Storm1987Oud lidBerichten: 2.334Lid sinds: 1 januari 2005
en inderdaad een inwendige echo stelt niks voor. Je voelt er niks van. Ik raad je wel aan om een tuniekje ofzo aan te trekken of een kort jurkje. Anders lig je daar zo vol in de gloria 😉
Regenboog schreef:een inwendige echo stelt echt geen fluit voor! lekker ontspannen en dat ding erin laten doen en
plop daar zie je je baarmoeder met als het goed is een kindje! (als je dat dus kunt zien bedoel ik)
Bij mij hebben ze vanmorgen met een eendenbek gekeken.. wow ik dat dat ik flauw zou vallen..
Foei, wat doet dat zeer! Daarna een inwendige echo.. daar voelde ik na die eendenbek sowieso
al niks meer van en toen een uitwendige echo..
Dus probeer te ontspannen!!!
nnln schreef:ik heb alvast een beetje op internet gekeke voor een leuke goedkope combiwagen wel al heel snel hihi mja had toch niks te doen maar ik vond de x-adventure retro wel mooi en de mutsearts transaction ze zijn ook denk 1 van de goedkoopste ook al ware ze nog iets van 250 mja weet iemand hier nog plekken omgeving rotterdam waar ze goedkope combiwagens verkope of een internetsite? ik zie allemaal kinderwagens van rond de 500 euro maar dat vind ik toch echt te duur
Svtje schreef:Hebben jullie het ook dat je gewoon niet alles wilt krijgen van vrienden/familie? Mijn schoonzus heeft 2 kids en ondertussen ook al uit de kinderwagen en babykamer dus ik weet zeker dat we de aanbieding krijgen dat we het over mogen nemen of zelfs krijgen, maar dat wil ik dus echt niet! Heel leuk en lief aangeboden maar wat is er nu leuker dan alles zelf uit te zoeken? Het is tenslotte onze eerste!
Gr. Svtje
nnln schreef:maat 50 is sowiso meestal te klein vanaf de geboorte je kan beter vanaf 56 gaan kope
sanel schreef:nnln schreef:maat 50 is sowiso meestal te klein vanaf de geboorte je kan beter vanaf 56 gaan kope
Je kan ook beter kleding kopen van maat 50/56. Maar maat 50 kan ook groot uitvallen. Je moet het in de winkel even tegen elkaar aan leggen. Ik heb hier in de kast verschillende dingen in maat 50/56 wat heel klein is maar het andere weer heel groot.
mar1979 schreef:
Weet je wat ik lekker vind, buggles met smeerkaas!!
Vooral als je zwanger bent. Echt es proberen.
xx
Sheryl77 schreef:Gelukkig Mayella. Soms is het gewoon nog niet te zien zo pril. En als het helemaal fout was geweest hadden ze dat toch wek gezegd? Leuk dat kadootje, heel attent van ze.
Hoop dat jullie allemaal een beetje kunnen slapen. Ik zit maar weer achter de compu met een kopje thee met melk en een crackertje. Het slapen gaat tot nu toe niet echt geweldig. Hebben jullie daar ook last van?
Gr, Sheryl
benangelique schreef:zometeen toch maar de vk bellen; gisteren die mini-vliesjes en nu bruinverlies met afvegen. heel dun en weinig, maar toch. hoop dat ze me gerust kan stellen voor mijn vakantie.
Sheryl77 schreef:@ Benangelique, hoop dat de verloskundig inderdaad even kan kijken en je gerust kan stellen, zeker zo vlak voordat je op vakantie gaat. Ik duim voor je 😛 !
@ Mayella, gaat het nu nogsteeds goed? Geen vervelend bloedverlies meer gehad ofzo?
Blij om te horen dat ik niet de enige ben die ligt te woelen in bed. Droom inderdaad erg raar en ben om de haverklap wakker. Kan na dit weekend instorten, dat is wel fijn. Hoef ik even een paar dagen niet te werken 😂 !!!
Groetjes, Sheryl
Mieke25 schreef:Volgens mij mag ik mij hier ook bij komen voegen want gisteren en vandaag een positieve test. Kan het nog niet zo geloven...
Mieke25 schreef:Bedankt boba. Volgens menstruatiekalender zou het 25 maart zijn.
Ik heb eigenlijk ook nog wel wat vraagjes, misschien weten jullie het antwoord wel. Stel dat alles goed gaat wanneer krijg je dan de eerste echo in België? En moet ik nu zo snel mogelijk naar de dokter of best nog even afwachten.
Mieke25 schreef:Boba ik denk dat ik dan maar ga wachten tot na het weekend met bellen. Ik lees trouwens dat jij ook last had van bruinverlies. Ik had maandag een heel klein beetje lichtroze slijm en van dinsdagavond tot gisterenmiddag bruine afscheiding. En vanmorgen weer een heel klein beetje.
Lyfke24 schreef:Hoi, Angelique: ik leef met je mee!! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt... hopelijk ben je iets wijzer geworden van de VK? Ik wil hier niet de doemdenker uithangen, maar zo'n bloedverlies kan wel degelijk ook het begin betekenen van een MK... bij mij is het toen zo ook begonnen, 2x bloedverlies, toen een paar dagen niks, en toen pas is de miskraam begonnen... Ik hoop echt zooooo dat dit bij jullie (zowel Mayella, als Angelique) niet het geval is!! Maar ik vind het, gezien mijn ervaring, 1 deur te ver gaan om heel vreugdevol te gaan doen over het feit dat er (nog) niks te zien was.
Maar vanavond branden er weer 2 kaarsen op ons dressoir!!
Verder niks loos hier, niet misselijk o.i.d., ook geen last van slapeloosheid, alleen wordt ik nu rond 05.30 u. wakker om een plasje te moeten plegen... heb ik anders nooit!! Nog iemand daar last van?
benangelique schreef:regenboog; wat raar dat het plaatsen van de eendenbek zeer deed, dat hoort helemaal niet!.
anna123 schreef: Want ik heb helemaal geen krampjes gehad en ook geen erge bloedverlies...en wél een MK..dus dat het altijd met krampen en veeeeeel bloed gepaard gaat is gewoon niet zo!