Ik ben vandaag voor het eerst sinds 3 maanden weer op mijn paard gestapt. Mijn vrienidn had hem eerst ff goed moe gegalopeerd in het bos, en toen ben ik naar stal gestapt. Heeeeeeeeeerlijk!!!!!!! Paardenmensen onder ons begrijpen wat ik bedoel. Had echt zo'n dip dag, en door die 10 minuten op de rug van mijn schatje is het helemaal omgeslagen. Denk toch dat ik er af en toe nog eens opstap. Gewoon ff voor het gevoel. :mrgreen: Ben er helemaal van opgeknapt
Waarom had je al die tijd niet gereden? omdat je zwanger bent? of ziek? voelde het goed en veilig?
ik rij nog wel lekker; gaat goed! zit niets in de weg. merk alleen dat mijn conditie terug loopt...
haha, je bent dapper met je blauwe pakje! ben benieuwd of je gevoel klopt meis.
beiden fan van MP dus? heerlijk om te neuzen he. wij gaan als het goed is zaterdag naar die lime quinny kijken, al heb ik nu sinds donderdag niets van ze gehoord. hoop zoooooo dat ie er goed uit ziet!
wieke, had jij ook gelijk de bloeduitslagen dan bij de nekplooi of ga je alleen uit van de meting? wij krijgen deze week de bloeduitslagen binnen, maar maak me geen zorgen.
mooi kamertje mar! en wat komen ze 'm al vroeg brengen haha. joh, ik heb 'm ook al in huis. moet nog wel in elkaar, maar dat zal wel rond de kerst worden denk ik zo.
onze woonkamermeubels zijn ook showroommodellen. wilden perse die serie en die ging dus de deur uit...
jij voelt je kleine wel vlot bewegen zeg! weet je zeker dat het niet je darmen zijn? lijk me zo'n bizar gevoel!
sas, 1800 euri voor een kamertje 😮 wat een geld!
je kleine kan wel tegen weinig slaap; die doet toch wat er nodig is. gaat vooral om jouzelf.
missmini, ik heb vrijdag mijn eerste positiebroek gekocht en man wat zit dat lekker! mijn buik zet in ene ook onwijs op en mijn hele lijf doet pijn. groeispurtje?
pep, voorlopig maar even geen vet meer eten? dat kan veel pijn in je maag en darmen schelen.
sv-tje; hoe gaat zo'n ruil van schip dan? monster je dan bij een ander echtpaar in ofzo?
stond vanochtend op de weegschaal; nu (14 weken 2 dgn) zit er 2,5 kg bij. Heb de hele week super ongezond gegeten, dus daar zal ook wel wat gewichtstoename van komen. van de week weer even gezond.
lyfke, ben benieuwd hoe je bloeddruk nu is en wat heerlijk om even een paar daagjes weg te gaan. veel plezier meid!
hier alles goed. vrijdag zat mijn enige fijne broek ook niet lekker meer en heb ik uit mijn werk mijn eerste positiebroek gekocht; een mooie pantalon van mamalicious. bij de miss etam ook nog een leuk shirtje met korte mouwen. heb voor daaronder ook nog 2 longsleeves gekocht voor als het kouder wordt. nu nog schoenen, wat een drama is dat. vind niets leuk!
vervolgens zaterdag en zondag op bezoek geweest bij vrienden in hun huisje van center parcs. heerlijk lui gedaan en lekker 2 dagen gezwommen. zij hebben een kleine meid van 15 maanden en die mogen we sinds dit weekend officieel ons peetekind noemen! wat een eer zeg! binnenkort naar de notaris om het eea vast te leggen; want als onze vrienden komen te overlijden willen ze graag dat wij de opvoeding overnemen.
Bij center parcs ook nog een leuk jurkje van esprit gekocht. is een gewoon jurkje, maar zit zoveel rek in dat ik dat voorlopig nog aan kan.
verder groei ik dit weekend in ene hard. mijn buik past niet meer in gewone broeken en mijn hele lijf doet zeer. vooral mijn onderrug en borsten.