Svtje schreef:Weg met voorgevoelens en al die bakerpraatjes want het is EEN MEISJE!!!!!
Hij heeft er niet speciaal naar gekeken, maar we vroegen het op het laatst en hij dacht dat het kindje een meisje is, garantie geeft ie natuurlijk nooit.
Verder was alles goed, alle 10 vingers en tenen eraan, geen waterhoofd, vocht in de maag als teken dat ze vruchtwater drinkt, bloed stroomt door het hartje, duidelijk 4 kamertjes, 2 niertjes enz enz.
Heel mooi om te zien allemaal, we hebben er zeker van genoten al was het wel even schakelen toen die zei dat het een meisje was!
Groetjes Svtje
gefeliciteerd met de goede echo! fijn hoor! lekker nog een pretecho boeken rond de 25/26e week; nog een keertje extra kijken is altijd leuk en dan heb je bevestiging.
wbt ledikantjes; wij gaan direct voor het ledikant. kindje komt niet bij ons op de kamer te slapen en we hoeven dus maar 1 matras; w.s. pocketvering en geen aerosleap oid. onzin vind ik dat.
janbre gaat naar de ikea; daar hadden wij ook al aan gedacht. die komen er idd altijd goed uit!
KP; hoe laat gaan jullie maandag? wij zijn om 11.30 aan de beurt...
mar, lekker dat je moeder komt kramen. mijn moeder heeft ook gekraamd tot 25 jaar terug, dus die vraag ik niet meer. er is zo verschrikkelijk veel veranderd in de tussen tijd!
zv; wat lief dat je aan me denkt! het gaat, maar ik word langzaam knettergek. gisteren is de duitse keukenmeneer geweest omdat we donderdag zeer ontevreden waren over de plaatsing. niet netjes en niets maar dan ook niets aangesloten. keuken stond ook in 4,5 uur vrijdag en toen waren ze weer weg. zouden met een week of 2 wel terugkomen om het af te maken... ja, niet dus! er wordt geleefd in dit huis en dat gaat niet zonder keuken! eikels.
wij donderdag dus van alles foto's gemaakt en een boze mail naar duitsland gestuurd; gisteren stond de baas op de stoep en die was op z'n zachtst gezegd 'not amused'. Nu komen er woensdag 2 andere plaatsers en de baas himself om alles in orde te maken EN we hoeven de laatste 845 euro niet te betalen als een soort schadevergoeding. Erg prettig, want de rest van de verbouwingskosten lopen flink uit de hand.
Dinsdag komt de schilder van het plafond opnieuw; want op sommige stukken is het aan het bladderen. dit komt hij opschuren en bewerken en spuit daarna het hele plafond beneden overnieuw. Pff, zo schieten wij ook niet op!
loodgieter haalt maandag alle radiatoren in hal, toekomstige kinderkamer en woonkamer eraf om te vervangen (niet in de woonkamer) en zodat wij de wanden kunnen schilderen.
Straks komt de badkamermeneer en de elektricieen, want het werk liep uit en moet af zijn voordat maandag de tegelzetter start...
Net voor het eerst woorden gehad met hans over de verbouwing; wil de studeerkamer vast in orde maken. die is op zolder en daar komt verder geen stof of troep meer bij. Wil ie niet, want dan moet ie weer spullen versjouwen. hij wil niet snappen dat ik zo langzamerhand harstikke gek word van alle troep en dat ik niet kan studeren omdat ik nergens normaal kan zitten. Wilde deze week een flinke slag slaan met mijn studie, maar er komt helemaal niets van. Balen dus!