nnlnOud lidBerichten: 262Lid sinds: 1 januari 2005
ik begin trouwens echt last te krijgen van puistjes :| iemand hier die daar ook last van heeft? ik vind et nogal vervelend mja wat doe je eraan :roll: 1 grote hormonenbom
benangelique schreef:zoooo, er is flink gekletst gisteravond!
svtje; kan je geen pijn in je lijf hebben omdat de grond stil staat in tegenstelling tot op een schip? omdat je lijf moet wennen aan het niet-compenseren? of is het heel raar wat ik nu zeg?
sheryl, wieke en daphne, van harte meiden! dat het maar een goede zwangerschap mag worden en een gezonde baby!
mayelle, heb je sex gehad waardoor je bruinverlies kan hebben? heb je de vk al gebeld inmiddels?
mjaa, wanneer ga je trouwen?
meisje9 schreef:naam..............hoeveelste kindje..............welke ronde...................wanneer uitgerekend.......waneer eerste echo
Tweety27.............1e kindje....................ronde 2 miskraam................1 maart ?............28 juli
Mar79..................1e kindje......................ronde 2...........................1 maart...............20 juli om 12.00 uur
Janbre..................1e kindje.................... ronde 11..........................1 maart..............20 juli echo (alles was goed), 27 juli vk.
nnln.....................1e kindje......................ronde 2...........................2 maart................23 juli
Padura..................2e kindje.........................?.................................3 maart.................?
Mo.......................2e kindje......................ronde 2...........................3 maart.................30 juli
Minnie.......................?...............................?............................... 6 maart..................?
Benangelique..........1e kindje.....................ronde 1...................... ca 6 maart................13 augustus
Lisaaaah................1e kindje.....................ronde 4 ........................7 maart.................11 augustus
MissMini................1e kindje......................ronde 5...........................9 maart..................?
Svtje....................1e kindje......................ronde1...........................10 maart ...............14 augustus
Do-tje...................1e kindje......................ronde 3..........................10 maart................29 juli vk
Kleinepukkie............1e kindje.....................rond 10...........................12 maart ...............?
Annet.....................1e kindje....................ronde 1...........................ca. 13 maart......27/7 intake, 14/8 echo
Zwanger vrouwtje....1e kindje...................ronde 1........................13 maart.............??
MissOngeduld..........1e kindje.....................ronde 4...........................15 maart................?
Lyfke24.................1e kindje.....................ronde 5 (na MK).............. ca 16 maart...............30 juli (7 wkn)
Mjaa.....................1e kindje.....................ronde 2............................16 maart................18 aug (10 wkn)
Storm1987.............1e kindje.....................ronde 3 (na mk).................17 maart................30 juli (7wn)
Hedwig..................2e kindje.....................ronde 1....................... ca 18 maart..............11 aug
Sheryl77................1e kindje......................ronde 3...........................19 maart..............?
Boba80..................1e kindje.....................ronde 10...........................21 maart.............13 aug intake
Mimimabo...............1e kindje.....................ronde 3...........................22 maart.............. 20 aug (9,5 wkn)
Daphne1002............1e kindje......................ronde 4..........................22 maart...............?
Wieke....................2e kindje..................... ronde 5...........................25 maart..............?
Mieke25..................1e kindje......................ronde 5..........................25 maart...............?
meisje9...................1e kindje......................ronde 3...........................28 maart...............?
ff echo datum toegevoegd 😃
Marcel schreef:Tjonge ik heb me wel een nachtje gehad zeg....mijn man en ik beginnen nu aardig te beseffen dat we zwanger zijn...en dat leverde een heel onrustige nacht op. Gaat van alles door mijn hoofd spoken nu. Had vanacht ook nog eens ontzettende buikkrampen en hele vervelende dromen.
Ik heb nu continu een soort vlinders in mijn buik.....ben zo ongeduldig ook...wou dat ik al 3 maanden verder was ofzo :)
tweety27 schreef:Zo er is inmiddels alweer een hoop bijgeschreven. Heb weer een hoop te lezen.
Hier vannacht bijna niet kunnen slapen door pijnlijke borsten. Ze lagen maar in de weg en elke keer als ik me draaide schoot er een pijnscheut doorheen. Ook nog steeds lekker misselijk. Komt er alleen niet uit. Vooral met eten is het soms lastig.
Nog een weekje wachten totaan de echo!!!
