nog even onder jullie aandacht, want niet iedereen heeft het topic gezien volgens mij:
viewtopic.php?f=15&t=3623&p=253588#p253588mar, let je op met een heet bad nemen? dat is zeker tijdens je zwangerschap niet zo goed.
wanneer zijn jullie het echte schoppen gaan voelen? ik dacht dit weekeinde wat belletjes te voelen, maar nu is het al weer dagen stil...
missmini, hoe voel je je vandaag?
sas, hoe was je bezoekje aan kesteren? bizar vind ik dat altijd 1-eiige tweelingen. kan me voorstellen dat je je erg verbonden voelt met je zus.
tweety; bij hele verhalen eerst even de tekst kopieren voordat je op verzenden drukt.. scheelt een hoop frustraties!
hoe heb je nou gereageerd op die betreffende oud-collega dan?
bono, ben vandaag eindelijk weer hoofdpijn vrij. gelukkig!
wat betreft CF zijn we zeker gerustgesteld, maar depressie en schyzofrenie openbaren zick meestal pas in de late puberteit. Dat zal dus altijd op de achtergrond aanwezig zijn vrees ik..
janbre, dat zijn wel hele lange werkdagen! let wel op jezelf meid, ongeacht je starttijd is het ontzettend zwaar zo (pff, hoor mij nou hihi).
gaaf dat je nu het kamertje compleet hebt! moet je ver reizen voor het bedje ook?
mar en janbre al bijna op de helft. heel erg bijna zelfs! pff, wat vliegt de tijd toch!
vandaag weer een lange dag. eerst werken, dan om 15.00 gelijk met de leerlingen als de sodemieter naar huis omdat de stucadoor komt en dan inpakken van de spullen in de woonkamer tot hans thuis komt. Samen koken, hij snookeren, ik een masterseminar. Gelukkig wel in alphen, dus heb na 22.30 geen echte reistijd meer...
Tussendoor moet ik ook dringend de nijnen verschonen en wat boodschappen halen. Dat laatste maar tijdens mijn lunchpauze doen, want anders ga ik dat nooit redden.