weken zwanger 😃
heb er meerdere gehoord die daar niet helemaal over te spreken zijn
ik had ook een predictor ik dacht doe is wat anders dan de kruidvat en die werd gelijk helemaal positief bij et plassen al :? toen was ik net een paar dagen overtijd
ok gelukkig maar, is zo zonde van je geld he... heb er zelf geen ervaring mee, heb ze nooit gebruikt...
roosje schreef:
Predictor heeft een andere (lagere) gevoeligheid, dus die slaat pas positief uit bij een hoger hcg-gehalte.
wieke schreef:Snap het heel goed hoor nnln. Dat ben je idd heel snel zat. Je iedere dag beroerd voelen..
Had ik voorheen ook. De hele dag een naar gevoel.
Heb je het meeste last van de misselijkheid ? Niks aan hoor. Kun je wel een beetje werken dan ? Ik hoop voor je dat het snel beter gaat worden ! Sterkte ermee....
anna123 schreef:Bruin is niet erg..pas als het echt rood is moet je je wel een beetje zorgen maken.maar zelfs dan hoeft het nog niets te betekenen hoor!
x
wieke schreef:Ben je wel aan het werk dan ? Dat kan toch bijna niet ?? Ik hoop snel voor je dat het met een paar weken echt beter is.
Schijnt dat je er echt niet zoveel aan kunt doen he ? Ik heb ook wel eens gehoord van meiden die Primperan zetpillen kregen. Recent nog gehoord. Kun je dat ook wellicht vragen aan je huisarts ? Schijnt wel goed te helpen namelijk.
Ik had het in mijn vorige zw.ook. Begon met 7 weken en kon nauwelijks functioneren op het werk. Probleem is dat je het dan ook nog eigenlijk niemand wil vertellen.
Kan me voorstellen dat je niets kunt behalve beetje op de bank bed, liggen/hangen.
vind het heel naar voor je.
Het is absoluut geen roze wolk zoals sommigen zeggen.
Zwanger vrouwtje schreef:Jeetje iedereen vertelt het al zo'n beetje aan familie en beste vrienden....wil het ook zo graag, maar voor mijn gevoel is het nog aan de vroege kant. Wil het eigenlijk het weekend voordat we de echo krijgen vertellen, maar misschien wordt het nog wel een weekend eerder.
Heb ook al het gevoel dat ik een buikje krijg, hebben jullie daar al last van?
Ben eigenlijk ook erg benieuwd hoe "jong" 😉 iedereen is?
Ik ben zelf 28...
sas84 schreef:lekker hoor een nieuw huis!! en helemaal top dat je nu al zwanger bent..kun je gelijk een mooie kamer inrichten voor de klein minibewoner straks!! leuk leuk leuk!!!
en oh ja, mijn vriend is trwns 27, dus ook een mooie leeftijd om papa te worden.. trwns hij is in maart 2010, 28 haha.. is namelijk in februari jarig 😊 ik in april dus ben maar 1 maandje 25mama!! maar 26 natuurlijk ook helemaal top:)
mar1979 schreef:Hey Baby_wish. Wat shit zeg........ben je zoooo blij met de positieve test en is het toch misgegaan....
BALEN!!!!! Sterkte!!!!!!
Tof Lisaaah dat de keuken geplaatst is. Alles compleet? Heerlijk gevoel he. Wij hebben ook een nieuw huis en ik vind het heerlijk. Alles lekker naar je eigen keuze!!!! Wanneer gaan jullie verhuizen? Hopelijk niet als je een dikke buik hebt?!
Ik ben trouwens 29 jaar, mijn man ook.
Niet zo jong als missmini, maar ik vind het ook nog jong 😉
Vandaag is mijn moeder de hele dag geweest. Toen ik nog aan het werk was heeft ze de bergen wasgoed weggewerkt en gestreken. Toen heeft ze eten gekookt en we zijn nog even naar Babyplanet geweest. Zo gezellig samen met mams! Allemaal adviezen! Ze wilde vanalles kopen, maar dat wilde ik niet. Tis nog zooo vroeg. Kan allemaal nog wel hoor.
Ik kreeg wel een prachtige bos zonnebloemen 😃 .
Nnln, gefeliciteerd met je goede echo. Uitwendig, helemaal super!! Ben blij voor jullie.
Pr avond!
