Hey, nou, het viel me reuze mee qua maatgrootte bij Miss Etam! Heb 1 spijkerbroek gescoord, en nog wel een maat kleiner dan ik dacht nodig te hebben! Is een 7/8 model met onder een brede zoom. Lekker stretchstof, en voor maar 35 Euro. Maar voor de rest vond ik het tegenvallen, ben ook bij C&A geweest, helemaal niks, en bij Prenatal, maar daar hoef ik denk ik voor pos.mode niet meer naartoe. Dat wordt nog wat de komende maanden... Heb gelukkig een vriendinnetje die ervan houdt om het internet af te struinen, en ze kwam met een site:
http://www.growingposition.nl. Straks nog maar eens kijken.
Boba: kan me voorstellen dat de onzekerheid groeit, omdat je al zo lang moet wachten. Maar jij verbeeldt je je zwangerschap echt niet hoor! Je hebt signalen genoeg! Ook
sv-tje wens ik sterkte bij het overgeven, iedereen trouwens die er nog zo'n last van heeft.
Mar, ow, je hebt inderdaad een klein kamertje, heb je wel bergruimte in muurkasten o.i.d. zodat je er geen grote kast op hoeft te zetten? Want om zo'n hangwieg wil je natuurlijk wel omheen kunnen lopen. Ik heb het nog nooit gezien in elk geval, erg apart.
Vanavond lekker bankavond, lekker nixen. En op tijd naar bed denk ik. Heb trouwens geen bloeding meer gehad, hoor nu wel van meer mensen die het rond wk11,12 gehad hebben, en die nu allemaal flinke kids hebben rondlopen. Is toch ook wel een soort van geruststelling.
Fijne avond allemaal!