ik heb vorige week door vermoeidheid niet gesport. ging echt niet; stortte 's avonds na het eten compleet in.
vaak valt het wel mee als ik eenmaal op de sportschool ben.
benangeliqueOud lidBerichten: 904Lid sinds: 1 januari 2005
Zwanger vrouwtje schreef:Hoi Lyfke,
Ik krijg er alleen 1 met 9 wk en 21 wk en verder volgens mij niet, tenzij er misschien iets aan de hand is.
Maar goed als ik woensdag een hartje hoor is het ook goed en misschien doen we later nog een pret echo.
NoaM schreef:Wat zou er vandaag met Daphne gebeuren dan????
sas84 schreef:En finaly jij mag altijd gluren !!:) doe ik elke dag ook braaf op jullie topic hihi. Spannend daar!!! Hoop dat je vanacht weer btje goed slaapt!! Sterkte in elk geval nog ff!!
Sorry dat ik het zeg maar ik vind het van Daphne echt niet fair naar ons toe dat ze een paniek berichtje plaats maar geen vervolg!! Vind ik eerlijk gezegd niet kunnen...:(
angelique wat goed van je dat sporten!! Ik ga wo ochtend eindelijk weer eens uurtje pumpen en spinnen achter elkaar!! Heb dr zin in. Nu gauw slapen morgen weer werken !! Xx
benangelique schreef:mieke, ik heb even gegoogled en wat een mooie wagen zeg! gebroken wit hou ik wel van...
driewielers waren in het begin (een jaar of 7/8) inderdaad minder stabiel dan 4-wielers. Ik heb trouwens op de site van quinny gezien dat je voor 60 euro een losse beugel kan kopen met daaraan 2 wielen zodat je van je 3 wieler een 4 wieler kan kopen. handig in de buggytijd als ze meer gaan zitten wiebelen!
boba, heb je nog een beetje kunnen slapen van alle vrolijkheid? wat geweldig om 2 lijfjes op de echo te zien zeg!
mimabo, als onderwijsgevende zeg ik: niet voor een 'zwart' kinderdagverblijf gaan ivm de oa de spraak/taal-ontwikkeling. als angelique zeg ik: doen! heel goed om al vroeg kennis te maken met verschillende culturen en geloven en zo worden zwarte kdv's en scholen nooit wit of grijs.
wij moeten ook nog erkenning regelen. na de volgende echo!
gadsie, heb helemaal naar geslapen omdat daphne me toch behoorlijk bezig houdt. hoop dat ze de moed en tijd kan vinden om even te reageren hier.
ik heb vandaag een te drukke dag voor de boeg: tot 15.00 gewoon de leerlingen, dan van 15.15 tot 17.30 een zeer pittige vergadering over al dat gedoe van vorige week, dan gauw naar huis met een collega om wat te eten en om 19.15 staan de ouders weer op school voor een voorlichtingsavond over dit schooljaar. pfffff.....
benangelique schreef:
mimabo, als onderwijsgevende zeg ik: niet voor een 'zwart' kinderdagverblijf gaan ivm de oa de spraak/taal-ontwikkeling. als angelique zeg ik: doen! heel goed om al vroeg kennis te maken met verschillende culturen en geloven en zo worden zwarte kdv's en scholen nooit wit of grijs.
wij moeten ook nog erkenning regelen. na de volgende echo!
lisaahh schreef:wow!!! gefeliciteerd boba!! wat geweldig zeg!!
hey mayella, hoe gaat het met jou? vind het super leuk dat je zo nu en dan een berichtje hier achterlaat!!
zo wij hebben weer eindelijk internet... even via de buren geregeld 😃
hier gaat het verder nog steeds heel erg goed... nog steeds nergens last van...
iedereen een fijne dag vandaag!!
liefs
MissMini schreef:Mayella, leuk weer wat van je te horen! Ben blij dat het goed gaat met je.
Wat een herrie hier... Manlief staat laminaat te slapen in de babykamer. Wordt met luid geraas naar buiten gegooid.. Haha. Ga zo maar eens kijken of ik ook kan helpen, maybe al wat verven als de boel zo opgeruimd is.
Hij zou het liefst de hele kamer al afmaken, haha! Hebben jullie mannetjes dat ook of zijn die er niet zo mee bezig? Vind het wel lief eigenlijk.. :oops:
tweety27 schreef:Haha Mannen he... Die vinden het nu nog veel te vroeg om alles al klaar te hebben. Alhoewel vriend er van de week wel al over begon. Alleen hij moest dan wel weten wat het werd.
De mannen maken zich liever druk over het niet redden straks dan wanneer de kamer klaar moet zijn 😃
Ja de erkenning moeten wij ook nog regelen ja. Moet we maar keer doen als we beide vrij zijn. Gisteren begon die der weer over dat hij het niet ging erkennen omdat hij niet weet wat het werd.. Ben der maar niet op in gegaan.. Af en toe vind ie het wel leuk om me te stangen. Dan zit ie gelijk weer heb je last van je hormonen ofzo...
finaly87 schreef:balen missmini.. zou ik ook niet leuk vinden..
mede daarom hebben wij een naam die je (bijna) nooit hoort!! haha scheelt..