boba80 schreef:Hallo meiden...
@ groentje...hoort inderdaad wel een beetje bij het ras.
Ze is pas 3 maar heeft al 2 keer eerder zo'n aanval gehad, ze hebben nog gekeken of haar luchtwegen niet te nauw zijn maar dat is gelukkig niet het geval.
waarschijnlijk had ze zich in m'n dekbed gewikkeld en is zo oververhit geraakt.
Inmiddels gaat het weer helemaal goed met m'n bullenmeisje.
Vandaag heb ik de bevestiging van de kraamzorg binnengekregen...met heel veel info erbij.
Een mooi boek over je zwangerschap en bevalling + het kraamboek waar ze straks alles in schrijven over je bevalling en kraamperiode.
Ziet er allemaal keurig uit.
wij hebben onze kraamzorg overigens geregeld bij kraamzorg de eilanden (zit in omgeving rotterdam, hellevoetsluis, vlaardingen, oud-beijerland, zwijndrecht).
Verder vandaag erg veel moeten spugen....nu net een kopje cup-a-soup op en dat blijft er (tot nu toe) inzitten
manlief is nu boodschappen aan het doen..en neemt liga mee...hoopt dat ik daar een beetje van opknap.
Moet vanacht werken en zie er echt als een berg tegenop...vooral omdat ik vaak s'avonds erg misselijk ga worden...en tot nu toe heb ik op m'n werk niet over hoeven geven...hoop echt dat ik dat nog ff vol kan blijven houden.
Lijkt me nou niet echt lekker...omdat kotsen bij mij met nogal veel geluid gepaard gaat.
Nou ja....gelukkig zijn het m'n laatste 3 nachtjes....en dan ben ik er voor een jaartje ofzo vanaf.
ellendig dat je zo misselijk blijft joh! ik ook vaak 's avonds misselijk, maar niet zo dat ik niet kan functioneren. Liga helpt mij iig goed, evenals droge maria-biscuitjes.
Ik heb de kraamzorg via De Waarden geregeld en ook daar de bevestiging van binnen. Helaas geen cadeautjes zoals jij haha.
hm, die eigen bijdrage moet ik dan nog maar even navragen rondom de kraamzorg. Ik heb sowieso geen eigen bijdrage als ik in het ziekenhuis beval; eigen keuze ja of nee.
ik krijg wel net als boba ook 100 euro vergoed aan cursussen. Waar zijn jullie allemaal verzekerd? Ik bij de FBTO.
missongeduld; wat een lange echo! hoop dat wij dat ook hebben zeg. Ik vind het wel spannend. Wij mogen 2 september voor de combinatietest.
pfff, ben zoooooo moe! zie ook echt op tegen aankomende werkweken, maar mijn collega's zijn lief en weten me wel op te vangen. dat werd vandaag nog eens benadrukt. Het is wel lastig, want ik wil het de leerlingen (en hun ouders) pas vertellen na de 13 weken.