Gisteren was ik met me vriend even langs me schoonmoeder gegaan. Zat er nog een tante van me schoonmoeder en die zat gelijk van volgens mij moet je wat vertellen. Ben je zwanger ofzo. Hhaahaha Ik gelijk nou nee hoor. Bleef ze er maar op doorgaan. Heel vervelend. hahaha.
Wat geweldig lijkt het mij om een kloppend hartje op de echo te zien zeg. Denk dat ik dan een hoop gerustgesteld ben.
do-tje schreef:Ha ha Wieke, ik hoopte het al, maar wist het niet zeker (kan het nu natuurlijk ook nog niet echt aan iemand vragen!). Inderdaad goed geregeld. Scheelt weer geld voor een paar maanden! 😉 Maar die weken dat je verlof hebt na je bevalling krijg je dus wel meteen minder? Het is dus niet vanaf dat je weer moet gaan werken? Ach, nou ja, valt me nog mee.
Thanks!!
wieke schreef:Lekker laten gaan hoor boba 😊
Leuk joh een stretch spijkerbroek.. waar heb je die gekocht ? Om het geld hoef je het niet te laten.
Ik snap dat je het liefst in joggingbroek ofzo loopt, is ook heerlijk met name voor je buik...
Beebie_Wish schreef:Hallo...Zou ik jullie mogen vragen voor de net zwangeren hoe of wat voelden jullie je voordat je ging testen of nadat je net getest had...Wat voor klachten of klachtjes had/kreeg je???
Zwanger vrouwtje schreef:Boba, ik houd ook een 9 maanden dagboek bij! Ben er wel gelijk in gaan schrijven, we gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat en zo niet, dan koop ik wel weer een nieuwe.
Moet zeggen dat ik nog niet helemaal aan het idee van zwanger zijn gewend ben, ik denk dat ik met de echo pas echt het gevoel krijg dat er een kindje in mijn buik zit.
Maar ben wel super blij en wil het zo graag vertellen....maar ja dat duurt nog 2,5 week.
Scotty gefeliciteerd! geniet ervan
Beeby wish, ik had een ongesteldheids gevoel, maar het voelde wel anders dan normaal.
het blijft spannend tot de test en dan weet je het echt!
Storm1987 schreef:
Storm1987@ als je 6 weken zwanger bent ga je week 7 in! (je schreef week 6..) klinkt nog verder hihi!
TIP voor vrouwen met grote borsten:
koop geen meegroeibeha/voedingsbeha.. maar een grotere maat sportbeha!
Ik had zelf voor de zwangerschap 75E. Ik kocht een meegroeibeha, maar die gaan enorm hangen
naar de zijkant, gevolg; het lijkt of je nog grotere borsten hebt + in shirtjes is het gewoonweg niet mooi.
Ik heb toen als eerste maat 80F gekocht (met 18 weken ofzo). Deze kun je dan op de strakste stand doen en is 1 cup groter. na 3 weekjes deed ik hem op de middelste en daarna op de meest losse.
Na ongeveer 6 weken kocht ikk dan weer een nieuwe sportbeha: 85G. Daar doe ik nu nog steeds mee (31 weken)
Je kunt natuurlijk ook 1 heel goede meegroeibeha kopen, deze zijn ongeveer 60/70 euro bij een speciaalzaak.
Maar de sportbeha's die ik koop bij de livera zijn 22,95 ofzo.. en daar kun je er dan meer van na elkaar kopen.
(1 beha in heel je zwangerschap lijkt me niet handig en niet zo fris.. vind ikk dan he)
succes, ik weet het; het is enorm vervelend!!! [ik heb trouwens nog geen last van mijn rug, maar het begint nu
een beetje te trekken bij mn schouders)
x
wieke schreef:Sas,, ik snap dat je twijfelt en enerzijds wat wilt voelen maar wees aub blij dat je geen klachten hebt:)
Vorig zw.schap werd ik met 7 weken echt misselijk en overgeven en dat ben je heel snel zat !! Dan voel je je zo beroerd dat je jezelf de dag door moet slepen 😊
Dus ik begrijp je onzekerheid maar ik hoop voor iedereen, inclusief mezelf dat we zonder veel kwaaltjes door de zwangerschap heenkomen. Dat maakt het allemaal zo'n stuk aangenamer...
lisaahh schreef:ok dank jullie wel dames, ga ik daar even kijken...
