Dankzij jullie even op een idee gebracht, dus heb direct even op
http://www.geboortekaartjes.nl gekeken. Wat een aanbod!! Leuk om ideeen op te doen. Ik heb al een aantal favorieten :mrgreen: Ik hou zelf van rustige kaartjes, zonder beertjes 😉 en met lichte kleurtjes. Ik wil ook een heel mooi gedichtje, maar niet iets standaards. Gelukkig heb ik nog even de tijd om alles uit te zoeken. 😉
Zou je er met een tweede kindje ook zo intensief mee bezig zijn?
Ik ken ook mensen die helemaal geen geboortekaartje doen omdat dit te duur is. Kan het me ergens wel voorstellen, maar hoevaak wordt je kind nou geboren?? 😉 Dat is toch iets heel erg bijzonders? Oke als je het echt niet breed hebt begrijp ik het, alhoewel ik er dan denk ik voor zou gaan sparen, vind het te bijzonder om het ongemerkt voorbij te laten gaan of om het via de mail te verkondigen 😉
@ Mimambo: Tis een echo van ongeveer 10 minuutjes met als doel de geslachtsbepaling 😉 Ben wel heel erg benieuwd hoor. Daarna gaan we gelijk op pad voor behang en verf voor op de babykamer én mijn mannetje gaat ons kindje erkennen. Bijzondere dag dus :mrgreen: Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het kindje eigenwijs is en zich niet wilt laten zien hahaha ach dan moeten we nog even geduld hebben.