tweety27Oud lidBerichten: 1.197Lid sinds: 1 januari 2005
Haha ja sommigwe dingen smaken ineens raar he. Ik had zaterdag een lekker lekkerbekje.. Nou na 2 happen heb ik hem zo weggegooid. Kon die lucht niet meer ruiken.
tweety27 schreef:Ja dat is zeker vervelend ja. Met iets eten hoop je dat het weggaat maar dat gata het helaas niet.
Jeetje das inderdaad vervelend. Dan krijg je helemaal zo'n opgeblazen gevoel. Misschien dat roosvice met laxtose erin helpt.
yiiihaa schreef:of een beetje lijnzaad in je yoghurt (of whatever), helpt ook. en veel granen, tarwe en peulvruchten eten: kidneybonen etc, zo'n klein bonduelleblikje is prima te doen!
tweety27 schreef:Nou met al die tips moet het goed gaan komen...
Kan me echt niet meer concentreren op het werk. Moet alleen maar aan morgen denken!! :D
Svtje schreef:Hallo allemaal,
Iedereen van harte gefeliciteerd!!
Zelf heb ik eergisteren getest en die was positief! We geloven het nu nog niet echt en gaan van het weekend voor de zekerheid nog een keer testen maar ik krijg nu een heel apart gevoel in mijn buik en ben ontzettend moe dus ik denk dat die test ook wel positief zal zijn. 10 maart zal dan de uitgerekende datum zijn.
Nou had ik een vraagje aan voornamelijk de mensen die nu zwanger zijn na een miskraam; weten jullie of je nu al eerder naar de vk moet (of miss wel gyn) en miss ook wel een eerdere echo krijgen?
Mijn miskraam was ruim 3 jaar geleden en ik ben daarna gecuretteerd, nu heb ik toch nog steeds die angst dat het weer mis kan gaan, ik heb toen bij een psycholoog gelopen om het te kunnen verwerken (ook omdat daardoor onze relatie stuk liep)
Groetjes Svtje
tweety27 schreef:Hallo Allemaal,
Zo ben net terug van de VK. Ik blijf lekker in het maart topic zitten want volgens de VK was het tussen de 4 a 5 weken. 28 juli moet ik nu weer terugkomen...
Het was echt maar een klein stipje wat je kon zien... Echt helemaal leuk!!!!
Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.
Svtje schreef:Bel jij gelijk een VK of eerst de HA? Ik weet niet eens meer hoe ik het toen 3 jaar geleden heb gedaan of ik doorgewezen ben door de HA naar VK of rechtstreeks ben gegaan. Wij moeten ook nog beslissen WAAR we een VK zoeken omdat we varende zijn.
@Tweety, leuk dat je al iets kon zien! en wel handig te weten hoe ver je nu bent 😉
Groetjes Svtje
tweety27 schreef:De huisarts vind het wel fijn om te weten dat je zwanger bent ivm. voor te schrijven medicijnen.
Je kunt gewoon zelf de VK bellen.
Als je al eerder ene miskrama gehad heb houden ze je extra onder controle. Ik krijg straks ook een extra echo... >Wel fijn op zich!!
Ja dit is mijn 1e kindje... Wel spannend allemaal en hoop dat het dit keer allemaal wel goed gaat. Voel me wel heel anders als toen..
Svtje schreef:ik hoop eigenlijk ook een beetje dat ik eerder een echo krijg omdat ik een miskraam heb gehad en dus ook onder behandeling van een gyn ben geweest.
Wij testen vanhet weekend voor de zekerheid nog een keer (al begin ik het nu toch wel te geloven) en dan bel ik maandag ook de HA. Ik denk dat we voor een VK in de buurt van Dordt zoeken omdat we daar wel vaker komen omdat familie/vrienden daar in de buurt wonen. We varen normaal ook naar Duitsland/Frankrijk/Belgie maar door de crisis is het allemaal wat slecht en varen we veel binnenlands, dat zou de komende 9 maanden wel blijven uitkomen omdat we dan niet zo ver hoeven te rijden voor een controle!
Groetjes Svtje
naatje83 schreef:Hey meiden,
Ik kom gezellig met jullie mee kletsen hoor ben als het goed is 9 maart
uitgerekend. Wanneer hebben jullie de HA gebeld?
mar1979 schreef:Hoi,
Alle nieuwe zwangeren, van HARTE! Super gevoel he!!!
Met mijn zwangerschap gaat het goed!!
Ben vandaag bij het ziekenhuis geweest omdat ik een stollingsprobleem heb (moet mezelf daarom elke dag injecteren) en over 2 weken krijg ik een echo. Dan ben ik ong. 8 weken zwanger. Heel spannend!!
