Zwanger vrouwtje schreef:Straks maar een keer kijken of ze wat leuks voor de babykamer hebben.
Ben er nog niet echt mee bezig, eerst de badkamer af en daarna met de babykamer bezig en dan ga ik pas dingetje daarvoor kopen. We gaan voor een natuur kamer, fotobehang met een bos, we hebben een olfantenkop en giraffekop voor aan de muur en de rest moet ik nog uitzoeken.
Heb er wel veel zin in.
Liefs
wat onwijs leuk zeg! tzt moeten we allemaal maar foto's plaatsen van onze mooie kamers.
bono, 3 seconden echo is idd kort maar je hebt je kleintje weer gezien in ieder geval!
ik ga geen griepprik doen. heb tot 4 jaar terug in de risicogroep gezeten ivm astma maar daar ben ik vanaf! Gezien ze niet weten welk effect de griepprik op het ongeboren kind heeft, wil ik dat risico niet lopen. Ben verder gezond van lijf en leden en loop dus geen extra gevaar bij de mex. griep.
je bent een lieverd met je aanbieding. dank je wel. zal gewoon erg blij zijn als ik het ga voelen. Nog 1,5 week voor ik het hartje mag horen....
mayella, kan me voorstellen dat het heel dubbel is om hier mee te lezen. vind je een dappere vrouw!
annet, wat ontzettend balen van al die regen joh! monaco, antibes en cannes zijn idd veel leuker met een lekker zonnetje.
lekker hoor dat je zo verwend bent door je mams met je huishouden en je spulletjes. van genieten hoor! en verkoopsters in winkels lekker laten kletsen; jij weet wel beter!
babypark is leuk maar relatief duur. wel leuk om inspiratie op te doen. babydump vond ik tegenvallen.
svtje; probeer wat te eten als je nog ligt en daarna nog een klein kwartiertje plat blijven liggen. dat moet echt goed helpen. denk aan liga 2e stap of een paar biscuitjes oid.
pijn in mijn buk had ik gisteren na een lange dag werken ook. hele scherpe felle steekjes rechts onderin.
lyfke, lekker weekje gehad dus meid. goedzo! en tips zijn altijd welkom, zeker die van prental e.d. thanx!
leuk mimabo een angelsound! heb er via mp ook naar gezocht maar vond ze nog steeds te duur.
sas, als je ziek bent is sporten zelfs verboden meid! bukken is slecht voor je rug als je tilt vanuit je rug. til je vanuit je benen is er neits aan de hand. dat geldt ook voor je beeb.
cynnnie, dat extreme dromen schijnt er bij te horen. ben de laatste 2 weken ook al regelmatig wakker geschrokken en volgens hans hou ik ook hele verhalen in mijn slaap....
spannend, hartje horen!
@hier: ik lag gisteren al om 20.30 op bed en sliep volgens mij om 20.31! was helemaal gevloerd na een dag werken van 8 tot 6... Trek ik toch niet zo goed.
Gelukkig nauwelijks nog last van mijn rug, dus de rust vd week heeft me goed gedaan.