we krijgen een meisje!!!!!!
alles was helemaal goed!! wat een opluchting zeg! nu helemaal kapot, ga zo lekker eten en dan vroeg naar mn bedje..
lisaahhOud lidBerichten: 206Lid sinds: 6 mei 2009
lisaahh schreef:we krijgen een meisje!!!!!!
alles was helemaal goed!! wat een opluchting zeg! nu helemaal kapot, ga zo lekker eten en dan vroeg naar mn bedje..
wijffie schreef:Naam Uitgerekende datum Jongen/meisje 20 weken echo
Janbre 1 maart 2010 gevoelsmatig meisje 15oktober
Lisaahh 6 maart 2010 gevoelsmatig meisje 20 oktober
Tweety27 6 maart 2010 gevoelsmatig jongen 29 oktober
MissMini 7 maart 2010 gevoelsmatig jongen 19 oktober
Kleinepukkie 9 maart 2010 gevoelsmatig jongen 26 oktober (geen geslachtsbepaling)
Svtje 10 maart 2010 gevoelsmatig jongen 23 oktober
wijffie 11 maart 2010 gevoelsmatig jongen 19 oktober (we krijgen een jongen ik had gelijk)
Zw.vrouwtje 12 maart 2010 gevoelsmatig jongen 30 oktober
Annet 14 maart 2010 gevoelsmatig jongen 2 november (geen geslachtsbepaling)
Cynnie 14 maart 2010 gevoelsmatig meisje 26 oktober
Lyfke24 19 maart 2010 gevoelsmatig jongen 3 november
Boba80 21 maart gevoelsmatig 2 meiden 19 okt 20 wkn echo -> 2 jongens!!! (had dus geen gelijk)
sas84 21 maart gevoelsmatig een meisje. 5 oktober
Mimimabo 22 maart 2010 gevoelsmatig: baby 4 november
Marcel 23 maart 2010 gevoelsmatig: xxxx 4 november
Pep 26 maart gevoelsmatig een meisje, nog geen datum
Wieke 27 maart, gevoelsmatig een jongen, 11 november( misschien geslachtspbepaling)
lisaaah gefeliciteerd!!!
nu is het dus 5-2.
Janbre schreef:Ik ben al weer verder aan het shoppen. Maar wat denken jullie, Doomoo zitzak of een gewoon wipstoeltje?
Janbre schreef:Ooooow dacht dat ik last van dementie had. Maar er zijn er gelukkig nog meer.
Maar het andere meiske zit in mijn buik.
Janbre schreef:Ik ben al weer verder aan het shoppen. Maar wat denken jullie, Doomoo zitzak of een gewoon wipstoeltje?
tweety27 schreef:@Bono ook nog geen energieboost.. Wij gaan morgen de erkenning regelen. Ben benieuwd wat het kost.. Maar ja altijd goedkoper als trouwen haha
Ja op een gegeven moment gaat de gewone kleding gewoon knellen he. Dan zit zwangerschapskleding gewoon lekkerder he.
Svtje schreef:Wie weet er trouwens een leuke speciaalzaak in (of in de buurt van) Rotterdam die niet overdreven duur is? We krijgen deze week kans om de kinderwagen te kopen/bestellen.
Annet schreef: En qua bakerpraat en dingen waaraan je het zou kunnen merken:
Totaal niet misselijk geweest = een jongen
Nog steeds nul buik = een jongen
Volgens de chinese kalender = een meisje
Ben stralend zwanger (zeggen ze) = een jongen
pep, ben blij dat jij mijn gevoelens herkent. heb jij ook zo dat je dit niet van jezelf had verwacht?
Pep1997 schreef:pep, ben blij dat jij mijn gevoelens herkent. heb jij ook zo dat je dit niet van jezelf had verwacht?
Mmm moeilijke vraag Anguelique. Ik weet wel van mezelf dat ik het liefste alles zelf in de hand hou maar ja dat kan hierbij natuurlijk niet. Ik vind het moeilijk als ik niet weet waar ik aan toe ben zeg maar. Ik denk dat ik het ook vooral heb omdat ik al een tijd graag zwanger wilde worden en nu het zo ver is kan ik het soms nog niet helemaal bevatten nog en ben ik bang dat als ik me te veel laat meeslepen er in dat ik dan niet tegen bepaalde klappen kan mochten die komen ofzo..... Ik weet dat de andere kant in mij zeg onzin dit moet je niet denken alles gaat goed en tot nu toe wijst alles daar ook op. Een soort mindgame noem ik het maar.