heb gehoord dat die testen van predictor niet altijd goed werken, een vriendin van mij heeft ook een keer die test gedaan en gaf negatief aan terwijl andere testen positief aangaven...nu is ze 10 weken zwanger 😃
heb er meerdere gehoord die daar niet helemaal over te spreken zijn
Mieke25 schreef:Ow wat is hier weer veel geschreven. Wij waren vandaag gaan barbecuen bij vrienden met 4 kinderen. Vraagt het meisje van 11 wanneer wordt jij mama? En de kleine van 5 wijst naar mijn buik, kijkt haar zus met grote ogen aan knikt jaja. En ikke euh nee hoor, is van teveel snoepjes te eten 😂 . Het zijn echte schatjes en heb enorm genoten vandaag.
Even wat minder was het bloedverlies van vanmiddag na het vrijen :oops: . Hebben jullie hier ook last van of ... ja je hoort ook veel dames die er totaal geen zin in hebben of bang zijn. Hoe zit dat bij jullie of is dat een vervelende vraag?
mar1979 schreef:NNLN, veel plezier morgen bij de echo!!!!!!
Zal er ongeveer net zo uitzien als bij mij maandag. Je ziet een klein vruchtje en een snel kloppend hartje!
Het wordt wel inwendig gedaan, maar ach, als je het beeld ziet dan heb je dat niet meer in de gaten!
Hoe laat heb je de echo?
x
MissMini schreef:wieke schreef:Sas,, ik snap dat je twijfelt en enerzijds wat wilt voelen maar wees aub blij dat je geen klachten hebt:)
Vorig zw.schap werd ik met 7 weken echt misselijk en overgeven en dat ben je heel snel zat !! Dan voel je je zo beroerd dat je jezelf de dag door moet slepen 😊
Dus ik begrijp je onzekerheid maar ik hoop voor iedereen, inclusief mezelf dat we zonder veel kwaaltjes door de zwangerschap heenkomen. Dat maakt het allemaal zo'n stuk aangenamer...
Helaas... ik ben sinds een dag of 4, 5 echt hondsberoerd! Lig het liefst de hele dag plat in bed, maar dat gaat ook weer zo vervelen he. Ik heb alleen een enorme angst voor overgeven, heb het vandaag en gisteren 1x gehad dat ik echt stond te kokhalzen, en ik maar wegpuffen... Zweten, trillen enz.. Heeft iemand een idee hoe ik een beetje van die angst af kan komen?
'k Ga vrijdag op zaterdagnacht op vakantie, naar Zwitserland voor 2 weken, dus dan maar hopen dat de misselijkheid goed gezakt is... Wat mij wel helpt tegen de misselijkheid is een reistablet innemen, maar dat mag maar een paar dagen achter elkaar als je zwanger bent...
Marcel schreef:@Sas: ik heb mij toevalluig ook vandaag aangemeld bij MvM op het internet.
@Mar1979: wellicht heb ik stukje verhaal gemist hoor, maar waarom had jij al zo vroeg een echo en nu al bijna weer een? Ik krijg eerste pas rond 9/10 weken.
mar1979 schreef:Leuk dat je gaat verhuizen. Kunnen jullie straks gelijk een prachtig babykamertje inrichten in het nieuwe huis 😃
Ik heb vandaag ook een niet-misselijk dagje. Heerlijk he!!
Gelijk maar een middagje vrij genomen om es schoon te gaan maken thuis. Maar ja, nu zit ik nog achter de pc en zo eten koken! Hihi mijn moeder bood aan om een morgen een middagje te gaan strijken bij ons. Heb maar 'JA graag' gezegd :oops: . Misschien doet ze dat nu wel elke week, laat mij dan maar heeeeel lang zwanger zijn, hahahaha.
Eet-ze alllemaal!
nnln schreef:lisaahh schreef:ok dank jullie wel dames, ga ik daar even kijken...
heb gehoord dat die testen van predictor niet altijd goed werken, een vriendin van mij heeft ook een keer die test gedaan en gaf negatief aan terwijl andere testen positief aangaven...nu is ze 10 weken zwanger 😃
heb er meerdere gehoord die daar niet helemaal over te spreken zijn
ik had ook een predictor ik dacht doe is wat anders dan de kruidvat en die werd gelijk helemaal positief bij et plassen al :? toen was ik net een paar dagen overtijd