Naam...........................datum 20 wkn echo..............uitslag[/b]
Boba80.........................19 okt 11.15 uur.................alles goed, we krijgen
2 boys!!MissMini........................19 okt 11.45 uur..................?
wijffie...........................19 okt 15.15......................?????
Lisaahh.........................20 okt 15.45.......................?
Storm1987.................... 28 okt 7:30 .......................?
Zwange vrouwtje............30 okt 08.30......................?
Lyfke............................03 nov. 09.30.....................?
Mimimabo.......................04 nov 8:30.......................?
Zwanger vrouwtje schreef:
Boba super zeg 2 jongens! Hoe voel je je verder, met 2 baby's zal het wel een stukje zwaarder zijn?
Inmiddels voel ik me echt weer een stuk beter.
Er is echt een last van m'n schouders gevallen toen we vandaag te horen kregen dat alles er goed uitzag.
Heb m'n werk ook gebeld en ga woensdag weer proberen een paar uurtjes te werken...ik moest maar kijken hoe lang ik het volhoud.
Natuurlijk voel ik m'n buik wel....zoals de meeste van jullie voel ik m'n banden goed.
Merk wel dat ik dankzij het voedingskussen lekkerder slaap en dat m'n buik s'morgens niet gelijk zo aanwezig is (ik voel niet gelijk m'n banden trekken enzo).
Dat kussen is z'n geld dus dubbel en dwars waard (nu al...na 2 nachten slapen).
Verder ga ik nu gewoon heel erg goed op m'n lichaam letten...en ik verwacht ook wel dat de arbo-arts daar mee accoord gaat.
Hoop dat ik het werken op die manier zo lang mogelijk vol kan blijven houden...want ik moet er nu nog even niet aan denken om nu al thuis te gaan zitten.
Hoop dat de misselijkheid na deze goede echo ook minder gaat worden (al moet ik natuurlijk geen wonderen gaan verwachten).