anna123Oud lidBerichten: 1.486Lid sinds: 1 januari 2005
nee precies...een normale menstruatie...
boba80 schreef:nou bij mij is het bloedverlies en bruinverlies wat ik heb gehad lang niet zo erg als een normale menstruatie, dus ga me echt nog geen zorgen maken.
En als het mis is, dan is het zo...kan ik het toch niet meer ongedaan maken.
Misschien vinden sommige dat ik er te makkelijk over denk...maar met mezelf druk maken los ik ook niets op....stress schijnt namelijk ook helemaal niet goed te zijn voor de baby.
Ik wil gewoon lekker positief blijven.
tweety27 schreef:Hey hallo allemaal,
Zo ben weer lekker terug van een weekje vakantie!!! Was echt super! lekker weer gehad enzo. Wat is er inmiddels alweer een hoop bijgeschreven op het forum. Had een hoop te lezen. Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom!!!
@Anna en Naatje nogmaals heel veel sterkte toegewenst.
Hier begint de misselijkheid steeds erger te worden. Alles is nog wel steeds binnen gebleven maar het kost moeite. Met eten komt het er bijna eerder uit dan dat het naar binnen gaat. Niet erg fijn dus. Maar ja tis voor goed doel!!
Ben echt blij als 28 juli is... Kijk echt uit naar de echo!
Annet schreef:Hebben er trouwens nog mensen (bijvoorbeeld de mensen voor wie het een tweede kindje wordt) tips voor lotions, olie o.i.d. waar je het beste mee kan smeren om je vel straks een beetje strak en striaevrij te houden? Mijn borsten zijn zo opgeblazen dat ik die maar vast eens moet gaan insmeren.
Daphne1002 schreef:Hallo dames,
Jullie kletsen stevig door 😉
Vervelend dat er een paar van ons last van bruin/bloedverlies hebben. Dat maakt je misschien (onterecht) onzeker. Zou ik ook hebben hoor! Duim voor jullie dat het goed zit! 😃
Een vraag: wanneer hebben jullie de VK gebeld? Of ben je eerst naar de HA gegaan?
Ik ga denk ik bellen als ik 6 weken zwanger ben. Ben al wel wat praktijken aan het bekijken op internet. Zitten er hier 3 in de buurt. Leuk om wat vergelijkend warenonderzoek te doen 😉 😃
Hoe voelen jullie je? Kan je nog op je buik slapen? Ik lig steeds op mijn zij of m'n rug ivm mijn borsten... :roll: Verder voel ik me op en top!
tweety27 schreef:We zijn een weekje naar Texel geweest en hadden dus echt perfect weer. Beter als nu inderdaad.
Bij 5 weken begon het af en toe. Als dan at was het over maar sinds deze week heb ik het als ik juist wil eten. Dan krijg soms geen hap naar binnen. Nu heb ik ook weer het gevoel alsof ik moet overgeven..
Ja klopt ik heb al eerder een echo gehad. Omdat ik 5 weken overtijd was heb ik eerder een echo gehad. Bleek achteraf dat ik toen 5 weken was ipv. 9 weken. Had gewoon trage cylcus. Zag toen een klein stipje zitten.
Ja ben echt benieuwd. Voelt nu wel heel anders als voor me miskraam maar als een kloppend hartje zie kan ik pas echt juichen..
drabber01 schreef:bedankt voor de reacties
ik moet door heb meer kindjes
maar mis ze enorm 😞
ben zo misselijk
moet gewoon eten om het weg te krijgen
ik heb dit nog nooit gehad 😮 😮 😮
wat kan ik er tegen doen 😞 😞 😞
groeten,
drabber
Regenboog schreef:benangelique schreef:regenboog; wat raar dat het plaatsen van de eendenbek zeer deed, dat hoort helemaal niet!.
oh.. ik vroeg het aan mijn beide zussen en aan een vriendin en die vonden het ook echt zeer doen!