Daphne1002 schreef:Hoii! 😃 Ik kan jullie haast niet bijhouden, zo snel gaat het hier 😉
Voor degene die het vroeg: ik ben 23 en word in november 24. Lekker jong dus! Maar al wel een HBO-diploma op zak en een baan 8-)
Ik heb een afspraak gemaakt bij de VK, gisteren. Vond het wel heel erg spannend, want dat is wel een echte eerste stap 😉 Mag 11 augustus komen, samen met mijn vriend.
Doen jullie trouwens aan prenatale screening?
Wij hebben een vergrote kans op een kindje met een open ruggetje, dus daar krijgen we hoogstwaarschijnlijk een extra uitgebreide echo voor. Heb wel braaf alle vitaminen + foliumzuur geslikt hoor, maar je weet het nooit...
tweety27 schreef:He das jammer dat je pas bij de 6e week een afspraak mag maken. OOk al staat hij alleen maar is het al leuk!
Wat leuk hoor een nieuwbouwwoning lisaah. Dan kun je het tenminste helemaal naar je eigen smaak inrichten..
Gelukkig zijn wij klaar met verbouwen. Wonen hier nu ruim een jaar. Alle andere kamers hebben we qua behang neutraal gehouden zodat die ook als kinderkamer gebruikt kan worden.... Willen het gewoon lekker neutraal houden met her en der een leuke sticker aan de wand... Heb al een leuk kamertje gezien.
Beebie_Wish schreef:Dames,
Wij waren gister heel de dag helemaal blij en totaal verrast. Want gisterochtend ik dacht ach wat ken mij het schelen en doe gewoon alvast een testje van KV...Ennnnnnnnnnnn ik geloofde op het eerste gezicht die test voor geen meter maar er stonden binnen 5 min 2 dikke strepen 😃 😃 ...
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar....................Vandaag veranderde de dag in een complete nachtmerrie met name dat ik enorme krampen kreeg in mijn buik en vanmiddag echt veel begon te bloeden 😞 😞 Waarom, waarom moet dit uitgerekend bij ons overkomen (natuurlijk niemand wilt dit dat begrijp ik), maar wij wij die ook al echt zoooolang bezig zijn en we gister heel de dag echt zooooooooooooooooooooooooooooooooo blij waren, maar dan gebeurt er ons dit ECHT VRESELIJK!!!!!!!!!!!!!!! 😞
tweety27 schreef:Het schijnt dat je er nog voor kan kiezen of je wel of niwet een 20 weken echo wilt. Mij lijkt het alleen maar fijn en leuk. Me vriend hoorde van een collega dat zijn een 3-d echo gedaan had. Dan wou hij ook wel graag, totdat ik zei wat het kostte.. Zal denk ik toch niet zo heel erg bijzonder zijn omdat we niet willen weten wat het word. (tenminste ik wil het niet weten) Dan zie je alleen maar het hoofdje. Maar ja misschien denk ik er tegen die tijd weer anders over.
lisaahh schreef:tweety27 schreef:He das jammer dat je pas bij de 6e week een afspraak mag maken. OOk al staat hij alleen maar is het al leuk!
Wat leuk hoor een nieuwbouwwoning lisaah. Dan kun je het tenminste helemaal naar je eigen smaak inrichten..
Gelukkig zijn wij klaar met verbouwen. Wonen hier nu ruim een jaar. Alle andere kamers hebben we qua behang neutraal gehouden zodat die ook als kinderkamer gebruikt kan worden.... Willen het gewoon lekker neutraal houden met her en der een leuke sticker aan de wand... Heb al een leuk kamertje gezien.
wij willen het ook lekker neutraal houden... idd een muursticker of iets dergelijks maar niet te druk.. wat ik trouwens enorm leuk vind zijn die piepschuim letters met de naam van het kindje dan wel met een leuk bescheiden kleurtje
lekker hoor dat jullie klaar zijn met verbouwen, alles helemaal naar wens?
Beebie_Wish schreef:Dames,
Wij waren gister heel de dag helemaal blij en totaal verrast. Want gisterochtend ik dacht ach wat ken mij het schelen en doe gewoon alvast een testje van KV...Ennnnnnnnnnnn ik geloofde op het eerste gezicht die test voor geen meter maar er stonden binnen 5 min 2 dikke strepen 😃 😃 ...
