wijffie schreef:hey hey
we hebben vandaag de baby kamer op gehaald erg leuk nu nog ff de kamer verder klaar maken en alles kan neer gezet worden.
wel een ritje naar amsterdam met de auto en ik werdt echt misselijk door die lange rit maar het was het waard
ik ben nu ook wel heel erg brak
volgende week krijgen we nog wat kleertjes en andere spulletjes van een vriendin die er van af moet dus scheeld ons weer kopen.
het is bij ons bijna hopen dat het een meisje is, want iedereen om ons heen heeft meiden en er staan kratten vol gave kleding klaar!
wat voor kamertje heb je gekocht?
ik had ook niet verwacht dat fubbie het huis zou doen, maar toch is het zo! moet alleen nog even stofzuigen op zolder vandaag, maar dat doe ik wel als hij op de golfbaan staat en ik het studeren zat ben.
oranje is idd mijn kleur, maar het is wel erg fel! even het mailtje afwachten, want dan zou ik graag een lime-kleurige bak willen. ook fel, maar toch ff anders!
lekker dat je niet hoeft te werken vandaag zeg! kan je nog rommelen in huis en dan opgelucht de nieuwe week in.
dat ik nog niet groei is een beetje dubbel; van mij hoef ik geen kg's aan te komen, maar aan de andere kant ben ik wel zwanger en ben ik daar trots op! dus van mij mag de hele wereld het wel zien haha.
janbre, komen jullie volgend weekend ook een demo geven op de oldtimerdag in alphen? ik zag in de krant namelijk dat er ook line-dance optredens zouden zijn namelijk.
wat een ad-hoc beslissing van je vrienden, of lijkt dat maar zo? ach, als de eierstokken gaan rammelen is er geen houden meer aan!
he mar, balen weer! misschien toch te veel gedaan vrijdag en gisteren op de een of andere manier?
was ook al vroeg wakker en heb veel liggen draaien vannacht. lag mezelf echt in de weg! ga zo aan de studie; moet mijn onderzoeksplan herschrijven (poging 3) en dat wil ik vanavond gedaan hebben zodat ik hem kan mailen en hopelijk volgende week weer retour krijg met een goedkeuring (maar dat zal wel niet, zeikerds daar).