Storm1987 schreef:Ja ik heb een oranje wagenbak van Maxi Cosi. Tangerine ofzo heet de kleur. Ik wilde heel graag een oranje maar kon hier niet het juiste model invinden óf met een hele kleine wagenbak. Ik vind het voordeel van de wagenbakken van de maxi cosi en de queenny dat ze lekker ruim zijn.
Aangezien ik verwacht een 8 ponder te krijgen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mijn moeder en tantes, allemaal mijn postuur, kregen de 1 na de andere 8 ponder, zelfs een keer een 9 en een 10 ponder :shock: Ons kindje is nu al elke keer iets groter dan de middenlijn aangeeft dus ja.... ik verwacht een groot kind 😛 athans geen 5 pondertje van 46cm ;)
Ha die Storm. Wat ik me afvroeg, de eerste 14 (of 12 wk) groeien alle kindjes toch exact gelijk op (waardoor ze dus met een meting ook de exacte datum kunnen bepalen, zoals ze bij mij gedaan hebben vanwege de onregelmatige cyclus). Hoe weet je dan dat jullie ukkie nu al boven de middenlijn zit? Heb je na die tijd nog een echo gehad? Fijn dat je je weer wat beter voelt in ieder geval.
Wat betreft bmi kan ik je een hand geven, ik weeg 62 en ben 1.80. Ik ben blij met mn lijf, heb gelukkig nog wel wat vormen, maar moet me wel al mijn hele leven verdedigen. "Eet je wel goed"??? Ik ben een echte eter, eet veel en hou ook erg van vet en lekker eten, maar er komt gewoon niks aan. Ook nu (nog) niet. Nu krijg ik helemaal veel opmerkingen, dat ik voor 2 moet eten etc... Ik vind het wel eens vervelend hoor... Vrienden en familie weten dat ik gewoon zo ben, maar andere mensen hebben zo snel commentaar en soms ook echt harde opmerkingen, dat is echt niet altijd leuk...
Sv-tje, bij mij is ook nog echt niks te zien, ben vandaag 16 weken. Volgens de VK komt dat veel vaker voor en voelt mijn baarmoeder precies zoals hij nu moet voelen. Mijn baarmoeder voel ik overigens sinds een paar dagen heel goed zitten en de VK bevestigde dat dat mijn baarmoeder is. Mijn positiekleding blijft dus nog ff lekker in de kast hangen.
Hoe gaat het met Lyfke vandaag? Geen bloedverlies meer gehad?
Heb ook een Angelsound gescoord via MP. Manlief haalt hem morgen op, dan is hij daar in de buurt. Ik dacht dat ik er echt niet aan wilde, maar werd zo jaloers van jullie mooie verhalen, dat ik het niet kon laten...
Angelique, jeeee, wat een verbouwing!!! Maar volgens mij hebben jullie het strak gepland allemaal en gaat het helemaal goedkomen. En inderdaad...dan moet de studie maar heel eventjes wachten hoor, als het je echt allemaal te veel wordt.
Wijffie alsnog van harte!!!
Ik heb vandaag verlaat mijn verjaardag gevierd. Er waren zo'n 26 volwassen en 10 kids, dus ik was heeeel erg blij dat we het lekker buiten konden vieren. Weer flink verwend en ook weer veel voor de baby gehad. Ik hoef voor de eerste maand al echt geen kleertjes meer te kopen (wat ook wel weer jammer is, haha), jee wat een pakjes, maar zoooo lief allemaal.