benangeliqueOud lidBerichten: 904Lid sinds: 1 januari 2005
heerlijk dat je het hartje weer hebt gehoord annet en idd; de medische knowhow is toch wel erg prettig!
wieke schreef:@ meiden.. vraagje...
Wat is het verschil tussen erkennen voor de geboorte of erna ?
Ik las dat iemand hier vantevoren al erkenning heeft geregeld. Maakt dat wat uit ?
wijffie schreef:hey annet wat fijn om te horen dat het goed gaat
wij mogen maandag avond weer voor een echo
Lyfke24 schreef: Vlgs mij is Anna, die dit forum ooit begonnen is, meteen ná haar miskraam opnieuw aangeteld.
Marcel schreef:Bij mij is het genieten ook weer even voorbij...sinds gisteren ben ik echt super misselijk weer...en het wil er maar niet uitkomen, waardoor ik me eigenlijk nog naarder voel. Vanochten temperatuur gemeten, had ik ook nog eens koorts (38,5).
Ik heb tot 14uur geslapen vandaag en voel me nu nog steeds hartsikke moe.
Moet vanavond nog lang stuk gaan rijden 😞 Mijn oma is bezig met haar laatste dagen en dus gaan we vanavond afscheid nemen. Durf het nu ook niet uit te stellen, omdat ik ziek ben, anders zijn we dadelijk misschien te laat.
wijffie schreef:hey storm
ja heftig is het zeker en het was beide keren met 6 weken al geen hart funcie
en ik heb ook beide keren tot me 11 week rond gelopen maar het wou er niet vanzelf uit dus 2 keer een curretage gehad (heeel zwaar)
maar we bleven positief en nu gaat het heel goed gelukkig maar spannend blijft het wel
en genieten deed ik pas echt toen ik het hartje had gehoord. dat is zo mooi om te horen zeg helemaal geweldig
hey mar
hopen dat je je weer snel beter gaat voelen
en sterkte met je oma
wieke schreef:@ meiden.. vraagje...
Wat is het verschil tussen erkennen voor de geboorte of erna ?
Ik las dat iemand hier vantevoren al erkenning heeft geregeld. Maakt dat wat uit ?
benangelique schreef:we gaan w.s. voor de baby-mee.
Lyfke24 schreef:benangelique schreef:we gaan w.s. voor de baby-mee.
Wat is een baby-mee??? :shock: :roll: :?
es74 schreef:Ik heb vanmorgen de echo gehad en het was overduidelijk 1 kindje. Alles zag er prima uit, ben alleen minder ver dan gedacht, uitgerekende datum is nu 5 april ipv 27 maart.
Storm1987 schreef:@ Annet ben je helemaal vergeten de feliciteren met je verjaardag.
.
sas84 schreef:Ik zit op m'n tel en kan ff niet knippen en plakken 😞
enne wat gaaaaaaaaaaaaf dat je je kindje nu al voelt!!!! Ik had net je berichtje nog niet gezien!! Jeetje wAt n mijlpaal meis!!!
sas84 schreef:Was t kamertje nu trwns in de aanbieding?? Ik vind tot nu toe die orion van vroomshoop t leukst. Die had ik een tijd terug in n blad gezien en vanaf toen bijgebleven!! In t echt nog niet gezien alleen. En anders wordt het heeel wat anders en wel hooglans wit.. Maar denk dat wij ook voor vroomshoop gaan. Xx
Lyfke24 schreef:Hey dames, allereerst Marcel: sterkte met je oma, wel fijn dat je in elk geval nog afscheid kunt nemen, soms worden dierbaren ook plots weggenomen... wel jammer dat ze de geboorte van jullie kindje niet meer mee kan maken. De mijne is bijna 90 en er zijn nu 4 nieuwe kleinkinderen op komst allen tussen 7 maart en 7 april, dus hopelijk mag ze dat nog meemaken...
Angelique: ik ga pas in 2011 fietsen met de kleine denk ik, en dan gewoon in een fietsstoeltje. Met die buikdrager fietsen lijkt me ook niet alles, inderdaad al niet qua hitte voor de kleine, maar ook als er iets gebeurt... Tsja, sommigen hebben natuurlijk geen keuze, ik heb altijd de auto want manlief gaat per fiets naar zijn werk.
Ik heb trouwens nog niet zoveel kaarten (stuk of 15?) en cadeaus (2) gekregen, terwijl ik morgen toch alweer 13 weken ben! Maar ik hoorde vorige week iemand zeggen dat ze zo eerlijk was om te zeggen dat ze de kaart nog niet had durven te versturen, omdat het de vorige keer mis is gegaan, toen had ik wel al met 9 weken een hoop kaarten gehad. Dus de mensen zijn nu toch ietsje voorzichtiger, ook wel logisch, zou zelf dan ook wel wachten tot ná de 12 weken met versturen van een kaart. Dus wie weet stroomt de brievenbus ná volgende week vol???
Hebben mensen onder jullie al een badje gekocht met standaard? Wat kosten die nieuw? Ben aan het bieden op MP, maar ze wil nog 35 hebben (ik heb 25 geboden)... ik ben nog nergens geweest om te checken wat ze nieuw kosten...
Goh wat balen dat het bij Anna weer mis is gegaan...heb ik niks van meegekregen! Hoop dat het haar ook weer snel gegund is!
zometeen lekker onder de wol! Veel liefs, Lyfke
Storm1987 schreef:Ik heb s avonds en met name snachts ook erg last van mijn darmen. Ze zijn echt hun eigen leven gaan leiden sinds ik zwanger ben haha 😉
Lisaaah: Ik neig nu pas naar medicijnen omdat ik eigenlijk vond dat het overgeven er bij hoort, zeker die eerste weken. Ik gooide ook niet elke dag alles eruit. Maar nu ben ik al bijna 14 weken en is het nog net zo erg als op het begin en eigenlijk heb ik het idee dat het ook steeds erger wordt.
Mijn tante was 9 maanden lang misselijk en ben bang dat ik dat geeerfd heb. Ik ben ook nog helemaal niks aangekomen. Dit terwijl dit wel zou moeten. Ik heb al een laag gewicht (weeg 57kg bij een lengte van 175) dus moet niet teveel afvallen 😉
Wij gaan zo direct de babykamer ophalen! Spannend!