Mo schreef:Meisje en Aanstaandemama:
Gefeliciteerd en welkom 😃 .
Ik heb een vraagje: Ik heb elke dag buikspierpijn. Ik merk het vooral 'smorgens bij het opstaan. Iemand anders daar ook 'last van'?
Hey Mo, ik heb dat ook, een heel apart gevoel, maar inderdaad als buikspierpijn. Ik had trouwens de 2 weken na de bevruchting (dus week 3 en 4) een sooort bandenpijn (weet even geen andere benaming), of mijn buikwand van links naar rechts werd aangetrokken en strak stond of zo, heel apart, toen wist ik dus niet dat ik zwanger was.
Meisje en aanstaandemama, van harte!!!!!!!! Hoe voelen jullie je? Misschien kunnen jullie ook het schema aanvullen?
Angelique: de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 31 mei. Zaterdag 20 juni was mijn afscheiding anders (dradentrekkend slijm), voor mijn gevoel heeft toen dus mijn eisprong plaatsgevonden, dat was dus 3 weken na de menstruatie i.p.v. 2. Ik dacht daaron dus dat ik zaterdag 4 of zondag 5 juli ongesteld moest worden. Zondagavond 5 juli dik positief getest. Ik ga nu dus uit van een cyclus van 35 dagen en zou dan 13 maart uitgerekend zijn, ik ben dan nu 6 weken. Als ik van een normale cyclus uitga zou ik 7 maart uitgerekend zijn, dan ben ik nu 7 weken. Volgens mij kan het dus heel goed wat je verloskundige zegt. Nou ja, het blijft erg spannend voor je. Hopelijk kan je een beetje genieten van je vakantie en gaat de tijd daardoor wat snellen. Ik duim voor je!
Gister overigens echt genoten van een broodje haring en een zure bom!!!!!!!
Ik slik zwanger zijn van de DA. Weet niet precies wat er allemaal in zit, want heb het overgegooid in een ander potje, i.v.m. de verhuizing. Vind het echt moeilijk om het te verbergen, mijn ouders zijn hier de komende 2 weken bijna dagelijks over de vloer. Gister kwamen ze ook ineens binnevallen, toen ik net ff op de bank lag. Ik word ook iets misselijker trouwens, maar valt nog reuzemee.
Heb gister Bio-oil gekocht en dat is inderdaad vrij vet spul, ik kijk ook nog ff naar dat van Zwitsal wat iemand schreef, want hopelijk ruikt dat ook zo lekker!!!
Sas: ik heb wel wat last van mijn stoelgang, afwisselend kan ik niet en ben ik aan de.... (idd, fijn onderwerp 😊 ), dan moet ik ineens rennen.... Zal er wel bij horen.
Mieke: ik wil ook goed fruit eten, maar het smaakt me voor geen meter, heel apart.... Ga zo maar weer een poging doen, maar alleen het idee al staat me tegen.
Mayella: wat lief van die kinderkamer, idd vroeg, maar ja, tis wel superaardig. Ik heb het ene moment meer last van mn borsten dan het andere. Als ik hadr de trap afloop bijvoorbeeld, doen ze echt zeer, of als ik er te hard op ga liggen. Soms kan ik er echt niet opliggen en soms gaat het wel.