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar....................Vandaag veranderde de dag in een complete nachtmerrie met name dat ik enorme krampen kreeg in mijn buik en vanmiddag echt veel begon te bloeden 😞 😞 Waarom, waarom moet dit uitgerekend bij ons overkomen (natuurlijk niemand wilt dit dat begrijp ik), maar wij wij die ook al echt zoooolang bezig zijn en we gister heel de dag echt zooooooooooooooooooooooooooooooooo blij waren, maar dan gebeurt er ons dit ECHT VRESELIJK!!!!!!!!!!!!!!! 😞
nnln schreef:ik ging nog ff de andere berichtjes teruglezen maar ik ben dus bij de vk geweest vanmiddag en heb een echo gehad (uitwendig) en alles was goed, het hartje klopt, er zit een dooierzak enz. het was erg leuk om te zien 😃 het kindje was 16 mm en m'n berekeningen klopte het is vandaag indd 8 weken en 2 dagen dus de kleine groeit goed voor z'n ''leeftijd'' 😊 jammer genoeg geen foto's van de echo dat had ik wel erg leuk gevonden maar heb over 3 weken weer een echo dus dan ga ik d'r echt 1 vragen ook leuk voor later en om te laten zien aan andere mensen ;)
nnln schreef:ik begin trouwens echt last te krijgen van puistjes :| iemand hier die daar ook last van heeft? ik vind et nogal vervelend mja wat doe je eraan :roll: 1 grote hormonenbom
Lyfke24 schreef:O ja, nog 1 ding: merken meer dames hier dat hun haren sneller "vet" worden? "Vroeger" wastte ik ze om de 3 dagen, maar dat red ik tegenwoordig niet hoor... het glimt zo dat ik ze alweer wil wassen na 2 dagen!?
O ja, en puistjes heb ik ook maar meer op mijn decolleté... misselijkheid nog steeds niet te bespeuren (thank god), vanavond wel weer last van maagzuur... maar ja, ik teken ervoor hoor!!
Truste!
Mo schreef:Lyfke, die puistjes...die heb ik ook daar 😢
verder heb ik erg veel last van mijn humeur. Ik kan me bijzonder snel irriteren om van alles en nog wat. En dan niet een klein beetje geïrriteerd, maar gewoon een agressief gevoel ervan krijgen: gek word ik er van! Ik irriteer me aan mijn irritatie :?
Herkent iemand dit?
Enneh wie weet krijg ik wel een tweeling, ik roep het thuis steeds 😃 . Lijkt me geweldig aangezien dit mijn laatste zwangerschap zal zijn.
Ik ben trouwens 39, vriend is 26
Annet schreef:nnln schreef:ik begin trouwens echt last te krijgen van puistjes :| iemand hier die daar ook last van heeft? ik vind et nogal vervelend mja wat doe je eraan :roll: 1 grote hormonenbom
Nog even een reactie op een wat ouder berichtje. Ik heb ook altijd veel last van mijn hormonen (ook als ik ongesteld ben en toen ik met de pil stopte). Mijn huid wordt dan vetter en maakt meer talg aan waardoor ik meer pukkels krijg. Wat mij helpt is minder creme te gebruiken. Ik ben dus gestopt met nachtcreme en dat helpt mij echt. Gebruik nu alleen dagcreme. Verder gebruik ik nu creme voor gemengde en de onzuivere huid, (terwijl ik altijd dacht dat ik een gevoelige huid had), ook dat helpt. De term gevoelige huid is een beetje misleidend, je kan heel "gevoelig" zijn, maar toch een vette huid hebben zeg maar. Wie weet heb je er iets aan.
Storm1987 schreef:
Nnin: Burgerhout zit alleen in Sliedrecht en Rotterdam, toc? Ben nu toch wel heel benieuwd waar jij vandaan komt. Ik kom zelf uit Papendrecht :mrgreen:
Ik ben trouwens 22. Leuk hier veel verschillende leeftijden voorbij te zien flitsen, jongste is 19 de "oudste" 41. Superleuk, hele diverse moeders dus.
Ik wil de babykamer blauw/wit voor een jongen en roze/wit voor een meisje. Hoe orgineel haha maar ik vind het gewoon zo schattig!
Beebie_Wish: Wat een enorme teleurstelling meid 😢