tweety27 schreef:Ja die mutsy was echt super makkelijk rijdbaar. Je klapt hem ook zo in..
Me schoonzus heeft de quinny met 3 wielen en sorry maar vind het een rotding.. Elke keer staat dat wiel ineens weer vast en dan moet je eerst het wiel weer optillen voordat je weer verder kan..
Sterkte Angelique straks met je studiedag!! Let je wel beetje op jezelf.. Ja lime is ook een super leuk kleur hoor. Lekker vrolijk..
29 oktober mag ik voor de 20 weken echo!!! Gaat alweer opschieten hoor!!!
We gaan 30 oktober waarschijnlijk met vrienden naar het huisje van 1 van zijn ouders toe. Kost ons niks en staat in mooie bosrijke omgeving!!! Heerlijk hoor!! Hoop echt dat Richard dan vrij kan krijgen..
heeft ze van die kleine wielen voor? ik heb gezien dat ze ook grote luchtbanden voor voor verkopen en dan zou ik daar geen last mee van moeten hebben. slaan de wielen vast doordat ze dan tegen een opstaande stoeptegel komt oid?
ik moet nog een afspraak maken voor de 20 weken echo. doe ik na 1 oktober op advies van de vk. spannend hoor!
de studiedag gisteren viel niet mee. gesprek over het onderzoeksplan was heftig (wel productief) in die zin dat ik niet mocht uitpraten en ik dus halverwege zat te janken. gelukkig had die eikel toen door dat er ook nog een persoon achter 'de student' zat. maar goed, kan weer verder en dat was de bedoeling.
daarna tot half 10 college en ik wist van gekkigheid op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten. toen nog autorijden naar huis en dat was helemaal hell. gek is dat; nu lig ik al vanaf gisteravond plat en ben ik pijnvrij. voelt toch een beetje als spijbelen van het werk hoor!
bono, hoe is afgelopen nacht gegaan met je monster? ik hou zo van puppenbeesten! het is dat wij allebei te veel werken om er een hondje op na te houden anders was er hier ook al lang 1 geweest...
goede deal he; ik mijn zin, hij zijn zin 😃
fijn dat je weer een beetje aan het werk kan; thuis zitten is ook niet alles tenslotte. nu maar hopen dat je in oktober weer je oude werk wat kan oppakken.
wat een verdriet hebben jullie de afgelopen tijd te verwerken gehad zeg en wat ben je ontzettend moedig.
wijffie, hoe is het nu met je verkoudheid? vannacht idd kunnen slapen met die neusspray? ik ook al bijna 15 weken; de tijd vliegt idd maar hunker wel weer naar een bevestiging van een kloppend hartje. helaas mag ik 2 oktober pas weer naar de vk...
gaaf dat je het kindje al gevoeld hebt. daar kijk ik zooooo naar uit!
cynnie, neem de pijn in je rug wel echt serieus, dat is nu wel duidelijk als je naar mij kijkt.... Gewoon je vk bellen en de situatie uitleggen.
je vriendin had waarschijnlijk de quinny speedy. bij de buzz is alles in alle standen te verstellen.
ik ben trouwens 28, als het kleintje geboren wordt 29 (ben van 2 feb en 13 maart uitgerekend). het is ons eerste kindje. hans is trouwens 36 momenteel. hij is ook van februari en is dus bij de geboorte al weer 37 jaar.
missmini, wat fijn dat je niet meer misselijk bent! je zal zien dat je nu ook veel meer energie krijgt. Geeft toch niet dat je ritme nu even anders is? zolang je met werk oid niet in de knoei komt heeft niemand er last van tenslotte.
x adventure heeft ook mooie wagens ja!
je bent idd nog jong, maar volgens mij hebben jullie alles prima voor elkaar. mensen blijven altijd praten; lekker laten waaien. je weet idd zelf het beste hoe de vork in de steel zit.
heerlijk dat je moeder ook nog zo jong is, mijn moeder is nu 57 en dat merk je soms wel...
janbre, wat een eikel van een HIO zeg! volgende keer gewoon met je klachten naar de VK, die heeft er toch meer verstand van.
gaaf hoor sv'tje dat je pa zo trots is! en wat heerlijk dat je het eea cadeau krijgt. Wij krijgen van onze ouders niets cadeau. Mijn moeder is niet in die luxe financiele positie en hans zijn moeder denkt er gewoonweg niet aan haha. mijn moeder voelt zich wel heel schuldig, maar dat heb ik volgens mij inmiddels wel uit haar hoofd gepraat!
mieke, ik ga vanavond weer een buikfoto maken. zal kijken of ik 'm op het buikentopic kan plaatsen dan.
qua positiekleding kan ik maar moeilijk slagen. broeken die ik leuk vind zijn 100 euro en dat vind ik eigenlijk te veel geld voor zo'n korte periode...
storm, wat zijn mensen dan associaal he! als ze een mening hebben over je, moeten ze je aanspreken vind ik. ik loop ook vaak met mijn (down)leerlingen op straat en wordt dan ook gek van al die starende blikken!
fijn dat je hier blijft es! er zullen enkelen van ons ook wel daadwerkelijk in april bevallen denk ik zo....
fijn dat de bedrijfsarts een beetje sympathiek en begripvol is, dat doet je vast goed!
noam, ik heb ook moeite met alle verdrietige verhalen hoor. raak er echt een soort van in paniek.
damn, heb al vanaf vanochtend 8 uur geen water; de waterleiding hier in de wijk is gesprongen en die zijn ze nu aan het herstellen. wil onder de douche!