tweety27Oud lidBerichten: 1.197Lid sinds: 1 januari 2005
Ja dat dacht ik inderdaad ook dat ze bij de 22 weken vaak niet veel meer kunnen zien en/of in kunnen grijpen... Misschien dan toch eerder maar nog eens naar de kleine gleuren..
sas84 schreef:Its a boy!!!! Later meer nieuws!! Xx
ik vind het maar link om je kindje naast je voorin te hebben. Je bent sneller afgeleid, want je gaat op zoek naar speen of doekje oid in plaats van dat je op de weg let. Ons kindje gaat dus altijd achterin.
mimimabo schreef:Hier gelukkig ook alleen maar positieve reacties gehad op het werk.
Gisteren tijdens een vergadering maar even gemeld dat ik zwanger was (aan de rest) en iedereen begon te klappen haha. Erg leuk zo'n reactie. Verder word er ook niet moeilijk over gedaan als ik later kom of eerder weg moet.
Dat is wel erg prettig.
Angelique, als we nou heel veel bij je gaan zeuren, misschien verspreek je je wel een keer. Want als je dan toch een keer haar/zij zegt 😉
En niet zo eng dromen heh! Misschien komt het wel doordat het kindje van je vriendin vroeg is bevallen. Fijn dat alles verder wel goed gaat!
mar1979 schreef:Jeetje Angelique, vind het zo knap dat je altijd op iedereen reageert!!!! Super.
Balen van je hoofdpijn...ik wil ook nooit paracetamol nemen, maar als het niet anders is....
Ben je wel op het werk?
Hihi, we komen er wel achter hoor Angelique. Er komt een dag dat je ineens zegt 'mijn meisje schopt weer', of zoiets.
In het uitgerekend in september forum zat ook iemand die het steeds verborgen had gehouden. En paar week geleden schreef ze ineens: ik ga straks cake versieren met roze muisjes. Hahahahha. Vast geen jochie!!!
bono schreef:Bah wat vervelend zeg dat er toch nog steeds meiden zijn die zich niet lekker voelen 😢 .
Behalve de obstipatie, dementie, moeheid en onrustige benen (heb nu eindelijk dat spul van Weleda gekocht dus ben benieuwd!) mag ik echt niet klagen!
Al is de obstipatie wel vervelend, mijn darmen zijn de laatste dagen zooooo opgeblazen dat ze haast in mijn borsten zitten haha.
Oh de (mini) pizza is klaar, mmmmmm eerst ff eten..Tot straks!
sas84 schreef:
Mijn datum is trwns de 17e! Hihi foutje gister.
benangelique schreef:
dan heb je het ook laat verteld! waren er echt nog zoveel mensen die het niet wisten of zagen? wel een erg leuke reactie hoor!
en nee, jullie mogen niet zeuren want dadelijk zwicht ik...
mimimabo schreef:Namen blijft lastig.
Wij hadden wel snel al een hele lijst meisjesnamen, maar een jongensnaam hebben wij ook lang over na moeten denken. Zij voor de grap een naam en die vonden we eigenlijk allebei wel leuk.
Vind het jammer dat je gauw met namen gaat associeren met mensen die je kent en bijvoorbeeld niet leuk zijn.
De naam houden wij ook lekker voor onszelf, het geslacht mag iedereen straks weten.
bono schreef:Neeee geen looosers hier hihi..
Ben je al aangekleed??
Wist ik trouwens niet van dat vit K, weer wat geleerd..
Klinkt idd erg leuk dat zwangerschapsfit! Moet me er nog steeds in verdiepen wat hier allemaal te doen is in de buurt.
Wil in iedergeval straks wel beginnen met zwangerschapszwemmen.
@benangelique: DEAL!!!! Moest je zin wel ff een paar keer lezen (we houden allebei onze naam??!!) maar ik snap je wel haha..
Zijn elkaars buddy's 😉 . Hihi zeggen we het stiekem wel tegen elkaar met een pb-tje whahahahaha....Grapje ;)
bono schreef:@benangelique: Daar kan natuurlijk ook niet op getest worden van te voren? Of zou je dat kunnen zien op de echo?
Marcel schreef:fijn he dat nadenken over namen? Wij zijn er ook lang niet over uit. Wel dat waarschijnlijk 2e naam een vernoeming wordt naar of mijn man's oma of naar zijn vader.
Namen die bij ons voorbijkomen (en nee we denken dus niet alleen aan Turkse namen):
Anna
Yildiz
Ilaida
Marcel 😊
Emre
Arda
Yilmaz
Wij proberen telkens namen uit op vrienden. We willen ook perse een naam die zowel in Turks als in Nederlands te begrijpen is (dus maakelijk uit te spreken en te schrijven). Ik wil echt niet dat mijn kind telkens zijn/haar naam moet gaan spellen.
benangelique schreef:ik heb een lui oog en dat is super erfelijk...
Svtje schreef:Janbre; ben je toevallig bij de babymax geweest? haha, die verkoper had ons namelijk ook gehersenspoeld en ons helemaal van die handige Bugaboo overtuigd.
Gr. Svtje
Storm1987 schreef:Angelique, dat is inderdaad wel balen. Kunnen de paarden bij jullie heel de winter naar buiten overdag? Mijn paardje staat nu nog dag en nacht buiten maar gaat binnenkort wel op stal. Probeer hem dan wel overdag naar buiten te doen. Dit is mijn eerste jaar dat hij niet wordt geschoren, dus geen geklooi met dekens enzo.
Hier ook een saai avondje. Me vent is naar school.
sas84 schreef:Fijn mar dat je bedrijfsarts zo goed meedenkt en easy beslissingen maakt! Top! Ben ook heeeel benieuwd naar jouw echo!! Ik denk een lief klein mooi meisje.
Xx