Pep1997 schreef:Het is zo gek he als ik opsta dan moet ik na een tijdje overgeven maar er komt niets uit behalve vocht zo raar en dan voel ik me toch een partij opgelucht. De rest van de dag gaat ok behalve af en toe misselijke vlagen en buikkrampen. De nachten zijn wat minder kan niet meer op elke kant liggen want dan gaat mijn buik weer protesteren.
Vandaag maar eens even een extra vitamine c shot genomen.
ik heb vanochtend voor het eerst boven de pot gehangen. ook met een lege maag en dat is geen pretje. daarna voelde ik me gelijk goed maar heb wel al de hele dag nauwelijks eetlust; 4 pakjes liga 2e stap, 2 appels en 1 banaan zijn tot nu toe de score. niet echt goed dus.
haha storm, ja die onzekerheid tel ik maar niet mee! bloedverlies is niet fijn en ben ik ook nog lang niet vergeten hoor, maar als ik jullie soms hoor over overgeven ed mag ik toch wel in mijn handjes knijpen.
ik ook bijna 10 weken!
dat je het hartje al kan horen zeg, dat vind ik best heel bijzonder. ben zo benieuwd hoe het klinkt! ik moet nog tot 2 september geduld hebben.
sas, fijn toch dat je geen klachten hebt! ook mijn stoelgang is top moet ik zeggen hoor. geen obstipatie.
hoe was kesteren?
wat een leuke idee van die namenpot boba!
zou leuk zijn als jij er 2 krijgt; toch nog iemand in dit topic met een meerling!
waarom hebben jullie het over banners? ik krijg ze niet te zien!
lisa, hoe ver ben jij?
ik ga het pas na week 13 aan mijn leerlingen vertellen heb ik besloten.
grappig dat veel meiden hun vlees doorschuiven. dat doe ik ook al een week over 4 inmiddels! gisteren aten we vis, was ook geen succes; alleen de lucht al deed me besluiten niet eens een hapje te nemen.
missmini, ik heb ook een bolle buik hoor. vooral 's avonds! de buitenwereld ziet er idd nog niets van maar ik voel het net als jij dmv scherpe steekjes. Heb jij dan ook dat je steeds denkt ' o jee! '
geweldig dat je echo goed was. genieten nu maar!
he epat, dat is een leuke site!
lyfke, gevoelige borsten? bofkont! zooooo wat kunnen die dingen zeer doen!
janbre, ik sla soms ook zowat dubbel van de steken. gelukkig duren ze maar kort en ebt de pijn snel weg.
sv'tje, dat wachten is niets he? je zit nu net nog overal tussenin; je ziet niets, je voelt niets en moet er maar vanuit gaan dat alles goed is.
hou je taai deze week!
pep, neem anders druppeltjes van bach rescue spray. dat werkt erg goed en helpt je te ontspannen. tijdens je zwangerschap mag je dit probleemloos gebruiken.
vandaag een erg drukke dag gehad. zat al om half 9 op de scooter richting stal (kon de auto niet meekrijgen omdat hans naar heerenveen moest) en was om 10.00 op stal (snorscooter). toen om 10.45 richting les met trailer en dinnetje en van 12.00 tot 13.30 afgebeuld. Daarna ellenlang in de file gestaan ivm een ongeluk en op stal moest ik nog slepen, mesten en het land doen. Uiteindelijk was ik om 18.30 thuis.
Heb even gedouched en een half uurtje op de bank gelegen. Wilde eigenlijk de benedenboel nog soppen, maar dat moet morgen maar. Nu ff niet.
hoeveel zijn jullie al aangekomen en/of afgevallen? ik nu -2,5 kg.