Ik was 81,00 kwijt, incl olie van 20 euro!!!!
Knippen en verven.
Hahaha.
mar1979Oud lidBerichten: 661Lid sinds: 1 januari 2005
mar1979 schreef:Ik heb trouwens net 2 uur bij de kapper gezeten, vond ik ook erg.
En ik werd ook nog misselijk met m'n haar in de verf. Gelukkig water gekregen en ging wel weer.
En ik ben nu blij met mijn nieuwe coupe. Ze hebben me nog een olie voor in mijn haar aangesmeerd, ook weer 20 euri...maar hij ruikt lekker.
mar1979 schreef:Ik was 81,00 kwijt, incl olie van 20 euro!!!!
Knippen en verven.
Hahaha.
Pep1997 schreef:Leuk om te weten! Mijn paard heet Pepper vandaar de naam Pep 1997 is mijn paard en haar geboortejaar. Pep is ook zo lieve merrie waar je mee kan lezen en schrijven. Heb wel wedstrijden gedaan maar daar ben ik mee gestopt omdat het meer voor mij stressen was dan dat ik het echt leuk vond. Nu heeft ze dus een beetje vakantie want ze staan de hele dag buiten. Ik rij zo om de dag en heb ook een bijrijder.
boba80 schreef:Misschien ga ik morgen toch maar eens een ander merk proberen.
Werk merk slikken jullie (liefst eentje die je maar 1 x per dag hoeft in te nemen en waar de 10 mcg vitamine D inzit)?
benangelique schreef: mijn vader 'ken' ik niet; ik heb geen contact met hem sinds ik 1,5 jaar oud ben en de vader van hans is vlak voordat wij elkaar leerden kennen overleden. Is ook wel lastig soms, maar meer voor hans dan voor mij.
boba80 schreef:Hier vanacht ook nog boven de pot kunnen hangen....ondanks de gembercapsules kwam mijn broodje roomkaas die ik uit m'n late dienst heb gegeten er toch weer via de verkeerde kant uit.
De hele nacht wat misselijk geweest....zou inderdaad wel van die multivitamines kunnen komen.
Misschien ga ik morgen toch maar eens een ander merk proberen.
Werk merk slikken jullie (liefst eentje die je maar 1 x per dag hoeft in te nemen en waar de 10 mcg vitamine D inzit)?
tweety27 schreef:Ik had me auto al voordat ik met mijn vriend ging samenwonen, dus hebben dat ook maar zo gelaten. Nu is het vooral handig voor als de kleine straks nog niet op de fiets kan.. Kun je toch wat beter uit de voeten.. Lijkt me heerlijk hoor van de zomer als ze wat ouder zijn en voorop op de fiets kunnen..
Jeetje Boba wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent.. Wordt vast een meid dan 😉
Hopelijk voel je je straks toch weer wat beter...
Storm1987 schreef:Benanqelique: Ik heb het er een poosje even wat moeilijker mee gehad omdat ik hem telkens op straat tegenkwam. Dat bracht me aan het twijfelen.... Totdat ik hoorde dat er diverse aangiftes tegen hem lopen omdat hij jonge meiden (van mijn leeftijd) aangerand heeft. Schijnt ook dat hij vet alcoholist is. Nou toen was ik er meteen helemaaaaaal klaar mee en was het voor mij al gauw duidelijk dat ik me dit figuur niks te maken wil hebben.
Ik heb trouwens wel het geluk dat ik een geweldige stiefvader heb :mrgreen: Hij heeft ervoor gezorgd dat ik mijn verwekker nooit gemist heb.
Wel heb ik een tijd de angst gehad dat mijn vriend bij me weg zou gaan als de baby geboren zou zijn. Dat mijn kind dan ook zonder vader op zou groeien.... ik heb een prima jeugd gehad hoor, maar ik wil gewoon dat de vader van ons kind van het kind houd en er voor hem is!
tweety27 schreef:Zo je bent wel erg druk bezig de laatste tijd he.
Haha.. Gelukkig heeft mijn vriend vanochtend de ramen beneden gezeemd. Daar had ik gisteren toch echt geen puf meer voor hoor.
Ja gelukkig kun je er tegenwoordig voor kiezen om de naam van je man aan te nemen. Als wij ooit gaan trouwen zal ik die ook direct aannemen. Hoef niet levenslang met me naam geconfronteerd te worden...
Lekker he dat je verlof zo aansluit. Ga je 4 of 6 weken van tevoren stoppen?? Ik wil proberen om 4 weken van tevoren te stoppen.. Heb ik toch weer 2 weken langer!!!!!
tweety27 schreef:Ja dat is zo ja als je eenmaal weer aan het werk bent dan kom je er niet meer aan toe..
Missmini hoe voel je je nu qua misselijkheid?? Soms is het wel even lekker om gewoon bij te komen en lekker uit te kunnen slapen. Ja plassen daar word ik ook gek van hoor.. Moet er echt wel minimaal een keer uit per nacht. Soms wel meer.
tweety27 schreef:Jeetje Janbre 12 weken inmiddels al. Dan ben jij zeker nog de 1e??
Sheryl77 schreef:@Benangelique: kan me bij je aansluiten. Behalve het boertje her en der van het maagzuur en af toe toe verkeerd vallen van het eten mag ik tot nu toe niet klagen over de misslijkheid. Ben wel erg moe maar op tijd naar bed helpt daar wel bij. Mag ik je vragen hoe jullie zo snel een gastouder hebben kunnen regelen. Wij zitten daar ook over te denken. Hebben allebei een drukke baan en het gaat waarschijnlijk niet altijd lukken om voor 6 uur bij een kinderdagverblijf te zijn en de oma's wonen niet even om de hoek. Dan kom je volgens mij wel aardig snel uit bij een gastouder toch? Heeft iemand een tip?
Hopelijk een goede nachtrust allemaal! Gr, Sheryl
Storm1987 schreef:Angelique ik zat net even wat berichten terug te lezen en op een gegeven moment zeg jij iets in de trant van: ik heb een hele goede zwangerschap, ondanks die bloedingen op het begin heb ik nergens last van.
Ik moest hier echt ff heel erg door glimlachen :mrgreen: wat ben jij toch heeeeeeerlijk nuchter. Ik heb zelf namelijk 1000x liever dat ik elke dag boven de plee hang dan dat ik 1 druppel bloed verlies.
Gelukkig was het bloedverlies bij jou achteraf gezien onschuldig, maar pff wat zat jij in onzekerheid.
Leuk om te zien dat de eerste van ons de 12 weken grens bereikt hebben! Ik ben al bijna 10 weken. Heerlijk. Elke dag toch weer wat meer zekerheid?
Heb wel een slechte dag, meost er vannacht uit om te gaan kotsen :? niet lekker.... moest vandaag ook weer beginnen te werken, gelukkig pas om 4 uur. Heb tot elf uur op bed gelegen en daarna weer van half 2 tot half 4. Zou het wel nodg hebben.
Vanmorgen nog even naar het hartje geluisterd. Op een of andere manier kan ik hem alleen s ochtends horen.De rest van de dag overheersen mijn darmen denk ik, of kruipt de baby lekker dicht naar achteren. Heb namelijk een gekantelde baarmoeder.
tweety27 schreef:Haha wat een leuk idee zeg. Zo zie je wel allemaal leuke namen voorbij komen...
Misschien een idee om ze hier neer te zetten ;)