Zijn er ook verschillende? Ik had een metalen.. mijn zus had het erover dat ze tegenover ook
eendenbekken hebben van zachter materiaal?
Regenboog schreef:Annet schreef:Hebben er trouwens nog mensen (bijvoorbeeld de mensen voor wie het een tweede kindje wordt) tips voor lotions, olie o.i.d. waar je het beste mee kan smeren om je vel straks een beetje strak en striaevrij te houden? Mijn borsten zijn zo opgeblazen dat ik die maar vast eens moet gaan insmeren.
BIO-oil. te koop bij kruidvat etc.
drabber01 schreef:hallo
welkom nieuwe zwangere meiden
ik ben nu sinds gisteren zo misselijk echt word er gek van iemand nog tips
het het nog nooit eerder gehad
groeten,
drabber
Annet schreef:Misschien een stomme vraag, maar weet iemand of je zoute haring mag? Ik dacht van niet, omdat je geen rauwe vis mag, maar toen las ik ergens dat haring juist goed is, dus nu twijfel ik. Ik heb zoveel zin in haring, ik kan al de hele dag nergens aan denken (slaat echt nergens op dit :oops: )!!!!!!
Normaal eet ik heel veel rosbief, sushi, carpaccio, filet american, gerookte zalm, blauwe kaas, blauwe kaas en blauwe kaas etc. Moet echt mijn voedingspatroon radicaal omgooien, maar dat is voor een heel goed doel , dus geen probleem!!!!!! 1 harinkje per week zou wel heeel veel compenseren, haha...
mimimabo schreef:Annet schreef:Misschien een stomme vraag, maar weet iemand of je zoute haring mag? Ik dacht van niet, omdat je geen rauwe vis mag, maar toen las ik ergens dat haring juist goed is, dus nu twijfel ik. Ik heb zoveel zin in haring, ik kan al de hele dag nergens aan denken (slaat echt nergens op dit :oops: )!!!!!!
Normaal eet ik heel veel rosbief, sushi, carpaccio, filet american, gerookte zalm, blauwe kaas, blauwe kaas en blauwe kaas etc. Moet echt mijn voedingspatroon radicaal omgooien, maar dat is voor een heel goed doel , dus geen probleem!!!!!! 1 harinkje per week zou wel heeel veel compenseren, haha...
Haha, same here. Moet er ook erg aan wennen dat ik heel veel dingen die ik lekker vind niet meer mag eten:
carpaccio, leverpastei, biefstukjes, tartaar 😞
Bij veel dingen nadenken over eten... Erg lastig, maar inderdaad voor een heel goed doel!
mimimabo schreef:Annet schreef:Misschien een stomme vraag, maar weet iemand of je zoute haring mag? Ik dacht van niet, omdat je geen rauwe vis mag, maar toen las ik ergens dat haring juist goed is, dus nu twijfel ik. Ik heb zoveel zin in haring, ik kan al de hele dag nergens aan denken (slaat echt nergens op dit :oops: )!!!!!!
Haha, same here. Moet er ook erg aan wennen dat ik heel veel dingen die ik lekker vind niet meer mag eten:
carpaccio, leverpastei, biefstukjes, tartaar 😞
Bij veel dingen nadenken over eten... Erg lastig, maar inderdaad voor een heel goed doel!
Annet schreef:Angelique, het klinkt inderdaad niet goed, sterkte meid. Ik wil je geen verkeerde positieve hoop geven, maar een vriendin van mij heeft ook met haar 8e week helderrood gevloeid en toch is alles goeg gegaan en kreeg ze geen miskraam, dus niet alle hoop verliezen hoor!!
Storm, ik leef met je mee naar 30 juli!!! Donderdag over een week al.... en daarna mag je het lekker van de daken gaan schreeuwen, laten we daar maar van uit gaan.
Boba, ik snap je gevoelens heel goed. Ik ben ook altijd bang geweest dat ik niet zwanger zou kunnen raken, dat gevoel had ik gewoon. Het was in elk geval wel één van mijn grootste angsten.
