wijffie schreef:hey angelique
ik werk maar 24 uur dus nee zwaar is het niet maar me vriendin heb wel gezegt gaat het niet meer moet je het gewoon zeggen dan zorg ik dat ik een vervanger heb maar zolang ik me goed voel en geen last heb vindt ik het heerlijk om het te doen.
dat is zeker bizar dat je ineens moest spugen normaal voel je het toch wel aan komen lijkt mij
ik mag echt van geluk spreken dat ik helemaal niet heb gespuugd wel wat misselijk geweest maar verder niks
ik heb nu wel heel veel last van me banden 😞 doet soms echt heel veel pijn
naast 24 uur is het wel te doen ja. idd aangeven als het niet meer lukt, want lijkt me fysiek ook zwaar.
het is idd heel raar dat ik dan in ene moet spugen; is echt acuut. kan ook niet goed uitleggen hoe het zit.
bandenpijn heb ik ook erg. vandaag gaat het wel moet ik zeggen.
nou storm; zoals jij schetste ging het ook echt! fietste lekker door, boodschappentas aan het stuur, rommelend in mijn tas omdat ik een sms kreeg en in ene op de noodrem en blegh! 😃
wij laten met 24/25 weken een 3-d echo maken.
missmini; zou wel gaaf zijn als je je kleine al kan voelen zeg!
lyfke, heb gelukkig niet hoeven plotskotsen (geweldig woord! hou ik erin) op het strand. was heeeeerlijk en echt fantastisch weer ook. lekker zonnetje en veel wind. eerst lekker tegen de wind in en toen met de wind mee.
bolletje groeit gestaag, mijn zwager zag het ook vandaag.
ik wil ook naar de jonge gezinnenbeurs. ligt eraan of mijn dinnetje (de 15e november uitgerekend) nog mee kan en wil.
janbre, wat lekker dat je blafje het goed heeft doorstaan vandaag. kan jij ook weer opgelucht ademhalen!
annet, wat fijn dat je vk zo lief voor je was. wat heerlijk dat je even het hartje mag luisteren. dat zal je goed doen!
nice en canne vielen tegen. monaco is leuk maar constant bergje op bergje af dus trek stevige stappers aan.
mar, balen weer van dat gespuug. ik heb ook al veel kaartjes gekregen. die gaan straks allemaal in een mooie doos.
boba, het blijft toch heel bijzonder om in verwachting te zijn van een tweeling. je bent echt een uitzondering!