kleinepukkie schreef:
dus ja ik ben zwanger leuk gefeliciteerd.... was het gepland?
sorry??? dat vraag je toch niet. ben verdorie 27 geen 13
Belachelijk he :twisted: Ik krijg deze vraag ook geregeld naar mijn hoofd geslingerd, hondsbrutaal vind ik het! Ik antwoord dan altijd: Zou je er gelukkig van worden als ik Ja zeg? Of ik zeg: Zou je dit ook vragen als ik 35 geweest was?
Blijkbaar leven we in een maatschappij waarbij je volgens de maatstaven minstens de 30 moet zijn gepasseerd wil je geaccepteerd worden en mag je er dan pas bewust voor kiezen om moeder te worden...belachelijk. En ook niet heel verstandig, vanaf je 30ste neemt de vruchtbaarheid al af. Je lichaam is tussen je 20ste en je 30ste gewoon in het allerbeste conditie voor een kind. Gyneacologen juichen wel altijd het jonge ouderschap toe, ik heb tot nu toe alleen maar voordelen van hen gehoord.
Miss- Mini: Wat een onwijs schattig wiegje!! Wij hebben ook nog een oud wiegje van mij van vroeger. Alleen moet er een ander matrasje in, maar ik vind het zo duur om een matrasje speciaal op maat te moeten laten maken dus waarschijnlijk gaat onze kleine man direct in zijn ledikantje. Leuk dat je met de babykamer bent begonnen!! Wat voor kleuren doen jullie?
Mayella: Ik had je al gefeliciteerd maar bij deze nog een keer, want las dat je vanmorgen overduidelijk positief getest hebt. Super, echt zo fijn voor jullie! Ga er maar van genieten meid, al weet ik dat dit onwijs moeilijk is na een mk. Je zult elke week wat meer vertrouwen krijgen.
@ Hier: Vanmiddag ben ik met mijn vriend naar een LIEF! winkeltje geweest. Ooooo ik vind die spulletjes en kleding daarvan zo ontzettend leuk. We hebben een heel gaaf boxkleed gekocht, in vrolijke kleurtjes en met Stoer! erop. We haden 50% korting erop 😃 dus voor 35 euro een geweldig leuk boxkleed~! Ook hebben we een blauw tshirtje met lange mouwen gekocht. Verder ideeen op gedaan. Volgende maand wil ik er nog een klamboe en een waskussenhoes voor in eht kamertje van kopen. Ik ben echt helemaal fan van LIEF!
Ik voelde de kleine vent vandaag weer een aantal keer goed. Gelukkig, want soms word ik wel eens onzeker. Maar net zaten we te wachten bij de grieks-afhaal en toen kreeg ik ineens een schop. En toen ik zojuist op de bak zetten voelde ik hem opdraaien want ik voelde heel veel kriebels.
Blijft heel speciaal dat je echt leven gaat voelen.