Storm1987 schreef:ja die hormonen ik ken het :oops:
maar niet teveel zorgen maken, beloofd? :mrgreen:
toch nog halve nacht liggen woelen. snorrie.
vanochtend op mijn werk weer mijn ontbijtje eruit gegooid. beetje jammer. gelukkig blijft nu al het eten er netjes in en het drinken ook. met vlagen misselijk, maar goed uit te houden.
annet, de bloeding heeft er inderdaad voor gezorgd dat ik keihard van de roze wolk afgesodemieterd ben. de echo was prachtig idd, maar in mijn hoofd zit steeds een 'wat als...?'
kijk gewoon erg uit naar 2 september en hoop dat ik het na die echo een beetje los kan laten allemaal en gewoon kan gaan genieten.
oeh lyfke, zo'n droom is niet fijn nee! ook dat schijnt er bij te horen maar zo'n droom blijft je vaak de hele dag bij. echt zo'n onbestemd gevoel.
balen van je bloeddruk joh, maar wel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt en geweldig dat je het hartje mocht luisteren!
sv-tje; de angelsound werd dus echt afgeraden door mijn vk. Als je het niet kan vinden raak je volledig in paniek terwijl dat zeer waarschijnlijk helemaal niet hoeft.
ik mag mijn vk bellen als ik het echt niet meer trek en even langskomen om 2 tellen naar het hartje te luisteren. ik hoop dat ik gewoon kan volhouden tot woensdag, is nog maar 6 dagen tenslotte.
kletskous, balen dat je emoties nog hoog zitten. misschien even lekker een jankliedje of dvd opzetten? het eruit huilen is meestal de beste remedie.
zo stevig ben je toch niet?
ik wil ook om de week een foto maken. vanavond moeten we weer!
vind jullie opbeurende woorden echt heel fijn om te lezen en ook heel fijn dat mijn gevoelens zo herkenbaar zijn. het is toch moeilijk om dit met je hubbie te delen.
positiekleding heb ik al het eea gekregen van een collega en een vriendin. 1 spijkerbroek en wat shirtjes zaten goed, de rest kan terug omdat het over het algemeen te kort is of ik meer borst heb dan zij.
mar, balen van het spugen joh! zo schiet het niet op. nou ja, daar komt vast een einde aan als je wat verder bent. lekker toch dat je geen onzekerheid hebt?
ik heb ook een mini-spatadertje ontdekt. goed in de gaten houden maar en anders idd aan de steunkousen. legging eroverheen en hop! idd, lang leve de winter!
kleinepukkie, dat is goed geregeld op je werk zeg! lekker hoor.
tweety, ik ga 2,5 dag werken na mijn zwangerschap. wilde 3 maar dat mag niet op mijn werk.
missmini, bel nou gewoon voor medicijnen! is geen schande en kan geen kwaad voor je kindje (en voor jou al helemaal niet!). bellen dus!
ik ga maar weer eens vergaderen....