kleinepukkie schreef:ik denk dat ik trouwens de mail over het uitje per ongeluk gewist heb :oops:
Angelique zou je hem nogmaals kunnen sturen?
ga ik doen! had je er al aan willen herinneren.
Van Sas, Storm en Wijffie heb ik trouwens ook nog geen reactie...
Mar, volgende week geen vakantie helaas. Wil wel met mijn moeder nog een dagje gaan winkelen ergens. Zwolle of Nijmegen ofzo. Even kijken wanneer zij vrij is van haar werk.
Verder hard studeren, want daar wil ik echt een flinke slag mee slaan. Alles wat ik nu doe, of ik dan niet naast mijn werk te doen tenslotte.
Vervelend he als 2 controles zo dicht op elkaar zitten? Ik heb de 26e de 20wkn echo en dan die vrijdag de 30e controle bij de VK.
Nou SV, dan gaat het zwolle worden denk ik zo! gaan met de auto, dus dan kan ik ook nog even naar die woonboulevard.
Jas heb ik idd open en dan die poncho er overheen. Houdt precies de wind eraf. Is nog niet zo warm als wanneer je gewone jas dichtzit, maar is veel minder koud dan met je jas open!
Hoe gaat het eigenlijk met de zoektocht naar een ander schip?
fijn dat je geslaagd bent voor een jas tweety!
Vervelend is dat he zw dat je in je eigen huis niet kan doen en laten wat je wilt? dat vind ik geloof ik nog het vervelendste van heel het verbouwen!
Beeb laat zich volgens mij meer en meer voelen. Heb het idee dat ik het gisteren voor het eerst op de dag gevoeld heb, maar of dat echt zo is? Lastig vind ik dat.
Tijd voor elkaar kennen wij momenteel ook niet, laat staan sex oid...
Janbre, succes en veel plezier vandaag! snel posten hier hoor!
Vandaag een relatief rustige dag. Gewoon werken en na schooltijd vlug naar huis. Lekker bij mams op de bank en na het eten naar stal. Als ik daar van terugkom lekker op tijd mijn bedje in.