Maeylla, wat klote zeg die onzekerheid. Maar had het niet inmiddels al door gezet moeten hebben als het echt een mk zou zijn? Heb er geen verstand van hoor, maar het is al vanaf dinsdag of zo aan de gang bij je toch?. Nou, probeer inderdaad lekker te relaxen vandaag! Denk aan je.
benangelique schreef:het is niet goed.
gisteravond rond 6 uur begon ik helder rood bloed te vloeien bij afvegen (en vanaf toen natuurlijk ieder uur). in paniek de vk gebeld en lang met haar gesproken. ze kunnen nog geen echo doen, omdat je met 7 weken net op een omslagpunt zit van wel hartje/geen hartje.
ik moest afwachten en bellen als er meer krampen kwamen of het bloedverlies erger werd.
toch de badkamer gaan bestellen, want dat moest voor de vakantie voor de levering op tijd. daar wel wat lichte krampen gehad, maar niet enorm. was een beetje vlagerig en deden me denken aan weeen. is niet goed he?
om 11 uur sliepen we en net natuurlijk weer wakker. nu bij het afvegen alleen wat bruinsel en geen helderrood of vruchtje oid. maar goed, heb de hele nacht horizontaal gelegen natuurlijk.
spannend hoe het zich vandaag verder gaat ontwikkelen en of we dus morgen wel of niet op vakantie gaan. iig belt de vk nog op vandaag om te horen hoe en wat en bij zorgen kan ik haar natuurlijk zelf bellen.
mooi k lote allemaal.
tweety27 schreef:Benangelique heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop voor je dat het er alsnog positief uitziet maar zoals ik het hoor lijkt het er niet erg op. Maar ja ieder lichaam is anders he.
@Mayella jeetje de onzekerheid blijft bij jou ook. Het is te hopen dat het niks betekent de afscheiding.
Hier vanochtend eindelijk weer normaal kunnen ontbijten zonder dat ik er kotsmisselijk van werd. Verder nog steeds lekker moe. Ben blij dat nog lekker 2 weken vakantie heb.
mimimabo schreef:@ benangelique, ik zal voor je duimen dat alles goed gaat!
Vanochtend ook eindelijk niet eens zo misselijk. Wat ik ook wel weer eng vind, dat ik dan geen kwaaltje heb.
Hoop dat die eerste 3 maanden snel voorbij gaan, zodat alles wat zekerder is....
Welke vitamines slikken jullie eigenlijk? Ik ben sinds gisteren begonnen met de Etos zwanger zijn (capsules).
Annet schreef:Lieve meiden, een dagje niet misselijk zijn is volgens mij echt niets om je zorgen over te maken hoor. Er zijn vrouwen die zonder enige vorm van kwaal hun zwangerschap doorlopen. Ben zelf ook nog nauwelijks misselijk geweest, dat betekent (volgens mij) niks!
Ik snap het wel, ben zelf ook hartstikke onzeker....
Xoinbe schreef:
En als het fout gaat, gaat het fout. Niets of niemand (ook de VK niet) kan er dan iets aan doen. Klinkt hard misschien maar tis wel zo.
tweety27 schreef:Leuk hoor die filmpjes met die echo's...
Me vriend is nog heel terughoudend omdat hiervoor miskraam heb gehad. Hij heeft nu echt zoiets van eerst zien en dan geloven. Maar nu ik steeds misselijk ben zit hij van nou dan is het misschien toch een goed teken. Ook zit ie nu toch steeds aan me buik. Van zal de kleine uk hier of daar zitten. Wel lief..
mimimabo schreef:Welke vitamines slikken jullie eigenlijk? Ik ben sinds gisteren begonnen met de Etos zwanger zijn (capsules).
kleinepukkie schreef:Nu al een echo.... wat fijn zeg.
Ik moet echt nog wel even wachten... 😢
volhoudertje en jij krijgt over 2 weken alweer de volgende echo?
ben even nieuwsgierig maar is daar een medische reden voor?
mayella Succes straks!!!