Ik ga een tijdje niet meer mee kletsen op deze internetsite. Ik merk dat ik er dan teveel mee bezig ben. Ik lees dan ook de verhalen 'bloeding tijdens zwangerschap' en het maakt me onzeker terwijl ik dat helemaal niet ben normaal....
Misschien over een paar maandjes weer!!
Succes allemaal en geniet ervan!
X
lisaahh schreef:mar1979 schreef:Hoi,
Alle nieuwe zwangeren, van HARTE! Super gevoel he!!!
Met mijn zwangerschap gaat het goed!!
Ben vandaag bij het ziekenhuis geweest omdat ik een stollingsprobleem heb (moet mezelf daarom elke dag injecteren) en over 2 weken krijg ik een echo. Dan ben ik ong. 8 weken zwanger. Heel spannend!!
Ik ga een tijdje niet meer mee kletsen op deze internetsite. Ik merk dat ik er dan teveel mee bezig ben. Ik lees dan ook de verhalen 'bloeding tijdens zwangerschap' en het maakt me onzeker terwijl ik dat helemaal niet ben normaal....
Misschien over een paar maandjes weer!!
Succes allemaal en geniet ervan!
X
heel begrijpelijk mar! heel veel plezier over 2 weken en succes verder!
lisaahh schreef:naatje83 schreef:Hey meiden,
Ik kom gezellig met jullie mee kletsen hoor ben als het goed is 9 maart
uitgerekend. Wanneer hebben jullie de HA gebeld?
hoi hoi, gefeliciteerd! ik heb de ha nog niet gebeld... denk dat ik volgende week de vk ga bellen..
hoe voel je je verder?
yiiihaa schreef:nou jahaa jahoeoeoe vanochtend getest en daar verscheen binnen een minuut een dikke vette plus. ik ben een beetje een buitenbeentje in dit forum want het is de vierde (heb 3 zoons van 7, 5 en 3) maar toch ben ik dolgelukkig (en misselijk). ben benieuwd hoe mensen gaan reageren, bij nr drie kreeg ik al vaak te horen JIJ BENT GEK! maar ik vind het zo leuk en zo gezellig met de kinderen... nu hopen dat het goed blijft gaan... hoop dat jullie het goed vinden dat ik af en toe meeklets al ben ik een beetje een 'senior'...
meisje9 schreef:goedemiddag allemaal!1
ik heb ff een vraagje aan jullie. hebben jullie allemaal een vast contract op je werk?
ik heb namelijk gister een half jaar contract getekend, die loopt in januari af. als het dan goed gaat met mij en de financien van het bedrijf krijg ik een contract voor onbepaalde tijd erachter aan. maar ben zo bang dat als ik nu zwanger wordt, dat in januari mijn contract niet verlengt wordt.
zit er echt mee, weet niet wat ik moet doen.
wil zo graag een kindje (we waren ook al bezig), maar vond het ook wel belangrijk dat ik een inkomen heb. kies ik voor de baby of voor mijn werk??
pff.... heb al uitgerekend dat als ik in oktober zwnager wordt, dan ben ik in januari 12 weken. dus met een beetje geluk heb ik een vast contract getekend voordat ik hoef te vertellen dat ik zwanger ben.
maar dan moet ik nog zo lang wachten. dan kan ik dus pas in oktober ofzo weer beginnen.
wat denken jullie en hoe zitten jullie met je werk?
anna123 schreef:Meiden...
Ik had vanochtend met afvegen zeg maar wat bruinig op het wc papiertjes zitten...dus had maar even een OB ingedaan en nu is die ook bruin! Dus niet rood mar echt gewoon bruin... :shock: Ook niet met allemaal slijm erbij ofzo hoor..
Heb de VK gebeld, maar die zei dat het wel kon..maar dat het alle kanten op kon gaan...moet gewoon even afwachten zei ze... pas als het echt helder rood is of als ik hele erge buikkrampen heb dan moet ik even bellen...
IK BEN ZO BANG NU !!!! Hebben jullie dit wel eens meegemaakt??
x
mayella schreef:Mar79.......................1e kindje............................ronde 2..................................1 maart........................?
Anna123....................1e kindje............................ronde 5..................................2 maart....................21 juli
nnln..........................1e kindje............................ronde 2..................................2 maart.........................?
Padura......................2e kindje.............................?..........................................3 maart.........................?
MissMini.....................1e kindje............................ronde 5..................................6 maart........................?
Minnie.......................?.........................................?........................................6 maart........................?
Lisaaaah....................1e kindje.............................ronde 4 ................................7 maart........................?
Mayella......................1e kindje............................ronde 5.................................10 maart.......................?
Tweety27..................1e kindje.............................ronde 2 miskraam.....................1 maart ?.....................28 juli
Hier is het lijstje weer.. Zijn alweer een aantal dames bij.. Leuk om even weer bij te werken??