Storm1987Oud lidBerichten: 2.334Lid sinds: 1 januari 2005
Lyfke: Bij mij is dat ook zo geregeld... heel erg achterlijk :roll: ik werk bij een zorginstelling voor verstandelijk gehandicapten.
Storm1987 schreef:Janbre: leuk, een hondenshow!! Wat heb jij voor honden?
wijffie schreef:hoe krijg ik nou een andere tekst eronder
kan iemand mij dat uitleggen?
Pep1997 schreef:pfffff echt een zware zondag en idd Angelique misschien moet ik was gas terug nemen. We kwamen net thuis en was echt niet lekker en toen ben ik op bed gaan liggen. Wilde even opstaan om naar de WC te gaan kwam toch bijna de hele lunch er weer uit. Dit is echt voor het eerst dat ik nu ook eten uit spuug. Zit nu in week 10. Hadden jullie toen ook dat het even allemaal erger werd? Maak me nu ook echt zorgen over mijn kleintje hoop echt dat die het allemaal trekt. Was het maar al vrijdag.....
Pep1997 schreef:pfffff echt een zware zondag en idd Angelique misschien moet ik was gas terug nemen. We kwamen net thuis en was echt niet lekker en toen ben ik op bed gaan liggen. Wilde even opstaan om naar de WC te gaan kwam toch bijna de hele lunch er weer uit. Dit is echt voor het eerst dat ik nu ook eten uit spuug. Zit nu in week 10. Hadden jullie toen ook dat het even allemaal erger werd? Maak me nu ook echt zorgen over mijn kleintje hoop echt dat die het allemaal trekt. Was het maar al vrijdag.....
Janbre schreef:Zijn er dan niet andere praktijken bij jou in de buurt. Ik kon hier kiezen uit 4 praktijken ofzo.
benangelique schreef:steken zullen wel logisch zijn idd. hoofdpijn is toch ook een veelgehoorde klacht? had er toen ik de pil slikte erg veel last van en nu veel minder maar sinds 2 dagen is het toch wel weer erg op de voorgrond aanwezig. neem liever niets in eigenlijk ookal weet ik dat paracetamol mag.
wijffie, kan me voorstellen dat je nu echt kan genieten van je vakantie!
mimimabo schreef:Wie weet het hyves adres ook alweer van de maart 2010 hyves?
Ik ben mn favorieten kwijt en heb niet heel erg veel zin om alle pagina's te doorzoeken waar het ook al weer stond :D
Lyfke24 schreef:Paniek! Bloedverlies vanochtend... net met VK gebeld, moet zo om 08.30 u. naar praktijk bellen en snel langskomen voor een echo.
Oh, ik maak me zo'n zorgen...
jullie horen nog.
x
bange lyfke
Daphne1002 schreef:@Lyfke: ik duim voor je!!!
@Beebie_Wish: ik heb (nog) geen last van mijn onderrug, maar het is natuurlijk wel heel persoonlijk. Zelf voel ik vooral gerek en getrek in mijn onderbuik. Dat is iedere dag weer anders, maar het komt regelmatig voor.
Wanneer heb je je NOD?