Pep1997 schreef:mmmm net weer gewandeld met iemand in de rolstoel. Voelt niet lekker,heb ook zo'n last van mijn schaambot. Zo'n voedingskussen ga ik ook kopen. Lijkt me heerlijk. Ik kan alleen nog wel op mijn buik liggen maar opstaan uit bed en van de bank gaat zo moeizaam.
Ik heb ook even aanmijn VK gevraagd ( per mail) over de mexicaansegriep. Wel of niet halen van de enting. Ik ga namelijk 3 weken in november naar Amerika dus vandaar.
@ Boba zeker doen lekker scrubben, heb ik ook gedaan. Ik ga misschien ook van die ondersteunende slips kopen als ik zo'n last blijf houden.
heb heerlijk gescrubd...vorrig jaar van m'n zus voor m'n verjaardag zo'n grote pot bodyscrub van de Sabon gekregen....is nu nog steeds voor de helft vol...en ben over 2 weken alweer jarig...maar ach...blijft lang goed.
Was echt even genieten...
Hebben jullie trouwens ook dat je borsten ineens weer flink gegroeid zijn?? ik wel...merk dat ze nu weer voller zijn dan 2 weken terug ofzo...manlief was het ook al opgevallen.
heb trouwens op internet een mooi gedichtje gevonden voor op het geboortekaartje....erg toepasselijk ook omdat we een één-eiige tweeling krijgen.
Twee paar oogjes,
knipperend tegen het licht.
Twee paar handjes,twee paar voetjes,
en een bijna identiek gezicht.
Twee mensjes,twee persoontjes
met zo'n verbluffende gelijkenis,
dat je alleen maar kunt beamen,
dat dit toch echt een wonder is.