Peter en Meter? Is dat peetoom en peettante of zo? Volgens mij doen wij daar niet aan in deze omgeving.
Heb via Marktplaats van een hele leuke meid, hier vlakbij, voor 30 euro een superstoere positiejas van Mamalicious gekocht. Ze had hem maar een paar maanden gedragen. Ik had hem op internet al nieuw gezien en was er helemaal weg van, maar toch best veel 70 euro voor 1 seizoen... (ervan uitgaande dat hij over een paar jaar uit de mode is 😉 ). En we moeten al zoveel aanschaffen.... Leuke rokjes, spijkerbroeken, ondergoed, babykamer etc. Dit was precies die jas, als nieuw en in mijn maat. Is het eerste kledingsstuk dat ik ooit via Marktplaats heb aangeschaft, was wel ff benieuwd bij wie ik uit zou komen, voor de zekerheid Mams maar meegenomen. Maar zat dus helemaal goed.
Heb gister gekeken voor een meegroeibh, maar wat een dramadingen zeg (of hadden we het daar al over gehad). Helemaal geen steun en mn tepels zijn al steeds zo groot en hard, die zie je dan overal dwars doorheen. Dan maar een paar keer een normale bh een maatje groter kopen en iets vaker wassen...
Angelique: mijn borsten doen ook minder zeer de laatste week. En trouwens, ik ben ook vaak heel vroeg klaarwakker, maar is dat nou niet een typische zwangerschapskwaal, want daar heb ik echt nog nooit last van gehad en nu al een week of 10, haha. Ik heb ook steeds vaker nachtmerries. Vannacht droomde ik dat ik vloeide, leek net echt, het was precies vandaag, zou met moeders op stap, ging naar toilet en schrok me rot. Werd badend in het zweet wakker. Ben er de hele ochtend van van slag geweest. Doe je dan weer even ten volle beseffen hoe enorm graag we dit kindje willen...
Boba, hoop echt dat je de dag goed bent doorgekomen.... Voor Mar, Miss Mini, Wieke en de rest met de zware klachten geldt hetzelfde trouwens.
Verder ben ik nog niet zo van de Nijntje en Tijgertje en zo, dat moet nog ff groeien denk ik :mrgreen: .
Over die positiemode voor een maatje groter, Bellyfashion is echt een superleuke site en die hebben best veel volgens mij, tot en met maat 56, ook hele mooie jeans en zo. Of had je deze site nou al genoemd? Viel me net wel op dat de broeken in een wat grotere maat meteen een stuk duurder zijn. Normaal iets van 40 euro en dan ineens 80, beetje vreemd. Ze geven verder wel goede uitleg over welke maat je moet nemen en rekenen geen verzendkosten boven 15 euro. Ik was zelf op zoek naar een mooie lange spijkerbroek (ben 1.80 mtr, dus normaal al een crime), en zij hebben een mooie in lengte 36, die ga ik dus zeker bestellen.
http://www.bellyfashion.nl/index.php?cPath=540_899Verder ook nog:
http://www.baby-walz.nl/Zwangerschapsmo ... 830.0.htmlMisschien hebben jullie er iets aan.