mimimabo schreef:Angelique, zo zo dat was een druk dagje. Maar klinkt leuk. Netjes van de hunkemoller dat je volgende week dan terug mag komen en alsnog de korting krijgt.
Het is de Red Tango geworden. Dus zwart met rood. Dat zijn ook kleuren die bij ons passen. In huis heb ik veel rode accesoires, zwarte banken :)
was zeker service. is sowieso een erg fijne zaak hier in alphen. in andere steden heb ik ook wel eens anders meegemaakt!
red tango had je gezegd ja herinner ik me nu.
annet, het is inderdaad erg moeilijk om EN te verbouwen EN zwanger te zijn. Ben harstikke vergeetachtig en als iets nu belangrijk is, is het een strakke planning. Zit hans wel veel op de huid en het MOET echt gewoon met de kerst klaar zijn.
Dan kan ik daarna gaan babyshoppen en moet half januari/eind januari alles volledig in orde zijn.
Vervelende is dat ik ook nog moet afstuderen en ik sowieso door de zwangerschap helemaal niet met mijn hoofd bij de studie ben. daar komt de verbouwing dus nog eens bovenop...
Nou ja, anders doe ik maar een jaar langer over de studie hoor. Het is niet anders.
lyfke, wat heerlijk dat je nu een doppler hebt zeg! dat zal je een hoop rust geven meid.
uit eten was echt heerlijk. Hebben ons flink laten gaan en zijn decadent wezen dineren. wat een genot! cadeautje hebben we niet gedaan. Doen we wel een keer zomaar tussendoor 😉
mar, toen wij dit huis kochten hebben wij 10 maanden verbouwd voordat we erin konden wonen. Keuken en badkamer zaten er al in, maar zijn niet onze smaak en vooral de badkamer vertoonde mankementen. Dit hebben we provosorisch hersteld, zodat we het er maar een paar jaar mee uit konden zingen. BLUT! dat we waren na al die maanden klussen! 😃
Nu komt er een nieuw plafond in de woonkamer (schuurplafond), de babykamer wordt gladgestuced (is nu grove korrelstructuur op alle wanden en het plafond) en beneden gaan we al het binnenschilderwerk verversen.
De keuken wordt strak: antracietkleur met alleen onderkasten, wit natuurstenen blad van 8 cm dik, glazen wand ipv tegels en een glazen afzuidgkap. 1 hoge kast komt aan de raamzijde (naast de onderkasten) en daar zit alle apparatuur in.
In de badkamer komen grote witte tegels op de muur. en grijze natuursteentegels op de vloer. Deze laatste tegels worden in verschillende maten geleverd en komen ook in de 3 in te bouwen nissen, op de badombouw en in een strook achter de dubbele wastafel. Er komt ook nog een losse douchecabine.
De huidige badkamer verdwijnt voor de helft in de nieuwe badkamer en de andere helft (klein hokkie dan nog maar) is voor de wasmachine, droger en een stellingkast.
Op zolder komt de nieuwe studeerkamer; hans zijn kamer wordt de babykamer, mijn huidige studeerkamer wordt de nieuwe badkamer. De wanden en plafonds zijn op zolder al gedaan. Er moet alleen nog worden ingericht en raambekleding worden opgehangen.
In onze slaapkamer worden de wanden ook gladgestuced trouwens; op 1 wand komt een groot fotobehang (is achter ons bed). In de gang beneden wordt de verwarming vervangen, net als op de babykamer.
Volgens mij ben ik er dan...
tweety, wat voor kamertje is het geworden? lekker met de rekje teruggaan hoor! zo hoort dat niet namelijk.
kleinepukkie, dat is een mooi kamertje die je hebt gekozen! leuk zeg. de mutsy is een mooie wagen, maar voor bij ons in het halletje te breed. was het nog druk bij de prenatal?
lekker hoor, verse appeltaart! en aan die belofte voor de meeting houden we je natuurlijk! ik heb bijna alle emailadressen, dus dat schiet lekker op.
storm, goed hoor dat je al gelijk meer bent gaan eten! je zal merken dat je lijf hier snel aan gewend raakt en na een poosje hongerig is met het wakker worden.
enne, vlees eet ik ook nog niet!
sv-tje, ik groeide ook in ene! de ene dag zat mijn oude broekie nog ruim terwijl ik die de volgende dag gewoon niet meer aan kon. jouw tijd komt echt wel!
de buikpijn en rugpijn zijn herkenbaar hoor.
pep, fijn dat alle uitslagen goed waren maar wat balen dat je maar blijft spugen. moet toch zo onderhand maar eens gaan stoppen!
gefeli hoor met je GVB; ik hoop dat je er meer gebruik van gaat maken dan dat ik doe....
zometeen naar stal en daarna aan de slag met de was en de studie. MOET MOET MOET echt aan de bak, want anders loop ik al bij de start van het jaar dik achter en dat wil ik nou ook weer niet. Wat ik kan doen, wil ik ook echt doen.
Misschien vanmiddag nog even op de fiets met hans, ligt eraan hoe het weer blijft en hoe zijn rug is na al het slopen van gisteren.