Zwanger vrouwtje schreef:finally heeft een zoon Jayron! op 16sept bij hun forum kun je het wel lezen, was een zwangere bevalling inderdaad.:)
😂 Goh, daar hoop ik ook op, op een zwangere bevalling... 😂 Ik moet soms wel lachen om wat er hier geschreven wordt (zal ook wel door de hormonen komen), ik las gisteravond ook op heel veel blz. geleden dat iemand schreef: 's avonds lekker met de
yoghurtbroek op de bank... ze zal vast en zeker de joggingbroek bedoeld hebben, maar ik zat hier met een vette grijns achter de laptop. Ik zag het al voor me dat zij met een kommetje yoghurt achter de pc zat en daarom 2 dingen door elkaar haalde... hi hi.
Dat van dat vaccin vanaf 4 mnd heb ik gisteren ook gehoord op de radio, maar daar zeiden ze er wel achteraan: het is niet bekend of het evt. gevolgen heeft voor de embryo's (of iets in die strekking)... na ja, we wachten het maar af.
Boba: wat leuk! 1-eiig! Daar oogst je zeker veel belangstelling mee als je met die 2 straks op pad gaat en ook als ze wat ouder worden!
Angelique: da's inderdaad balen meid! Hopelijk is 3x scheepsrecht inderdaad op jou van toepassing! Dat smoesje van die vriendin geloof ik ook niet hoor, ze zal wel via de mail nog een hoger bod gehad hebben maar dat niet durven zeggen...
Ben vandaag de 14 weken gepasseerd, las net dat in wk15 het babytje gaat horen, en als tip stond erbij: zing af en toe eens voor de kleine... yeah right, dan loopt ie al voor de geboorte gehoorschade op!! Dat zullen we hem/haar toch maar niet aandoen... 😂
Fijn weekend allemaal, ik ben er maandagavond pas weer, we gaan een paar daagjes naar België!! (Hopelijk gaan we dan ook een keer shoppen, want ik vind het toch hoog tijd worden dat ik het eerste pakje voor babylief eens ga scoren!!)