Storm1987 schreef:Even bijgelezen, was niet zoveel.
Mimambo: mooie zwangerschapsbuik al hoor!!
Annet: Hopelijk heb je genoten van de echo en is jullie kindje helemaal gezond verklaard!
Angelique: Wat vervelend dat je je zo ziek voelt door die rot griep. Rust maar goed uit en neem de tijd om uit te zieken! Over ondergoed: Ik draag gewoon nog mijn eigen strings. Ze zitten bij mij altijd heel laag omdat ik altijd heupbroeken droeg en dan niet wilde dat mijn string zichtbaar was. Ik heb dus helemaal geen last van de buik. Ben overigens ook niet van plan om van die tenten te gaan dragen. Dat is slecht voor mijn eigenwaarde. Het is niet zo dat nu ik zwanger ben mijn uiterlijk er niet meer toe doet. Bovendien.... ons seksleven staat al op zo'n laag pitje, als ik met zo'n positie onderbroek binnen kom wordt het helemaal dramatisch vrees ik hahaha 😂 Maar iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelen hoor! Ik draag ook gewoon nog normale bh's. Heb een aantal bh's bij de hunkemoller gekocht in een cupmaat groter dan normaal, en die draag ik nu.
whaha, denk ook niet dat ik onaantrekkelijk moet zijn nu nee voor hans maar goed, dat wil ik zelf ook niet. doe zelfs meer mijn best momenteel om er leuk uit te zien! ik hou het dus maar bij mijn sloggie hipsters. heb gisteren een paar leuke met hippe printjes en bijpassende hempjes en bh's besteld. was weer een rib uit mijn lijf, maar je moet wat he?
annet wat heerlijk om te lezen dat jullie echo goed was! gefeliciteerd meid! wat gaaf ook dat je al 3d beelden hebt, dat deden ze bij ons niet en wij moeten dus tot de pretecho wachten over 4 weken...
joh, dat anderen je buikje niet zien is niet meer dan jammer toch? het is geweldig als je dan dat guppie in je buik ziet en voelt bewegen tenslotte en dat maakt het goed lijkt me zo!
lyfke, hoe was het bij jou vandaag?
koorts had ik sinds gistermiddag niet meer, maar vannacht weer wel. heb nu weer paracetamol op en het zakt weer gelukkig.
hans heeft gup ook nog niet aan de buitenkant gevoeld hoor!
janbre, ik heb een achterliggende placenta en weinig buikvet (alles zit op mijn heupen helaas) en toch voel je nog niets aan de buitekant terwijl ik gup wel heel goed zelf kan voelen! gek is dat he?
balen dat je werk nog niet zo ging als je wilde. zo'n grieppie hakt er flink in! ik moet van de dokter volgende week ook nog thuisblijven als ik dan nog hoest. verder mag ik me top voelen, maar ik moet absoluut niet meer hoesten. daarmee kan ik mjn kwetsbare leerlingen namelijk besmetten en die kunnen over het algemeen niet veel hebben.
ik kijk ook te weinig op hyves, net als jij vergeet ik het vaak...
de datum voor de meeting is vast: de 2e zondag van januari!
zv, beterschap dan maar! berg je, want je zal ws nog veel zieker worden! tempen kan je het beste rectaal doen, onder de tong of oksel vertekend altijd en scheelt zomaar een graad!
sas, succes ven veel plezier vanmiddag. hou je het nog van de zenuwen?
mar, leuk hoor zomaar een dagje ameland! woon je daar vlakbij? ik ben er nog nooit geweest.
kan me ook erg verheugen op de strandwandelingen en bezoekjes aan allerhande activiteiten met z'n drieeen straks, maar denk dat we tzt ook erg kunnen genieten van een dagje of avondje samenzijn en gewoon partners ipv ouders zijn.
we hechten beiden erg aan onze prive vakanties, dus wil met de kerst 2010 wel gewoon gaan skieeen en hans in november gaan golfen. moet ook kunnen, zeker gezien de andere ouder dan thuisblijft.
wijffie, is je ijzergehalte goed? dat kan ook maken dat je bleek ziet. niet leuk als mensen dat vragen he als je je zelf goed voelt?
pep, klinkt idd als je banden. als je het niet vertrouwt bel je je vk toch even?
storm, ik wilde ook een sluitlaken gaan gebruiken. mijn moeder is kraamverzorgende geweest en raadde het me zelfs aan. het schijnt de eerste tijd namelijk een heel naar gevoel te zijn als je in bed ligt en je omdraait omdat je buik leeg is en er dus een soort achteraan zwabbert. het helpt je helaas niet om sneller weer in model te komen...
kp, thanx voor je liever woorden. word er gek van! komt allemaal wel goed, maar ben niet zo gewend aan al die tegenslagen haha.
eng he dat we dadelijk een kindje (of 2) krijgen? volgens mij weten we dadelijk echt niet wat ons overkomen is en gaat!
tweety, wat fijn dat jouw echo ook zo goed was zeg! weet jij eigenlijk al wat het word? je weekend klinkt erg leuk en geslaagd. ik ben dol op de apenheul!
met mij gaat het mwah. wil gewoon mijn eigen huis terug! zoals het er nu naar uitziet wordt maandag a.s. de badkamer opgeleverd en dan kunnen we gaan schoonmaken en inrichten weer. donderdag gaan de radiatoren eraf boven en beneden en is hans vrij om te schilderen achter de radiatoren. 's avonds worden ze weer teruggehangen namelijk. van het weekend doet hij dan de rest van de muren.
mijn moeder komt dit weekend om te helpen met het schoonmaken en inrichten van de keuken en verder moeten we maar zien hoe ver we komen en wat we kunnen doen. vind het wel fijn dat we nu weer wat kunnen gaan opbouwen, maar durf niet te hard te juichen; oplevering is tenslotte al 2x uitgesteld!
morgen komen ze voor het herstel van de keuken, ben er behoorlijk zenuwachtig voor! gelukkig is hans tot 14.00 thuis om het in de gaten te houden, dat scheelt. hij kon helaas niet de hele dag vrij want hij een afspraak met een klant die hij onmogelijk on verzetten.