boba80 schreef:ik draag echt van die positie-slips...andere zit echt niet lekker meer om m'n buik.
Heb er nu van de Hema en van de H&M.
Zijn wel echt van die tenten...maar ach wie ziet het nou (behalve m'n mannetje).
heb vandaag echt een lui-dag...lang leve vakantie :mrgreen:
Lig gewoon nog lekker in m'n pyjama op de bank :oops:
Denk dat ik zo lekker ff in bad ga liggen en daarna m'n joggingpak aan ga doen...hoef toch de deur niet uit (hooguit om ff een boodschap te doen...maar dat kan ook in m'n joggingpak).
Zit alleen moed te verzamelen...erg he.
heb overigens buikfoto's in de hyves gezet voor de nieuwsgierigen.
lekker hoor zo'n dagje, moet toch kunnen af en toe?
strings draag ik al jaren niet meer; eigenlijk sinds ik die hipsters van sloggie draag. ga ze maar bestellen bij de wehkamp. ze zijn wel duur, maar als ik zie hoe lang ze meegaan en hoe mooi ze blijven...
sv, gek is dat he hoe je je eigen lijf tegen kan komen nu? heb je ook zo'n moeite om daaraan te wennen?
sas, bij zo'n harde en pijnlijke buik werd mij een warme douche geadviseerd door de verloskundige. bij mij helpt het goed idd. ik heb nu ook een harde buik, uk zit helemaal rechts denk ik, want daar zit ook een bobbel.
wat denk je dat de echoscopist van je opgezette buik gaat zeggen? wat bedoel je daarmee? veel succes en veel plezier uiteraard morgen meid!
pff, hoest de longen uit mijn lijf en mag er niets voor hebben. zelfs strepsils mag je niet als zwangere vrouw! zal blij zijn als hans thuiskomt, dan kunnen we naar mijn moeder en kan ik daar lekker thee drinken en douchen ipv hier in mijn bouwputje hangen.