Tinkerbell79 schreef:@benangelique....kan me voorstellen dat dat enorm genant is. Ik heb ook al vaker overgeefneigingen gehad op straat in het begin en was daar ook bang voor. Maar wat vreselijk lief hoe ze je hebben opgevangen!
ja, was echt te genant voor woorden. heb ook echt even een flink potje gehuild toen ik weer thuis was. Die mensen waren echt super lief idd. Nu scheelt het dat ze me 'kennen' omdat ik er al jaren een bekend gezicht ben als het op kipproducten aankomt.
storm, heb heb het idd al in het 9-maanden dagboek gezet. kan er inmiddels wel om lachen gelukkig en gisteren op de babyshower gooide mijn verhaal ook hoge ogen haha 😃
welkom sofie en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. wanneer ben je uitgerekend?
regenboog, ik heb nu dus ook een plastic tasje in mijn jaszak en in mijn tasje zitten. kan nooit kwaad!
kruitvat is idd ook vrij genant.... :oops:
finaly, hans wil het geslacht echt pas weten met de 20-weken echo en pas een pretecho doen met een week of 28. ik hoop dat ik hem kan overtuigen om het eerder te doen haha!
boba, wat balen dat het op je werk niet ging meis! verstandig om je ziek te melden idd en de huisarts bellen is niets om je voor te schamen hoor!
finaly, alleen maar goed om niet op te zien tegen te bevalling toch? ik redeneer maar zo; er is nog nooit een kind blijven zitten... eruit moet het toch en dan kan je je er maar beter aan overgeven.
spannend!
wieke; probeer wel uit te vogelen wat je kan eten zonder heel misselijk te worden. geroosterd wit brood helpt mij er goed, met een heeeeeel dun laagje aardbeienjam.
mieke, je moeder had er vast begrip voor dat je niet aanwezig was op haar verjaardag. gelukkig kon je wel op het feestje zijn.
sas, niets voelen is alleen maar fijn! een dinnetje van mij rolt zo door haar hele zwangerschap heen (zij is nu 37 weken).
pep, ik heb ook een zere doos hoor zo af en toe. ook zere schaamlippen! schijnt er allemaal bij te horen...
ik heb een te druk weekend gehad. zaterdag naar scheveningen om te eten en naar ciske te kijken. ciske was top! helaas niet danny de munk, maar wel mariska van kolck en dat was geweldig!
na afloop bleek ook het vuurwerk in scheveningen te zijn afgelopen en hebben we er ruim 5 kwartier over gedaan om van de buitenring op de snelweg te komen! was uiteindelijk pas om half 2 thuis.
Niet fijn, want moest er zondag weer om 9.00 uit omdat ik fotoshoot had met mijn paard. Van daaruit de babyshower van een dinnetje en van daaruit naar een kinderverjaardag. Wederom pas om 21.30 thuis.
Sliep snel gelukkig, maar heb slecht geslapen; dat doe ik altijd de eerste nacht van het nieuwe schooljaar.
Ik ga er weer tegenaan dus vandaag!
reminder:
viewtopic.php?f=40&t=3384&p=208847#p208847