Annet schreef:Mieke, wat leuk om weer van je te horen 😊 ! Super dat je je goed voelt!!!
Ik had de vraag al gesteld, maar nog geen reactie gehad, misschien dat niemand het weet hoor, maar probeer het toch nog maar even: "Heb sinds maandag ook de Angelsound en 's avonds meteen even geluisterd. Kon de kleine meteen vinden. Af en toe deed het wel zeer aan m'n oor als hij of zij weer een trap gaf.... Ik kan alleen nergens duidelijk vinden of het nou wel of geen kwaad kan voor het kindje en of het vervelend is voor de kleine, ik lees wisselende dingen. Daarom probeer ik het echt te beperken, dus als ik luister doe ik dat heel kort en ik ga proberen het alleen om de paar dagen te doen. Weet iemand van jullie of de kleine er last van heeft?"
Wij hebben ook beiden nooit gerookt. Hier in huis wordt ook niet gerookt, bij veel vrienden ook niet trouwens. Rokers gaan gewoon naar buiten, hoef het ook nooit te zeggen of zo.
Die jeuk is echt zo'n vervelend zwangershapskwaaltje toch? Net als rusteloze benen, dat hoor ik ook steeds vaker. Succes ermee...
de effecten van een angelsound zijn volgens mijn vk nog niet bekend en daarom wordt deze afgeraden door haar.
rusteloze benen heb ik ook, daarvoor gebruik ik venoderon van weleda en mij helpt dat erg goed.
mimabo, wel fijn dat je mannetje zo handig is dat ie zelf de cv-ketel kan fiksen. wel irri inderdaad, tijd voor een nieuwe!
met de studie ben ik gisteren flink opgeschoten. alle literatuurstudie van college 1 en 2 verwerkt en vandaag ga ik mijn college-opdracht doen.
lyfke, ik kreeg vrijdag ook de bon van de etos-doos in huis. maandag maar even ophalen!
lisa: nog niet vertellen wat er in die dozen zit hoor, vind ik veel te leuk om zelf te ontdekken.
sv-tje, doe maar rustig aan met die pijn! idd de vk even bellen morgen. dan onderzoeken ze je maar een keertje extra toch?
ik vrees dat ik het paardrijden niet heel lang nog ga volhouden. gisteren gereden, buiten gezet en gemest en dat heb ik de hele dag kunnen bezuren met een hele zere rug.
voel me echt een kneus, vooral omdat zijn eigenaresse (ik lease noob) tot de dag van de bevalling heeft kunnen longeren e.d. Nu is ze vorige week bevallen en komt voorlopig dus nog niet terug op stal. Balen, want dat verhoogt de druk op mij aanzienlijk. Ben zo bang dat ik straks instort met paard, verbouwing, studie, fulltime baan en zwangerschap.
heb haar gisteren wel gebeld, maar ze begrijpt de pijn niet (logisch) en verwacht eigenlijk wel dat ik tot het einde van de zwangerschap blijf komen om iig te longeren. Heb aangegeven dat ik dat ook hoop, maar niets kan toezeggen.
Was geen fijn gesprek; is mijn beste dinnetje en wil haar ook niet in een moeilijk parket brengen en ben dus minder volhardend gebleven dan dat ik eigenlijk gewild had....
's avonds zijn we met de collega's van hans gaan eten in hilversum bij de japanner. erg gezellig, erg veel knoflook en erg laat! waren pas om 3 uur thuis en had 's middags niet kunnen slapen omdat we druk waren in het huis van mijn moeder.
niet fijn om dan terug te rijden, moest echt alle zeilen bij zetten om een rechte baan te kunnen rijden :+
en om 9 uur al weer wakker en nu weer aan de studie....
krijg ook weer een tropenweek: maandag tot en met vrijdag gewoon werken, maandagavond naar utrecht voor intervisie, dinsdagavond naar stal, woensdagavond college, donderdagavond spullen inpakken uit de keuken voor de verbouwing, vrijdagavond naar stal, zaterdag woonkamer leeg(laten)halen en keuken verwijderen en naar stal, zondag vloer afplakken en trap afplakken met stucloper...
damn